هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ خرداد ۱, یکشنبه

درباره من

من یک روز سرد زمستان، دقیقا یک ده اسفند ، حدود ساعت سه و ربع کم بعد از ظهر وبلاگ نویس شدم. تلخی‌ها و زهر هجری که چشیدم ....نه! وبلاگ نویسی عشق است و من عاشقش شدم.
 
نامم داریوش است (نام حقیقی‌!). سال‌هاست که در خارج از ایران و دور از وطن زندگی‌ می‌‌کنم. در یکی‌ از رشته‌های مهندسی‌ درس خواندم و مدرک کارشناسی ارشد دارم.
در تاریخ معاصر ایران، مطالعات اندکی‌ دارم و تازگی هم به دوران پیش از اسلام در ایران علاقمند شدم و می‌خوانم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!