هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۲ شهریور ۴, دوشنبه

مدیریت مطلعاتی و فرهنگی حوزه: دوچرخه سواری، شرمگاه (!) زنان را تحریک می کند و مفسده برانگیز است

 

مدیریت مطلعاتی و فرهنگی، معاونت تهذیب حوزه علمیه؛ اداره عریض و طویلی است مختص طلاب و مدارس حوزوی که بر اخلاق و تربیت طلبه ها نظرات می کند و بهتر است بگوییم "کنترل" محض بر زندگی شخصی آنان. آیین نامه مدیریت و اداره حوزه های علمیه و مدارس دینی  سراسر کشور را همین سازمان  تدوین می کند و هر مدیر، معاونی دارد و هر معاون، معاونی دیگر و مدیر کل و رییس و شورای عالی و دفتر و دستک و تشکیلاتی گسترده که با مرور تنها شرح وظایفش (از اینجا بخوانید +) می شود حدس زد که بودجه ای بزرگ برای خود از جیب ملت ایران اختصاص داده اند!

یکی از دستورات اخلاقی همین معاونت در مورد دوچرخه سواری بانوان را از نظر می گذرانیم تا حدیث مفصلی باشد از سیاست های فرهنگی جمهوری اسلامی و ببینیم که نظر و پندار چه کسانی بر تصمیم گیری بر قوانین جاری مملکت نافذ و تاثیرگذار است! 

باری! از نظر آقایان علما، دوچرخه سواری بانوان نه تنها گناه و مفسده برای مردان است که از نظر فیزیک زنانگی، تحریک کننده و شهوت انگیز است و عفت زنان را لکه دار می کند. نقل قول از این وبسایت (منبع +) که :
یکی از اموری که زمینه این پرده ­دری را فراهم می­کند دوچرخه سواری دختران است. با توجه به ساختار و فیزیک خانم­ها، وقتی دختران بر زین دوچرخه سوار می­شوند دقیقا شرمگاه (فرج) آنان روی زین قرار می­گیرد و باعث تحریک و تهییج آنان می­ شود و به تدریج ممکن است از این کار لذت ببرند و بر این لذت عادت کنند و به مرور زمان ممکن است به سمت خودارضایی کشیده شوند. پدیده ا­ی نابهنجار و گناه زشت و بزرگی که با توجه به آمار گزارش شده و تجارب مشاوره­ای، متأسفانه روز به روز در میان دختران شایع ­تر می­شود. شاید یکی از مصادیق فساد و فجوری که در روایت علی (ع) بدان اشاره شده، همین باشد.
 به زعم آقایان، حتی نشستن دختران بر روی نیمکت های پارک هم مفسده برانگیز است و شهوت آقایان کم طاقت (بمب های جنسی!) را شعله ور می کند. نقل قول که:
این رفتار بخصوص از سوی دختران نوجوان و جوان در پارک­ها­ و کوچه و خیابان­ها (با توجه به حالت نشستن بر روی دوچرخه و نوع پوشش­شان)، نوعا موجب تحریک شهوت نوجوانان و جوانانی می­شود که در آستانه یا اوج بیداری جنسی و تحریک ­پذیری قرار دارند و کپسول شهوت آماده انفجارند. نتیجه آن هم در آزارهای کلامی و سوء استفاده­ های مختلف جسمی دیده می­شود که متوجه دختران بویژه دختربچه­ ها است، جدای از این که همین جوانان، عقده­ های ناکامی خود را در خلوت خود و با فیلم­های مبتذل، خودارضایی و... خالی می­کنند..

و بر سرنوشت دختران و زنان این سرزمین باید گریست....

فیسبوک  خورشیدنشان 

۱۲ نظر:

  1. نگفته نشستن روی نیمکت پارک، گفته دوچرخه سواری توی پارک.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا اون رو هم گفته.. لینک رو درست بخونید لطفا!

      حذف
  2. خوبی اسلام و مسلمین این هست که با همه چیز تحریک میشوند اله اکبر

    پاسخحذف
  3. من حزب اللهي نيستم. زن و بچه هم دارم. شهوتي هم نيستم. ولي واقعا وقتي دختر جواني رو ببينم که سوار دوچرخه است و داره رکاب ميزنه خيلي تحريک ميشم و از تماشاش لذت ميبرم. پربيراه هم نگفته. خارج چون همه راحت هستند تحريک هم معني نداره اما چون در ايران حجاب هست اگر کنار بره تحريک ميشيم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز من اون دختر بنده خدا چه گناهی کرده که محروم از دوچرخه سواری بشه چون تحریک پذیری شما بالاست؟!

      حذف
    2. عجب ذهن بیماری
      خوبه زن داری و خودتو خالی میکنی وگرنه خدا به داد مونث هایی که از نزدیکت رد میشدن برسه

      حذف
    3. بدبخت حشری خاک تو سر نفهمت کنم اینجور مواقع معامله رو بکن تو پریز برق مرتیکه نفهم مردم به خاطر توی حشری مریض جنسی دوچرخه سوار نشن

      حذف
  4. به شرت مردم جیکار دارین جاکشا؟

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  6. سلام
    امکانش هست لینک خبر مربوط به خود سایت معاونت .... رو قرار بدید

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!