هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۲ تیر ۱۹, چهارشنبه

روسیاهی برای انگ زنان به بزرگ مرد ملی ایران -بختیار- ماند!


 متاسفانه در نشریه خودنویس به تاریخ ۱۸ تیرماه، مطلبی سراپا دروغ علیه زنده یاد بختیار به چاپ رسید (لینک +) و نویسنده مرموز آن، به مصاحبه ای با یک روزنامه کویتی اشاره کرد که از قول بختیار گفته بود که جزایر سه گانه خلیج فارس از آن ایران نیست! خوشبختانه تنها یک روز پس از آن سندی برملا شد که چنان مصاحبه و سخنانی حقیقت نداشته است و تهمتی زشت به بزرگ مرد ملی ایران بوده است (عکس بالا). جالب توجه واکنش فرقه بنی صدری و ذوق و هیجان بی حد و وصف ایشان از ارایه چنان سند جعلی بود که البته مسبوق به سابقه است! تلاش این فرقه برای بد نام کردن بختیار، تا بدان وقاحتی رسیده است که او را مسبب جنگ هشت ساله عراق و همدست دیوانه تکریتی معرفی می کنند! انگی بی مایه و بی پایه به بزرگ مردی که جانش را در راه وطنش داد و هم او بود که می گفت به قیمت جانش هم حاضر نیست یک متر از خاک ایران اشغال شود. مصاحبه ای ناشنیده از بختیار و نظرات او در مورد شروع جنگ در لینک زیرین آمده است:

۱۵ نظر:

  1. اول باید بگم که من طرفدار بنی صدر نیستم هر کی هم با شما مخالفت میکنه برچسب طرفدار این و اونو بهش نزنین
    دوما من مدرکی در رد اون روزنامه کویتی در مورد بختیار و جزایر ایرانی در لینک ها و نشتتون ندیدم
    سوما بختیار از عراب بسیار پول میگرفته این و من نمیگم بکله دستیار ایشون رزم ارا گفتن از عربستان سعودی کویتی ها اماراتی هاووو
    اگر به جای این بختیار اگر شاه فقید اردشیر زاهدی و نخست وزیر میگذاشت الان وضعمون خیلی فرق میکرد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از عرب ها پول گرفتن چه مشکلی داشت؟!

      حذف
    2. اشکالشو برو از جانباز ها جنگ بپرس ..در همون زمان تمام کشور های عربی به صدام پول میدادند تا با ایران بجنگه
      غیرت هم خوب چیزیه والا
      شبکه های الجزیره رو نگاه کنی چه عربی چه انگلیسیش تماما از تجزیه طلبان خوزستان دعوت به گفتگو میکنه
      که البته تبلیغات و پول دادن اعراب برای شما اشکالی نداره حتما تجزیه کشور هم برای شما مشکلی نداره فقط بت بزرگ بختیار اسیبی بهش نرسه

      حذف
    3. نابغه گرامی! اول این که آدم فضایی ها نبودند که آتش بیار این جنگ شدند. این جنگ زاییده اشتباهات انقلابی بود که بختیار با آن مبارزه می کرد و پیش از شروع جنگ با هر منبع و وسیله ای می خواست آن را براندازد که ای کاش می توانست که ۳۵ سال اسیر آن نباشیم که هر روز ان به اندازه یک جنگ ویرانی دارد. شما هم لازم نیست برای من درس ملی گرایی و وطن دوستی بدهی. برو همان لینک یوتیوب در بالا را نگاه کن و نظرات بختیار در مورد جنگ را بشنو. بیخود هم تهمت نزن!

      حذف
  2. جناب ناشناس!
    بختیار بختیار است و اینگونه ارجیف بی مایه در مورد او همانقدر احمقانه است که نظر دادن افرادی مانند تو و رسانه ای مانند خودنویس در مورد بختیار!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باشه من ناشناس تو خوبی و بختیار بت بزرگت که از اعراب پول میگرفته
      اینم از دستیار بختیار , منوچهر رزم ارا درمورد مزد گرفتن بختیار از اعراب :
      http://www.youtube.com/watch?v=cxoFSr8YJP4
      اینم در جستجو کن :
      "رزم آزا:عراق شصت میلیون دلار به بختیار کمک کرد"

      حذف
    2. نابغه گرامی! پول گرفتن بختیار از عرب ها برای شروع مبارزه علیه رژیمی که داشت ایران رو بر باد می داد چه مشکلی داشت؟! یکبار اون لینک یوتیوب که در این نوشته هست رو گوش کن تا نظرات بختیار در مورد جنگ و صدام حسین رو بشنوی... متاسفانه تهمت ژست زدن، نتیجه گیری احساسی کردن، توهین کردن و خزعبل گفتن انگار عادت جمعی زیادی از ایرانیان شده است!

      حذف
    3. اقای محترم در ان زمان تمام کشور های عربی به صدام کمک میکردند که در جنگ بر علیه ایران پیروز بشه بختیار از عربستان سعوودی و قطری ها و اماراتی ها پول گرفته بوده این ها با ما دشمنی دارند از نام خلیج فارس و تا جزایر ایرانی . اسم این جز مزدوری برای دشمن نام دیگر ندارد همونطور مجاهدین از همین مغلطه شما استفاده میکنن برا ماله کشی برای خدمت به صدام
      این جمله شما رو با مجاهدین و صدام عوض میکنم نظرتون چیه؟
      "پول گرفتن مجاهدین از صدام برای شروع مبارزه علیه رژیمی که داشت ایران رو بر باد می داد چه مشکلی داشت؟ "
      البته که برای شما اشکالی ندارد حیف اوون همه شهید که رفتن و تو باقی موندی و از اشکال نداشتن پول گرفتن و مزدوری کردن برای دشمن صحبت میکنی

      حذف
    4. جواب شما در چند کامنت قبلی داده شد لطفا یک حرف مشخص را اسپم نکنید در جاهای مختلف. ممنون

      حذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  4. وای بر کسی‌ که فکر می‌کنه با تخریب آزاد مردی همچون بختیار می‌تونه چهره کریه خود را کمی‌ زیبا کند این کارهای بنی حرف مثل کارهای یه بچه‌ای میمونه که به واسطه تربیت غلط و کمبود محبت و سرکوب و تنبیه دچار ضعف و سر خوردگی و کمبود اعتماد بنفس شده و به همین خاطر هر روز صورتش رو تیغ میکشه تا بدین وسیله بر نقاط ضعفش سر پوش بذاره و به همه نشون بده که بزرگ شده ولی‌ غافل از این که بزرگی‌ به ریش و سیبیل نیست !

    مردانگی به به سنّ و سال هم نیست چرا که بی شمارند پیرمردانی که هفتاد ساله اند اما دلی هفده ساله دارند و نسبت به چیزهای بیهوده ای خوشحال می شوند، از چیزهای بس کوچکی ناراحت می گردند، از چیزی که در آن مالکیتی ندارند برمی دارند و آن چه دارند را سخت نگه می کنند تا کسی با ایشان شریک نشود؛ پس در واقع آن ها کودکانی خردسال هستند اما ریش و سبیل دارند

    بله آقای بنی حرف مردانگی به جاه و مقام و ثروت هم نیست (همان طور که خود می‌دانید) چه بسیار کسانی‌ که دارای پست و مقام بودند و ریاست کارخانه‌‌ یا وزارت خانه هایی در دستانشان بود اما تمام اینها مانع آن نشد که قامتشان را در راه به دست آوردن مقام بالاتر خم نکنند و کرامتشان را برای کسب منصب و مالی قربانی نکنند و یا بر عکس چه بسیار کسانی‌ بودند (به عنوان مثال مرحوم بختیار) که نفس و همت و منزلت خودشون رو فدای پست و مقام و ثروت نکردند…

    ممنون از شما… روحش شاد

    پاسخحذف
  5. اقایان چرا جاده رو میبندید .اقای منوچر رزم ارا یکی از وابستگان غربی است وشناسنامه کثیف این خانواده منفور به شاه که در اخر هم شاه مزدشان را کف دست بی کفایتشان گذاشتواز صحنه محفشان نمود.حال این ریزه خار فرانسه منوچ رزل ارا چرندیاتی با ان پاسدار سابق اقای سیاوش اوستای هزار چهره میخواهند ابروی این وان ببرند.تف به ان دیوانگان.

    پاسخحذف
  6. اقای سیاوش اوستای فعلی چرا ان اسم وفامیل اصلی خودت رو یدک نمیکشی .کسانی امثال توی پاسدار که در مشهد چه کثافتکاریهائی کردید رو در اول انقلاب از یاد نبرده ایم برو ودیت از هرزه گریهای سیاسیت دست بردار.

    پاسخحذف
  7. جالبه بعد دو دهه این اقای به اصطلاح رذل ارا نان ان خورد وپشتش به دیگری وام داد.تا حالا کجا بودی منوچ کوتوله پولت تموم شده.فرانسه کفاف خرجت رو نمیده حالا انگ به این وان میزنی تا چند صباحی ان عمر ننگینت رو در لوکسترین هتل ها بگذرونی با ان اوستای هیچی نداره وطن فروش.

    پاسخحذف
  8. ای شمائی که میگوئید بختیار از انجا واینجا پول گرفته ایا وضع زندگی اورا از نزدیک دیده بودید واگر دیده بوده اید این چرندیات رو در مورد او نمیزدید.او درکمترین استطاعت مالی قرار داشت واز منبع بخصوصی وجه دریافت نمیکردواگر هم کمکی میشد برای مصارف درج مقاله ومیزگردها ان هم ازطرف اعضای مقاومت ملی وکسانی که متمول مالی بودند ساپورت میشد ولا غیر وهمه اینها گزافه ودروغ بیش نیست.

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!