هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۸ دی ۲۴, سه‌شنبه

حسن روحانی خود نخستین خشت کج سیستم معیوب پدافند کشور را نهاد



شیخ حسن روحانی که زمانی  فرماندهی پدافند هوایی کل کشور (از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۰) را بر عهده داشت در مورد جنایت سپاه پاسداران در کشتن ۱۷۶ مسافر بیگناه هواپیمای اوکراینی امروز گفت:

«من به دلیل کم و بیش آشنایی که با مسئله پدافند هوایی دارم، این را می‌گویم که در این داستان نمی‌تواند فقط یک فرد مقصر باشد. نه این‌که یک نفر که دکمه را فشار داده مقصر بوده است. دیگرانی هم هستند».

جای تاسف از یاد آوری اینکه چطور مسوولیت نظامی پدافند ملی کشور بدست آخوندی بی‌تجربه سپرده شده بود و امروز هم جانشینش پاسدار وقیح و بی‌سوادی چون سردار حاجی زاده که این جنایت وحشتناک شلیک به هواپیمای مسافربری را رقم زد! روحانی همان شیخ بیمار‌فکری است که می گفت:

"وقتی در دوران جنگ یکی از مسئولین پدافند به من گفت که تمام سیستم‌های پدافند را به نام فاطمه زهرا نامگذاری کنیم پیروز می‌شویم، همه وجودم را امید گرفت و امروز هم باید تمام سایت‌های ما به نام فاطمه زهرا (س) باشد وگرنه پیروز نمی‌شویم. آن وقت که به اهل بیت نزدیک شدیم و به دامن فاطمه زهرا (س) متوصل شدیم موفق و پیروز بودیم و امروز نزدیک شدن به آن خاندان ما را پیروز می‌کند. امروز توجه به حق ما را پیروز می‌کند."

و نه عصمت و طهارت امامان‌شان و نه دامن فاطمه زهرایشان کمکی کردند آن شبی که موشک اسقاطی روسی سپاه جان ۱۷۶ انسان را برای هیچ گرفت. و امثال همین شیخ متحجر حسن روحانی بودند که ارتش مدرن ایران را تصفیه کردند و بجایش پاسدارانی چون حاجی زاده و سلیمانی معدوم را به جان ملت ایران و مردمان خاورمیانه انداختند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!