هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ دی ۱۴, چهارشنبه

خانم مسیح علی‌نژاد! از برخوردهای توهین آمیز برخی‌ از همقطاران خود شرمسارم...




خانم مسیح علی‌ نژاد با آقای رضا پهلوی مصاحبه می‌‌کند. مهم نیست که چگونه مصاحبه کرد و چه پرسش‌هایی‌ پرسید. اینکه صحبت آقای پهلوی را قطع کرد و لبخند بر لب داشت و پرسش های بی‌ ربط و تکراری پرسید هم مساله ای نیست که او خبرنگار است و آزاد در اجرایش! من به عنوان یک طرفدار و حامی‌ (شاهزاده) رضا پهلوی از این همه تنگ نظری‌ها و تعصبات خشک طرفداران متعصب اش پوزش می‌‌خواهم.

شرمسارم که می‌‌بینم عده‌ای چون عقاید خانم علی‌نژاد به مذاقشان خوش نمی‌‌آید توهین می‌‌کنند و فحش های جنسی‌ می‌‌دهند.

آقای پهلوی! این وظیفه شماست که به عنوان یک کاربر بالاترین در وبلاگ خود چنین برخورد‌هایی‌ را نکوهش کنید و اعلام برائت.

رضا پهلوی خود می‌‌گوید که بت سازی نکنیم و فرد پرستی‌ را کنار بگذاریم (از اینجا بخوانید) ولی‌ کو گوش شنوا؟!


 رضا پهلوی پیشتر در وبلاگ شخصی‌ خود گفته بودند که:
هواداران من کسانی هستند که به اصولی که بدان متعهد هستم نیز باور داشته باشند، ولی کسانی که مدعی طرفداری از من را دارند، اما در عمل برخورد غیر دموکراتیک با سایر تفکرها داشته باشند در تضاد مستقیم با منش و افکار من هستند و من آنها را طرفدار خود نمی پندارم.



پی‌نوشت- نباید خود را گول بزنیم و تمام فحاشان را از ارتش سایبری بدانیم.
پی‌نوشت ۲- بخش دیگری از مصاحبه شاهزاده رضا پهلوی و خانم مسیح علی‌ نژاد منتشر شد. در این ویدئو، آقای پهلوی به صراحت حساب خود را از دشنام گویان و طرفدارنما‌هایی‌ که پایبند به اصول اخلاقی‌ ایشان نیستند، جدا می‌‌کند.
 
نوشته مرتبط:
سخنی با رضا پهلوی در مورد برخی‌ طرفداران متعصب اش!... 

۴۹ نظر:

  1. ولش کنید این شاهزاده تون رو انگار تحفه هست همش دنبال نوکری کردن به یک نفر

    پاسخحذف
  2. این که صدا نداره!

    پاسخحذف
  3. شیر که شکار میشه تفنگ به دست زیاد میشه . چه کسی گفته که این دختر دهاتی عقلی داره که افتخار مصاحبت با شاهزاده نصیبش شده ..از دیکتاتوری شاه صحبت میکرد . شما خانوم لایق این حکومتید .

    پاسخحذف
  4. من اگر بجای رضا پهلوی بودم از مصاحبه با خانم علی نژاد خودداری میکردم . خانم علی نژاد موهای سر خود را نمیتواند ترتیب بدهد چه برسد به مصاحبه. واقعا سبکی خودش را ثابت کرد . تاکنون باین شکل مصاحبه کننده که حتی بلد نیست بخندد یا لبخند بزند برخورد نکره بودم . بنظرم بهتر است ایشان کار گری یک خانه را قبول کند بهتر است تا اینکه خود را مصاحبه کننده جا بزند. جمهوری خواه آرش

    پاسخحذف
  5. آقای پهلوی خودتونه خیلی‌ سبک کردید که رفتید با این مسیح علی‌ نژاد احمق مصاحبه کردید
    ،،حالم از این سبز الهی‌ها بهم میخورده ...
    توله آخوندها ول نمیکنند ،این دفع می‌خواند حکومت بدند دسته فائزه رفسنجانی و دارو دستش
    ......زاده‌های خائن

    پاسخحذف
  6. واسه شماهایی که کامنت هاتون رو اون بالا خوندم واقعا متاسفم شماها همون ادبیاتی رو دارید که این بچه بسیجی های عقده ای دارن این همه نفرت توی دل شما شاه پرستا از کجا میاد من نمیدونم

    پاسخحذف
  7. خانوم علینژاد البته از خبرنگار طویله مجلس شورای اسلامی بیشتر از این نمی‌شه انتظار داشت متأسفانه از آنجای که شما اکثرا در مجلس با گاو و گوسفند مصاحبه کردید فکر میکنید همه مثل همان گاو و گوسفندهای مجلس جمهوری اسلامی هستند واقعاً متأسفم که اسم شمارو خبرنگار بگذارم شما از لحاظ شعور و فهم خبرنگاری در حد ‌نمکی و باقالی فروش هم سواد ندارید..

    شما حتا آنقدر شعور ندارید که وقتی‌ از کسی‌ سوال می‌کنید صحبت‌های طرف مقابل را قطع نکنید و اجازه صحبت بدید متأسفانه به عنوان یک شنونده باید به عرضتون برسونم که احمقانه‌ترین مصاحبه‌ای بود که تو عمرم دیده بودم بیشتر شبیه دعوای شخصی‌ بود تا مصاحبه یک خبر نگار بی‌ طرف,,,

    علینژاد فراموش نکنید شما نماینده مردم ایران نیستید از طرف کل مردم ایران و جوانان ایران هم نظر ندهید...

    پاسخحذف
  8. معصومه قمی آخوندنژاد هم یک تاپاله است مثل مهاجرانی و کدیور. شاهزاده رضا پهلوی نمیبایست باهاش مصاحبه می کرد. اصوالا این تاپاله طلبان به جز تخریب گروههای مخالف رژیم به چیز دیگه ای فکر نمیکنن. لعنت بر تو تاپاله!

    پاسخحذف
  9. گر نبودی در جهان امکان گفت
    کی توانستی گل معنا شکفت ؟
    ( مولوی )
    واما بعد
    عزیزان توجه داشته باشید که این مصاحبه از چند نظر بسیار عالی بود.
    به این معنا که اولا خانم معصومه یا مسیح علینژاد با تمام وقاحت و بی ادبیش نشان داد که جوهره و پتانسیل یک خبرنگار را که در درجهء اول بیطرفی و رعایت ادب و منطق و در نظر گرفتن پایگاه و جایگاه اجتماعی مصاحبه شونده در یک مصاحبه هست را دارا نیست .
    دوما این طرز گفتگو و مصاحبه بیشتر بر همگان ثابت کرد که این سرکار خانم جسارت خبرنگاری را با وقاحت و خصومت شاید شخصی اشتباه گرفته نمیدانم شاید در دوران کودکیش مطالبی از جسارت و شجاعت خبرگاران و مصاحبه گران و نویسنده گان بزرگی همچو اوریانا فالاچی یا اوپر وینفر و امثالهم بگوشش خورده و فکر میکنه حالا که چرخش روزگار به هر دلیلی قلمی و میکروفونی در دستان او قرار داده پس او هم در عالم خبرنگاری و قلم زنی دارای وزنه ای هست ! غافل از اینکه ( تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف ) در هر صورت بنظر من غرض ایشان از این مصاحبه بیشتر خالی کردن عقده های شخصی و خودنمایی بود تا آگاهی رسانی .
    ولی نکتهء سوم و مهمتر برای من
    خونسردی و تسلط شاهزاده رضا پهلوی بر انتخاب واژه ها و کلمات و پاسخهای منطقی بود و ایشان نشان دادند و ثابت کردند که میتوانند با شایستگی حتی از میکروفون و قلم و خبر مخالفین خودشان هم برای رساندن پیامشان بگوش جامعه سود ببرند و این همان چیزی هست که نسل جوان ایران شدیدا به آن نیاز دارد یعنی نمایان کردن پیروزی و حقانیت منطق در برابر عصبیت و روانپزیشی .
    بهمین دلیل ساده هست که بدون در نظر گرفتن جایگاه موروثی شاهزاده رضا پهلوی ایشان را شایسته و مرد میدان این مبارزه می بینم و دوستش دارم

    پاسخحذف
  10. خانم علی نژاد چرا یکبار از حسن خمینی درباره دوران دیکتاتوری خمینی نپرسید؟!چرا از موسوی و کروبی درباره دوران طلایی امام و اعدام های 67 نپرسید ؟!این خانم اگر مغرض نیست پس چیست؟!این خانم یک خبرنگار بی طرف نیست ,یک سبز اللهی است.

    پاسخحذف
  11. be nazare man Masih kheili shojaaneh va mesle yek khabar negare mostaghel mosahebeh kard.bademjan dor ghab chin ha bodand ke shahe tarso ra diktator va khamenehie akhond ra amir ol momenin kardand.
    pesare shahi ke pedar bozorgash yek ghazagh bodeh va be estyelah khone abi nadarad ra shahzadeh khatab kardan ahmaghaneh ast.in agha agar mikhahad naghshi dar irane ayandeh dashteh bashad bayad taghate soal va javab hayii kheili sakht tar az masih ra dashteh bashad.NRJ

    پاسخحذف
  12. diktaor , diktatore . hala che man begam va che nagam . che pedare man bashe va che nabashe. shah ham diktator bod , age diktator nabod mage mardom maraz dashtan ke enghelab konan . jomhoriye eslami ham ke dar diktator i hamta nadare . har do sistem az yek akhor ab va kah mikhoran . yeki az akhore saltanat va digari az akhore eslamiyat va mazhab. hat doye onha diktatoran . va jenayatkar.

    پاسخحذف
  13. من طرفدار پهلوی نیستم اما انسان قابل احترامیه ولی این مسح علی نژاد دیگه چه خریه اینم مث یه سگی مث بنی سگ و گنجی و کدیور و سروش و بازرگان و ..

    پاسخحذف
  14. khak bar sar e har chi shah o shahzadeh va shahparast

    پاسخحذف
  15. بر خلاف روال همیشگی این وبلاگ، دیدگاه‌های توهین آمیز رو حذف نمی‌‌کنم که سند هستند بر نوشته من!

    پاسخحذف
  16. Hamoun masoume bishtar besh miad ta masih, in hameh oghde kojat jam shodeh boud badbakht bichareh ke enghar nasanjideh harf zadi...

    پاسخحذف
  17. شاهزاده در پی آزادی بیان مصاحبه کرد و آفرین بر او باد. با این که خانم مسیح علی نژاد خبرنگار خوبیست ولی چند ایراد به ایشان ئارد است. چرا به جای اینکه از شاهزاده در مورد عقیده اش ... بپرسد، به نعل و به میخ بزند. موضع دوره شاه بر میگردد به شرایط آن روز و سلطنت پدرش. هرچند میتوان دلایلی را برای آنچه این خانم پرسید آورد ولی امروز اصلا شرایط فرق میکند و شاهزاده به حق هدفش اتحاد این کشور میباشد. موضوع بعدی اینه که خیلی چیزهایی که در مورد زمان شاه پرسید فقط به شاه بر نمیگشت، مگر خیلی از بیعدالتیهای آنروز و الان به جامعه بر نمیگردد. دوما این همه بیعدالتی امروز در این حکومت به نام دین تشدید شده و مگر ایشان نمیخواهند سیستم حکومت مشروطه داشته باشند. ایشان دنبال کاریزمای رهبری نیشتند. ما باید سیستمی ابداع کنیم که آزادی را حاکم کند. موضوع نوع حکومت هم قدیمی شده و اگر قرار بر دیکتاتوری باشد نوع حکومت مشکلی را حل نمیکند. به هر حال ما که دنبال حکومت ایده آل نیستیم و حتما اگر ایشان باشد بسیاری از مشکلات حل میشود ولی حکومت ایده آل به جامعه بر میگردد نه به شاه و باید نسبت به شرایط کنونی در مورد ایشان قضاوت کنیم.
    با تشکر

    پاسخحذف
  18. به نظر من این گفته که چرا حسن خمینی نباید در مورد جنایات جد خود پاسخگو باشد مسئله بسیار صحیحی است. به وضوح می توان دید که ملت ما با این سوال تاریخی مواجه شده اند که چگونه حکمرانی مدرنیستی پهلوی، هرچند دیکتاتور، اما موجد پیشرفت باید دیکتاتور خوانده شود اما نظام اسلامی در جوهر و اساس خود از این اتهام مبری باشد؟! خوشحالم که این سوال خردمندانه سرانجام برای ملت پیش آمده. به شخصه مانند شاهزاده رضا پهلوی معتقدم که مسئله سلطنت و جمهوری صرفا مسئله ای شکلی است و بی اهمیت. مهم محتواست که باید دموکراتیک و توسعه گرا باشد. اما اینکه هنوز گفتمان پوسیده ی انقلابی 1357 را با شریعتی و آل احمدی پرستی های بی بهایش حفظ کنیم، براستی حماقت است. خوشنودم که ملتم سرانجام خورشید خردورزی و بی طرفی را در افق دیده اند.

    پاسخحذف
  19. شاه خیلی خوب کرد اینها را زندان میکرد. مگر زندانیان به اصطلاح سیاسی همینها نبودند که کشور را نابود کردند.پس شاه میدانست اینها چه میخان. انها که زمان شاه را ندیدند نمیتوانند قضاوت کنند .من خودم کمونیست بودم.چه حماقتی داشتم. ضمنا چرا اسهال طالبان برای حسن خمینی هورا میکشند با اینکه پدرش جانی بود.

    پاسخحذف
  20. مصاحبه یه جالبی‌ بود. فکر می‌کنم هر دو طرف با متانت حرفهایشان را زدند ولی‌ واقعا در مورد بعضی‌ کامنت‌ها متاسفم. گویا عده‌ای طرفدار اقای پهلوی با فرهنگ لات و لوت‌ها به مصاحبه کننده فحاشی میکنند و عده‌ای، گویا از ارتش سایبری سپاه تحت عنوان "ناشناس" فرهنگ و نوع تربیت خودشان را به نمایش می‌گذرند که از آنها انتظار بیشتری نمیرود. به نظر من این گونه افراد هیچ درد وطن ندارند و بدا به حال ایران که چنین افرادی دارد. دوستان، دست بردارید از این همه بیوطنی و بیمغزی و منطق و عقلتان را، اگر دارید، برای همبستگی‌ جهت نجات ایران بکار بگیرید. (از نظر آقای مصطفایی که در وبلاگشان درج شده کاملا حمایت می‌کنم) مطمئنم با این کامنت سیل اتهامات به طرف من سرازیر خواهد شد ولی‌ آیا آزاد نیستم که نظرم را بگویم؟

    پاسخحذف
  21. به جای توهین به رضا پهلوی ، ایا بهتر نیست از ایشان استفاده کرد؟ چه شما و امثال شما دوست داسته باشید و یا نه ایشان شاهزاده هستند و ایشان شهرت دارند و کسانی مثل ایشان در جامعه بین الملی میتوانند مفید باشند، فقط شعار دموکراسی به درد نمی خورد بلکه درک سیاست هم مهم است. اگر خبرنگارانی مثل شما درک سیاسی نداشته باشند تضریق دموکراسی به جامعه خیلی دشوار خواهد بود.
    خانم مسیح نژاد اگر شاه نبود و یا رضا شاه نبود شما و مادر شما و مادر بزرگ شما امروز روزگار زنان افغانی و عربستان را داشتند. پس شاه اگر دیکتاتور بود برای ازادی شماها بود وگرنه انها نیز مثل قاجارها می توانستند کشور را بفروشند و زنان را برده کنند پس کسانی مثل شما فهم ازادی و دموکراسی را هنوز ندارید، شاید بهتر است خودتان را یادواری کنید که دیکتاتور کی بود شاه یا خمینی و موسوی و غیره جنایتکاران اسلامی.
    مهم ان نیست که شما خبرنگار هستید چیزی که مهم است ایا شما به حد رضا پهلوی درک زمان را دارید.؟

    پاسخحذف
  22. اینجا بازی یک به یک یا صفر به یک نبود این تمرین دموکراسی ما ملت ایران بود که متاسفانه با بدترین نمره ممکن مردود شدیم
    خبرنگاری با سوالات حرفه ای در برابر سیاستمداری با پاسخهای حرفه ای ولی دراین میان قومی بودیم داغتر از کاسه یا غلتیده به باورهای پوسیده سلطنت طلبی و دیکتاتور پروری در فضای مجازی و ساختن بتی دیگر و ظلمی دیگر و یا مشعوف از نتیجه گیری غلط خویش که پیروزمندانه اندیشیدیم که سیاستمداری را سیاه و کبود دیدیم در گوشه ای محصور

    پاسخحذف
  23. این بیماری خود بزرگ بینی و خود را محورعالم دانستن ته پاره ای از طرف داران اقای پهلوی هم مجددا سرایت کرده است. نهایت این بیماری مهلک دیکتاتور سازی و دیکتاتور پروی است .

    پاسخحذف
  24. فرقی بین طرفداران خامنه ای و طرفداران سلطنت نیست ما نسل جوان ایران از هر دو متنفریم و هیج کدام جایگاهی ندارند در ایران

    پاسخحذف
  25. من رضا پهلوی را بعنوان یک ایرانی آزادی خواه قبول دارم، و امیدوارم که گروه‌های آزادی خواه ایران همکاری و اعتماد کامل را به ایشان ارزانی‌ دارند تا بتوان قدمی‌ در جهت کمک به مردم ایران برداشت.

    خانم علینژاد آدم شجاعی است، ولی باید قبول کرد که ایشان هم هنوز محدودیت هایی دارند، از جمله همان محدودیت‌های که گروه هایی که سنگ آزادی را بر سینه میزده اند و خواهند زد و هنوز همه چیز دوران پهلوی‌ها را بایستی‌ تار ببینند و لذا دوری جویند، دلیل رفتار عجیب و تا اندازه‌ای دور از نزاکتشان هم همین بوده، بایستی‌ قبول کنیم و به این حرکت مسیح علینژاد هم ارزشی قائل شویم و از رضا پهلوی هم به خاطر نزاکت، پختگی و حرکتی را که شروع کرده اند تشکر کنیم. باور کنید فحش و ناسزا هیچ مسئله‌ای را حل نخواهد کرد، که اگر میکرد جمهوری اسلامی امروز موفق بود، و اگر میکرد بنی صدر امروز مقبولیتی می‌داشت. به امید اینکه همدیگر را تحمّل کنیم، قبول کنیم که دیگران هم حتما حقی‌ دارند، و به امید اینکه بتوانیم ایجاد حکومتی را بنا‌ گذاریم که همگان حق حیات و اظهار نظر و رای داشته باشند.

    پاسخحذف
  26. مرگ برجمهوری اسلامی۱۵ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۳

    این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  27. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  28. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  29. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  30. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  31. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  32. واقعا خجالت آوره مگر من در مصاحبه با آقای رضا پهلوی چی گفتم که اینقدر فحش دادید

    پاسخحذف
  33. فرهنگ سیاسی
    کمبود فرهنگ سیاسی در جامعه ما باعث تمام مشکلات ما بوده و هست.
    اگر ملت ما درک سیاسی داشتند هیچ موقعه دنبال ستایش یک اخوند قرون وسطایی نمی افتادند تا اینکه ملت را اسیر بکنند وکشور غارت و ویران کنند. عدم درک سیاسی باعث انقلاب شیطانی شد.
    برای من تعجب اور است انانی که در ایران زندگی می کنند بهتر از کسانی که در کشورهای ازاد زندگی می کنند، درک از سیاست و دموکراسی دارند. ایا توحین به یکدیگر نشانه دموکراسی می دانند.؟

    به نظر من خانم علی نژاد با اسرار بر دیکتاتوری شاه و اثبات ان و از طرف دیگر اسرار بر لقب شاهزاده پهلوی یک نوع توهین شخصی بر اقای رضا پهلوی بود ولی اقای پهلوی بچه نیستند که من و دیگران از ایشان دفاع بکنیم، ایشان خیلی راحت می توانند جواب بدهند. ولی ما نباید اتحاد ملی را بخاطر خانم علی نژاد اصلاح طلب و یا شاهزاده پهلوی از دست دهیم. دشمن همه ما خامنه ای و چماقداران و اوباشان جمهوری اسلامی هستند.

    پاسخحذف
  34. mishe lotfan ye kam dar mored on azadai ke nadashtid dar zaman pahlavi tozih bedahid?aya mojahedin o communist ha mani azadi ra midanand chera ba sarnevesht ye melat o mamlekat bazi kardand?javid o payandeh irannnn

    پاسخحذف
  35. راستی شرم آور هست.
    من کمتر به وبلاگ های طرفداران شاه فقید ایران -که با همه میهن پرستش یک مستبد و پانوریا - بود سر میزنم، فکر میکردم طرفداران آنها هم مثل خودآقای رضا پهلوی متین و موقر هستند و با تحولات دنیای جدید عوض شده اند .
    ولی امروز حقیقتنا نامید شدم. مثل اینکه در همان سال ۱۳۵۷ فریز شده اند . یک عده کاتولیک تر از پاپ که میتوان آنها را با بسیجی های فحاش و هتاک و پاچه ور مالیده و مزدور ولایت وقیح مقایسه کرد. امیدوارم بقیه شون اینطوری نباشند.
    راستش دلم برای رضا سوخت.
    بهمن

    پاسخحذف
  36. شما ببینید این عوضی های سلطنت طلب چه فحشهایی داده اند که مدیر محترم وبلاگ مجبور شده اونها رو حذف کنه .نسبت به خانم علینژاد انتقاد دارید بیان کنید دیگه چرا فحش میدید . نمیدونستم خارج از کشور هم چاله میدون داره .
    حیف از رضا پهلوی بنده خدا که اینها طرفدارانشون هستند .افسوس .

    پاسخحذف
  37. khob ke chi akharesh! ye khari mesle kahmene ii bere ye khare dige biad!!! baba chera nemifahmid! aslan adam mohem nist in systeme ke mohemme. system democracy misaze na shakhs

    پاسخحذف
  38. کسانی که به مسیح علی نژاد فحاشی میکنند و یا قائل به محدودیت دیگران هستند, خود از فریبخوردگان دیکتاتور ودست پروردگان ویا جویندگان راه اویند وکمترین ارزشی نزد آزادگان ,ندارند زیرا کلام ونقدشان عاری ازمنطق و استدلال عقلی است!
    فرهادژاله@

    پاسخحذف
  39. من یک ایرانی هستم در آلمان.در سن 13 سالگی انقلاب را همراهی کردم.امروز ولی بر این باور هستم که اون پهلوی باید میرفت و این پهلوی باید بیاید.35 سال راه سخت را مردم ساده نگر و خوش باور باید زیر چکمه های احمق پرور و خرافات جوی چمهوری اسلامی طی میکردند تا زمان بهشون ثابت کنه در چه زمانی لیاقت چه حکومتی را دارند.امروز مردم ما لیاقت یک حکومت مدرن را پیدا کرده و از آقای رضا پهلوی بهتر کسی را در بالای این حکومت نمی بینم

    پاسخحذف
  40. ممنون از بهمن، سعید، مسیح و تمام خواننده‌های با خرد این نوشته.

    پاسخحذف
  41. آرزو
    چه قدر ملت بی مدارایی هستیم...بی خود حاکمان خود را نقد می کنیم و می کوبیم...ما از آنها دیکتاتور تریم...واقعا ایرانی جماعت ظرفیت دموکراسی و آزادی بیان نداره...هر جای دنیا که باشه یه تنگ نظر خودنگر..اگه واقعا دم از آزادی و بیان و اندیشه می زنیم حق نداریم این قدر دیگران را بکوبیم و به آنها توهین کنیم.. خیلی عقبیم..متنفرم از ایرانیها

    پاسخحذف
  42. ممنون آرزو جان و متنفر از ایران و ایرانی‌ نباشید!

    پاسخحذف
  43. خبرنگاره تازه به دوران رسیده

    پاسخحذف
  44. fekr nemikoni ke khodet yek bot saz bashi?????????????

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!