هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۲ شهریور ۲, شنبه

تایید یکصدای دولات یازدهم و مجلس نهم اسلامی از صحت انتخابات ۸۸!، بازگویی سخنان ضد مردمی علی مطهری



به قول معروف، انگار نه خانی آمد و نه خانی رفت! از شیخ  حسن روحانی و مردان وزیر اصول گرایش تا نمایندگاه مجلس -و از جمله علی مطهری- همگی تقلب انتخاباتی سال ۸۸ را مردود دانستند و جهد ملت در بازپسگیری رأی های از کف رفته شان را اردوکشی خیابانی دانستند. در جلسات رأی اعتماد وزرا، انگار رقابتی شکل گرفته بود در محکوم کردن اعتراضات مردمی و بری جستن از آن به گونه ای که تملق و چاپلوسی و دودوزه بازی وزرای پیشنهادی حسن روحانی و فتنه و آشوب خواندن جنبش ملت ایران به حالت تهوع آوری رسیده بود.

نمایندگانی چون علی مطهری که همین چندی پیش، عده ای به دنبال تک رأی برایشان بودند و انتخابشان را اعتراض به سیاست های نظام می دانستند، چنان تمام قد علیه جنبش سبز و به قول آنها فتنه ایستادند که صدای تازه طرفدران ساده دل شیخ دیپلمات را هم درآورد. همان هایی که از انتخاب روحانی هلهله و شادی کردند و با خامی پنداشتند که با رأی بنفششان، رأی سبز خود را باز پس گرفته بودند!

آقای مطهری همان است که پیشتر گفته بود که  در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ تقلب نشد و البته در حوادث پس از آن مردم هم مقصر بودند. (منبع +) ایشان همان است که ایرادش به احمدی نژاد از مکتب ایرانی‌ گفتن بود و مخالفت با طرح حجاب و عفاف! علی‌ مطهری جشن‌های نوروز را یادآور جشن های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایران دانسته بود و تز مکتب ایرانی را تهدیدی برای انقلاب اسلامیش دانست (منبع +) و با لحنی زشت، دختران ایرانی را با لفظ "نیمه برهنه در خیابان" تحقیر کرد. البته باید هم چنان بیندیشند که فرزند همان پدری هستند که چهارشنبه سوری را سنتی احمقانه می‌‌دانست.

علی  مطهری در جلسه رأی اعتماد وزرا باز هم از فتنه ۸۸ گفت در صحن علنی مجلس، به میر حسین موسوی -که سه سال بدون محاکمه در زندان خانگی است- حمله کرد که چرا به نظر شورای نگهبان تمکین نکرده بود! ایراد از کسانی گرفت که جمهوری اسلامی را متهم به اختناق می کنند و اصل ولایت فقیه را مترادف با دموکراسی و برنامه های دولت دهم را در راستای آرمان های امام راحل دانست!

البته ایشان ایرادی گرفتند که تعبیر "تساهل فرهنگی" در برنامه دولت به قول ایشان قبل تاویل است و خود حدیث مفصل بخوانید که دغدغه علی مطهری چه بوده است!




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!