هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

زنان بسیجی‌ کیف به دست در رژه نظامی!

شکم‌های برآمده ژنرال‌های ایرانی‌ به کنارباشد. چفیه سردار که نشان‌هایش را هم پنهان کرده است به کناری دیگر؛ کیف و کفش‌های زنانه و رنگ و وارنگ بانوان بسیجی‌ پیچیده شده در چادر ملی‌ را دریابید!!


جالب تر اینکه بسیجیان غیور در رزمایشی که برای نشان دادن آمادگی خود در برابر تهدیدهای کشورهای غربی و جلوی سفارت اشغال شده آمریکا جمع شده اند، به سلاح‌های ضد شورش مجهز هستند! ترس آنان از حمله نیروهایی آمریکایی و همپیمانان‌اش است و یا از...

*عکس ها از ایسنا

۲۷ نظر:

  1. روزی که مردم مسلح شوند وجنگ واقعی شروع شود از ترس در ماتحت یکدیگر قایم میشوید !....تف بر بسیج وسپاه !

    پاسخحذف
  2. ما عمل کرد بسیج رو در رویارویی با عناصر مخرب داخلی دیدیم. تقریبا ذره ای دانش دفاع شخصی یا آمادگی جسمانی یا سواد استراتزیک ندارن. با یه ضربه ی حساب شده می شه خوابوندشون. باور کنین. باور نمی کنین یه بار امتحان کنین.

    پاسخحذف
  3. صدام هم از این خود فروخته ها و فدایی ها زیاد داشت

    پاسخحذف
  4. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  6. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  7. آقاي محترم ناشناس مگر حق حكومت به گردن كلفتي و خايه داشتن است. حالا فرض كنيم بسيجيان كه با انواع و اقسام سلاح ها به جنگ زن و دختر و جوانان بي سلاح اين مملكت مي ئايند و انها را لت وپار ميكنند شجاع و همه فن حريفند. ايا اين به بسيجيان يا اربابشان مشروعيت حكومت ميدهد. كسي كه پول ملت را ميريزد توي جيب چين و روسيه اسلحه ميخرد و با اسلحه صاحب همان پول را در خيابان ميكشد ميتواند بخود ببالد؟ ايا مشروعيت حكومت به اين چيزهاست ايا در كشورهاي ديگر كه هموطنان ما فوج فوج دارند به انها محاجرت ميكنند نيز هر كس از همه گردن كلفت تر هست حكومت ميكند يا اينكه انكسي حكومت ميكند كه از حمايت اكثريت مردم برخوردار است و هر وكقت هم او رانخواستند بدون ريختن خون هموطنانش ميرود كنار و قدرت را محترمانه به نفر بعدي اعطا ميكند.

    پاسخحذف
  8. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  9. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  10. ناشناس عزیز شجاعت ظاهری بچه پانزده ساله رو به حساب اسلحه و حمایت حکومتی ازش بذار و با چیز دیگه اشتباه نگیرش شما که خیلی مردی چرا تو شرایط برابر با مردم درگیر نمیشوید
    بدبخت فریبخورده
    بیت المال را دارن غارت میکنن شما رو خر چفیه آقا!! کردن چشاتو باز کن نکبت زده

    پاسخحذف
  11. خدا کنه امريکا زودتر حمله کنه ! چون کينه اي که من اينجا ميبينم براي ظهور يک جنگ داخلي تمام عيار کافيست !

    پاسخحذف
  12. ای بسیجی پونزده ساله ای که تو کازار صد تا از هموطنانت رو حریفی: ای کاش این زورتو در میادین ورزشی برای کسب افتخار برای مملکتت مصرف میکردی نه برای این شکمگنده های سپاهی که در بالا در عکس میبینی که شما رو مثل برده برای منافع مالی خودشون به کار گرفتن. از تعصبات دینی که بزور کردن تو مغزتون سواستفاده میکنن و جیب خودشون رو پر میکنن. عصبانی نشو. خودت یک مقایسه بین شکم نظامیای کشورهای دیگه با این سپاهیا بکن تا حرف منو بهتر بفهمی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شاید بخشی از حرفات درست باشه ولی پایین برید بالا بیاید ایران بعد از انقلاب ، ایران آریایی داره میشه ، نه زمان اون شاه که فقط بلد بود بازیچه آمریکا باشه

      حذف
  13. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  14. شجاعتتون روز عاشوراي 88 وقتي ملت بي سلاح فقط قدري از خشمشون رو نشون دادن وشلوارهاتون رو درآوردن ديديم شما بنده هاي سانديس وچلوکباب هستيد وفقط در مقابل جوانان دست وپا بسته مظلوم ايران پررو هستيد وعشق گردن کلفتي وتجاوز داريد بزودي اوضاع برعکس خواهد شد و همه شما شناسايي شده ايد و مرگ منتظر شماست ....عاقبت پاچه ورمالي ووطن فروشيتان را خواهيد ديد در ضمن شجاعت شنا کردن برخلاف جريان آب است نه هم جهت با آن .

    پاسخحذف
  15. تنها جملات حاوی دشنام‌های جنسی‌ حذف می‌‌شوند!

    پاسخحذف
  16. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  17. یبار تو تظاهرات بعدانتخابات دو تا پسره با دست خالی یه موتور بسیجی رو زدن زمین و اونی که ترک نشسته بود نتونست فرار کنه و داشت اسپری فلفل میزد به مردم که دو تا پسره ریختن سرش و شلوارشو در آوردن .

    پاسخحذف
  18. شاه هم از این رژه ها داشت..قذافی..مبارک..با اون همه سلاح و ادعا...حالا هم خامنه ای!...اما همه دیر یا زود رفتند و خواهند رفت!..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سرمون بره نمیزاریم پیر خراسانمون بره .

      درود بر امام خامنه ای

      حذف
  19. "مدیر ازگل سایت چرا دری وری های ناشناس رو که همه رو بی ... لقب داده حذف نمی کنی ولی نوشته ای که گفته " مقام ... ولایت" رو حذف کردی نکنه تو هم آقا رو دوست داری"

    نخیر ناشناس! ندیده بودم اون جمله را..،

    پاسخحذف
  20. خامنه ای و دارودسته بسیجی و سپاهیش همون راهی را دارند میرند که همه دیکتاتورها رفته اند
    یا ازداخل نابودمیشوند یا همانندعراق بدون مقاومت داخلی نابود می شوند.
    کسی هم که مزد بگیرشددیگه هیچی براش مهم نیست و مقاومتی نشون نمیده بسیجیهازمانی بود که مردم شمارادرجنگ علیه صدام دعامیکردند ولی حالا نفرین ولعن این مردم خسته رادارید.
    زدن و لت وپار کردن زن و دختر و پسرجوان مردم به خدا درهیچ جای دنیا افتخارنیست.

    پاسخحذف
  21. همیشه درایران مثلث انگلیس - فیضیه - بازار یوغ اسارت را بر گردن این ملت بینوا میگذاشتند دربین این سه اوباش خیابانی هم به عنوان دستمال توالت به فراخور حال مورد استفاده این سه اهریمن بوده اند .....بسیج تداوم طیب آشغال ورمضون یخی و... است درضمن اونایی که رفتند وجنگیدن اینا نبودن !اینها تعفن موجود در بدنه یک ملت هستند که دررژیم بعدی هم کراوات و ادکلن میزنن وبه دزدی وزندگی انگلی خود ادامه میدهند.

    پاسخحذف
  22. be cera raftan kokha,ya porkha,ya maialeha,,,,in zanha hameshan kokhaie madeh hastan...marg bar in eslam aheiman va fof be jad abad anha.......rydam ba kolah kameneie pedofil ba komeini kos kash,,,,,iran free iran free ,,,,,,

    پاسخحذف
  23. خاک بر سرتون که هنوز توهم پرچم شیر و خورشید رو دارید .
    ایران اسلامی ، تا ابد اسلامی خواهد ماند .

    پاسخحذف
  24. به حرف زدن همه چیز راحته این بسیجی که تا پای جون جلو فتنه می ایسته همونی هست که اگه جنگ بشه خواب را بر دشمنای ایران حرام میکنه

    پاسخحذف
  25. اونکه امریکاشه از بسیج حساب میبره اینا یک مشت بچه...

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!