هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۱ مهر ۷, جمعه

رامین مهمانپرست و تروریستی خواندن ترور مستشاران آمریکایی برای نخستین بار


فکر می کنم برای نخستین بار است که یک مقام عالی رتبه جمهوری اسلامی، ترور مستشاران آمریکایی در پیش از انقلاب را عملی تروریستی می خواند. رامین مهمانپرست -سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی- در جریان تهاجم اعضای مجاهدین خلق در نیویورک (از اینجا بخوانید)  و همزمان با خبر اعلام رسمی خارج شدن سازمان مجاهدین از فهرست تروریستی دولت آمریکا، می گوید:  

این گروه به دلیل جنایت و ترور در قبال ملت ایران، عراق و ملت‌های آزاده  در حال اخراج از عراق هستند و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران هم برای ترور مستشاران آمریکایی اقدام کرده بودند.

امروز البته سازمان مجاهدین از پذیرش گناه ترور مستشاران آمریکایی سر باز می زند و آنها را کار مارکسیست هایی می داند که خط رهبری سازمان را در دست داشته بودند (!) که این هم متناقض تمام شواهد و اسناد و خود معقوله دیگری است.

به صفحه فیسبوک خورشیدنشان بپیوندید!

۲ نظر:

  1. خیلی کار اشتباهی کردی دست زدی به نشان شیر و خورشید و اون انگشت تخمی که هم زمان انقلاب نشان بود و هم زمان موسوی رو گذاشتی به جای شمشیر.
    حکایت این انگشت پیروزی هم شده حکایت الله اکبر گفتن ملت ها! حالا شما بیا بالای شیر خورشید هم یه الله اکبر بزن بلکه زودتر پیروز بشیم!

    پاسخحذف
  2. اینکه نوشتی را از کجا اوردی؟؟لابد از اسناد آخوندها؟؟

    امروز البته سازمان مجاهدین از پذیرش گناه ترور مستشاران آمریکایی سر باز می زند و آنها را کار مارکسیست هایی می داند که خط رهبری سازمان را در دست داشته بودند (!) که این هم متناقض تمام شواهد و اسناد و خود معقوله دیگری است.

    آقا جون این بیانه خود مجاهدین هست اینو بخوان شاید کمی بفهمی
    در ضمن حتی جان بولتون در سخنرانی در گردهمایی مجاهدین به ترور مستشاران امریکایی اشاره کرد البته گفت با جو آنزمان و حمایت دولت امریکا از دیکتاتوری مثل شاه مسئله غیر عادی نبوده


    يانيه وزارت خارجه ايالات متحده و نکات سخنگوی سازمان مجاهدين
    وزير خارجه تصميم گرفته است که تحت قانون مهاجرت و مليت بر اساس قانون نامگذاری مجاهدين خلق MEK و هم نامهای آن به عنوان سازمان تروريستی خارجی را لغو کند و MEK را به عنوان يک تروريست ويژه نامگذاری شده جهانی تحت قانون اجرايی ۱۳۲۲۴ از ليست خارج کند.
    اين اقدامات از امروز نافذ و قابل اجرا است اموال و منافع اموال در آمريکا يا در چارچوب دارايی يا کنترل افراد آمريکا ديگر بلوکه نخواهد بود و نهادهايی آمريکايی می توانند بدون دريافت مجوز وارد تبادلات با مجاهدين خلق گردند. اين اقدامات در ثبت فدرال رسماً منتشر خواهد شد.
    ايالات متحده مستمراً در يک علاقه انسان دوستانه در جستجوی يک راه حل انسانی و امن و امان برای وضعيت کمپ اشرف باقی مانده است هم چنان که از تلاشهای هدايت شده از سوی ملل متحد برای انتقال ساکنان واجد شرايط به خارج ا ز عراق حمايت می کند.

    در بيانيه وزارت خارجه آمريکا برای بالانس و رضايت رژيم ايران و مخالفان خارج کردن مجاهدين از ليست تروريستی همچنين خاطرنشان شده است که وزارت خارجه عمليات تروريستی گذشته مجاهدين خلق به ويژه دخالت در کشته شدن چند شهروند آمريکايی در دهه ۱۳۵۰ در ايران و حمله به سفارت رژيم ايران در آمريکا در سال ۱۳۷۱ را فراموش نخواهد کرد و نسبت به آن بی اعتنا نيست.
    وزارت خارجه همچنين نگرانيهای جدی در مورد مجاهدين خلق در رابطه با اتهاماتی دارد که مربوط به خشونتهايی است که در مورد اعضای خودش مرتکب شده است. اما در هر حال تصميم امروز وزير به خاطر فقدان هر گونه عمليات تروريستی در يک دهه اخير و همکاری مجاهدين در رفتن مسالمت آميز از اشرف اتخاذ شده است که پايگاه تاريخی شبه نظامی آنها بود.

    يک سخنگوی مجاهدين در اين باره گفت:
    اگر وزارت خارجه راست می گويد بهتر بود که هر نمونه ای را که در مورد خشونت در داخل مجاهدين داشته و پرونده هايش آکنده از آن بوده است در دادگاه مطرح می کرد و از اين پس نيز پيشنهاد می کنيم به جای تکرار تبليغات آخوند ساخته به دادگاه و حکم قانون روی بياورد. هر چند که مطرح کردن اين قبيل ادعاها برای بالانس با رژيم آخوندی در اين موقعيت به لحاظ سياسی در عرف پراگماتيستی کاملاً قابل فهم و امری شناخته شده است. اما اگر منظور وزارت خارجه از خشونتهای مزبور کشتن و سوزندان شماری از مجاهدين توسط اپورتونيستهای چپ نما در دهه های گذشته است سازمان مجاهدين خلق ايران به هيچ وجه نمی تواند مسئوليت اقدامات جنايتکارانه آنها را که به دقت و با جزييات در دادگاه ثبت شده است به عهده بگيرد.
    سازمان مجاهدين خلق ايران صرفاً مسئول اقدامات و عملياتی است که در اطلاعيه های رسمی به عهده گرفته و طبق احکام دادگاههای اروپايی و دادگاه آمريکا جز از پشت عينک ملايان حاکم بر ايران تروريست محسوب نمی شود.

    سناتور لوين رئيس کميته نيروهای مسلح در سنای آمريکا اخيراً تصريح کرد هدفهای نظامی و سرکوبگرانه هميشه هدفهای مشروع هستند. قضات فرانسوی نيز سال گذشته بر همين حقانيت و مشروعيت و بر عمليات برحق مقاومت در برابر رژيمهای سرکوبگر و ستمگر که در اعلاميه جهانی حقوق بشر هم تصريح شده است تأکيد کرده اند.



    سخنگوی مجاهدين در اين باره گفت:
    سازمان پرافتخار مجاهدين ايران اعتبار خود را هم چون مصدق بزرگ از مردم ايران و نه اين يا آن دولت و وزارت خارجه می گيرد و هم در اروپا و هم در آمريکا طبق احکام دادگاهها از ليست خارج شده است.
    هيچ کس بيشتر از آخوندهای خون آشام حاکم بر ايران از اعتبار مجاهدين خلق مطلع نيست والا به مدت 15سال در ليست نگه داشتن مجاهدين را از وزارت خارجه آمريکا نمی طلبيد.
    ارزشهای دموکراتيک نيز نه در لفاظيهای بيهوده و بی انتها، بلکه در مقاومت 48ساله در برابر ديکتاتوريهای شاه و شيخ متبلور می شود که به گواهی وجدانهای بيدار بشريت و برجسته ترين شخصيتهای آمريکايی و اروپايی، مجاهدين خلق پرچمدار آن در دنيای معاصر بوده اند.

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!