هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۱ شهریور ۲۰, دوشنبه

ناطق نوری، کاندیدای منتخب و اصلح بی بی سی فارسی در انتخابات آینده!


بار سوم در دو ماه گذشته است که بی بی سی فارسی چنین به ستایش ناطق نوری می نشیند (از اینجا بخوانید). صفحات بی بی سی فارسی امروز به عکس های بی عمامه ناطق نوری زیبنده شده است که کفش هایی شیک به پا و عینک گرانقیمتی بر صورت دارد و قیافه ای عالمانه گرفته است.  بی بی سی فارسی می گویند ناطق نوری مخالف خرافه گرایی است چرا که ایشان در مورد امام جمعه ای که رهبر ایران را در هنگام تولد "علی گویان" تصویر کرده بود، موضعی انتقادی دارد. بی بی سی فارسی اضافه می کند که  ناطق،  سیاستمداری صریح و با روحیه ای پهلوانی و از وزرشکاران ورزش باستانی ایران است!

جزییات پیشرفت سیاسی ناطق نوری البته در بی بی سی فارسی گفته نمی شود که چطور آخوندی روضه خوان که خود سمبل خرافه است و با هوچیگری در سخنرانی بهشت زهرای ۱۲ بهمن ۵۷ وارد بازی سیاست شد، با زد و بند و بی هیچ تخصص و سوادی در جایگاه ریاست مجلس ایران قرار گرفت بود! از سوءاستفاده ها و املاک و زمینهای به یغما برده و آقا زاده های دزد و بی پرنسیپ ناطق نوری  هم البته در بی بی سی فارسی سخنی نمی رود و به گفتن این که "اتهاماتی" از طرف احمدی نژاد به او زده شده است اکتفا می کنند!

انگار بازی انتخاب بین بد و بدتر، در انتخابات آینده نیز ادامه پیدا خواهد کرد و باید دید که چه خواب دیگری برای مردم ایران دیده اند!

۸ نظر:

  1. این آخوند ها هم مانند شاهان 200 سال اخیر ایران اکثرا بی پدر و مادرند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مانند تمام شاهان عوضی هستند نه فقط 200 سال اخیر

      حذف
  2. تا زمانی‌ که مردم ایران جا برنخیزند و چون نیروی قاطعی سرنوشتِ خود را در دست نگیرند ، بیگانگان این کار را برای ما میکنند .

    پاسخحذف
  3. با سلام بنده در بدر دنبال دعوت نامه بالاترین هستم ممنون میشم کمکم کنید برقرار باشید

    پاسخحذف
  4. لطفا از واژه " آیت الله بی بی سی " استفاده فرمایید صحیح تر است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از یک طرف رئیس جمهور کشورمان میگه اروپاییها ابر ها را میدزدند تا به ایران نرسه، از این طرف شما بی بی سی را آیتاله نام گذاری میکنی. نویسنده هم از خوابی که برای ما ایرانیها دیده شده یاد میکنه. چی بگم که انگار همه ایرانیها از آیتاله تا مخالف، انگار در خواب سنگین ۱۰۰ ساله فرو رفتند. با جهان امروز هیچ گونه رابطه ای ندارند. به امید بیداری شما از این خواب.

      حذف
  5. جالب است بعد از آقای مهدوی انگلیسی حالا نوبت آقای ناطق انگلیسی است.

    پاسخحذف
  6. دوستان اگه یه روزی مشخص بشه این همه تهمت برای تعقیب اهداف خاصی بود که قطعا سربلندی کشور و ملت مد نظر نبوده چه باید کرد؟
    تا اونجا که من ایشون رو میشناسم اگه او را هزار تکه کنند هر تکه اش تیری بر چشم انگلیس و امریکاست و این خط انحرافی که باید چهره های موثر و کارامد و قابل باید تخریب حیثیتی و شخصیتی بشوند تا راحت تر بتوان بر گرده پابرهنگان سوار شد هنوز قوی تر از گذشته دست بکار هست و افراد هوشمند خودشون رو الوده نمیکنند.

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!