هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۲ خرداد ۲۷, دوشنبه

پاسخ روحانی پس از شنیدن نام میر حسین موسوی در کنفرانس خبری: "حالا"


نخستین کنفرانس خبری منتخب بنفش مردم برگزار شد و ایشان سخنانی را که بیشتر همان شعارهای همیشگی نظام بودند را بیان کرد. ایشان در پاسخ خبرنگار سی ان ان در مورد رابطه مستقیم با امریکا که خودشان پس از انتخابات ایران پیشقدم شده اند، همان شعارهای معمول سه دهه گذشته را می فرمایند و می گویند:
که اگر دولت آمریکا بر اساس مفاد موافقتنامه الجزایر تصریح کند که در امور داخلی ایران مداخله نمی کند، حقوق ایران از جمله حقوق هسته ای را به رسمیت می شناسد و به سیاست های "زورمدارانه" علیه ایران پایان می دهد.
در انتهای کنفرانس هم وقتی خبرنگاری فریاد برآورد که "روحانی یادت باشه میر حسین باید باشه"، شیخ روحانی به نرمی گردن چرخاندند و با لبخند ملیحی زمزمه کردند که: "حالا"!

۵ نظر:

  1. دوست گرامی‌، بنده در بالاترین نیستم، آیا برای شما امکان دارد این نوشته بنده را در بالاترین لینک کنید شاید صدای ما هم به جائی‌ برسد؟ خیلی ممنون خواهم شد.

    https://rahnamaa.wordpress.com/2013/06/18/panje

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خامنه ای تخم روسه
      روحانی هم دیوسه

      در سالهایی که روسها مشهد را اشغال کرده بودند مادر خامنه ای با سربازان روس روابط نا مشروع داشت و بعدها همیشه از اینکه شاه روسها را از ایران بیرون کرد ناراحت و گله مند بود. برادر بزرگ خامنه ای که مثل خرس می ماند شبیه روسهاست. و خامنه ای خود را از نژاد روس میداند و به گفته نزدیکان خامنه ای همیشه به پوتین برادرمی گوید.

      حذف
  2. دوست گرامی دیشب یه دعوتنامه به زنت دادم حتما ازش بگیر. اگه دیر اومد نگران نباش سه نفریم

    پاسخحذف
  3. تقلب نکرد امسال خود سندی بر تقلب 4 سال قبل

    نکات:
    * تعداد رای های باطله در این دوره بیشتر بوده
    * واجدین شرایط نسبت به دوره دهم 4.283.195 نفر بیشتر بوده
    * تعداد کسانی که رای ندادند نسبت به دور قبل 6.744.230 نفر بیشتر بوده که میتوان گفت اکثر آنها در دوره قبل به میر حسین رای دادند
    * در این دوره تمامی کاندیداهای اصولگرا 7.682.098 نفر کمتر رای نسبت به احمدی نژاد در دوره قبل آورده اند.
    در این دوره روحانی 5.396.916 نفر بیشتر از میر حسین رای آورده با توجه اینکه نسبت به سال قبل کل آرا کمتر بوده و محبوبیت روحانی نسبت به میرحسین نیز کمتر بوده و با توجه به اینکه اکثر کسانی که در این دوره رای ندادند را میشود جزو گروهی که دور قبل به میرحسین رای دادند قرار داد.
    حال سوال من این است با توجه به کاهش کل ارا نسبت به دور دهم افزایش رای دهندگان افزایش آرا باطله و افزایش آرا روحانی به میر حسین .... چرا 24.527.516 نفر احمدی نژاد در این دور با توجه به تکثر نفرات به رقم 16.845.418 کاهش یافته؟؟؟؟؟؟؟
    آیا این انتخابات مثلا دموکرات خود سندی برای تقلب انتخابات دوره دهم نیست؟!
    قضاوت با شما

    پاسخحذف
  4. یک وقت منظور ایشان این بوده : حالا ، حالا حالا حالا همه دستا به بالا ، با این ساز و کمونچه برقصید همه حالا

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!