هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۸ دی ۲۱, شنبه

ادامه دروغ گویی و انکار سپاه پاسداران در پذیرش کامل مسوولیت جنایت شلیک به هواپیما



۱۷۶ انسان از همه جا بی‌ خبر در پرواز هواپیمایی اکراین تنها دقایقی پس بلند شدن به قتل رسیدند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بالاخره پس از ۳ روز دروغ گویی و کتمان کاری، مسوولیت را پذیرفت ولی آن هم نیم بند. فرمانده هوافضا، حاجی زده، بدون قطره اشکی، بدون احساس و با وقاحت از پذیرش تمام مسوولیت شانه خالی‌ کرد و حادثه را به خطای انسانی‌ "یک نفر بنده خدا" محدود کرد و اشتباه در نبستن فضای ایران بروی پرواز‌های مسافربری در زمان موشک بازی‌ سپاه به عراق را هم به گردن "دیگران" انداخت و وقیحانه  آمریکا را هم مقصر این حادثه جلوه داد.

حاجی زده می‌‌گوید که مسوولیت بستن فضای ایران بروی پرواز‌های مسافربری بر دوش "دیگران" است. پاسدار حاجی زاده می‌‌گوید فضای هوایی را باید به دستور "مسوولین زیربط" می‌‌بستند و "آنها" باید هماهنگی می‌‌کردند! اما یادمان نمی‌‌رود که سردار پاسدار دروغ گوی سپاه ,علی‌ عابد زده (رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دولت تدبیر و امید که ۳ روز خبر جنایت مشکی سپاه را مخفی کرد), و شرکایش در زمان افتتاح فرودگاه امام (در دولت سید محمد خاتمی) بوسیله یک هواپیمای جنگی (میگ ۲۹ روسی) و خودرو‌های نظامی باند فرودگاه را بستند و جلوی بازگشایی فرودگاه را گرفتند.  آیا آن زمان هم سپاه از مسوولین زیربط کشوری دستور گرفته بود؟ آیا سپاه پاسداران برای کنسل کردن پرواز‌های مسافربری و بستن فضای ایران و اصولا هیچ کدام از جنایات و خراب کاری‌هایشان از "مسوولین ذیربط" اجازه یا دستوری می‌‌گیرند؟ پاسخ البته خیر است.

 هیبت پخمه و بی‌ مغز حاجی زاده که فرمانده پدافند موشک‌های اسقاطی روسی و ایرانی‌ است، امروز که جنایت سپاه به اثبات رسیده است هم هنوز طلبکارانه و وقیحانه است. حاجی زاده خود میگوید که شب حادثه، خبر را به "مسوولین" خبر داده بود; و ۳ روز تمام رژیم دروغ گوی اسلامی، ایران و جهان را فریب داد و اگر تکنولوژی پیشرفته ایالات متحده در افشای آن و پیگری اوکراین و کانادا نبود، رژیم کماکان به دروغ گویی اش ادامه می داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!