هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۱ مهر ۸, شنبه

انزوای هنری امین حیایی و حجتی که بر او تمام شده بود!

همان‌ها که به دیدنشان ذوق می‌‌کنیم و از آنها امضا می‌‌گیریم و با آنها عکس یادگاری می‌‌اندازیم، هنرمندان مشهوری که دوستشان داریم و کارهایشان را دنبال می‌‌کنیم و مثل همه جهان الگوی مردم می‌‌شوند و سلطان قلبها.

همتایان غیر ایرانی‌ هنرمندان ما زندگی‌ خود را وقف انسانیت می‌‌کنند و کودکان بی‌ سرپرست را به فرزندی می‌‌گیرند و بنیاد‌های خیریه راه می‌‌اندازند و خطر سفر به ناامن‌ترین کشور‌ها را به جان می‌‌خرند تا سفیر صلح و دوستی‌ باشند; در کشور ما ولی‌ انگار همه‌چیز وارونه است و هنرمندان ما هم به اوضاع مملکت ما می‌‌آیند؛ محبوبترین هنرپیشه‌های ایرانی‌ در گرماگرم جنبش سبز به بازی‌ در فیلم‌هایی‌ ضد مردم می‌‌روند و خون به ناحق ریخته هم میهنانشان را به سخره می‌‌گیرند.

امین حیایی در گفتگویی رادیویی می گوید که برای بازی در فیلم قلاده های طلا، ۲۷۰ ملیون تومان دستمزد گرفته است که در مقایسه با دستمزد بازیگران در فیلمهای دیگر بسیار غیر معمول و زیاد است. جالب است که خود امین حیایی اعتراف می کند که پس از بازی در آن فیلم کذایی منزوی شده است و پیشنهاد بازی در فیلم های جدید به او داده نمی شود! (منبع +)

امیدوارم اینبار فراموشکاری همیشگی ایرانیان به نفع کسی چون حیایی تمام نشود و مردم انتخاب او را فراموش نکنند. مردم ایران دلرحم اند و پیشتر چون امثال حامد کمیلی یا رضا رویگری و اکبر عبدی هم سربسته و با ابهام  پوزشی خواستند، بخشیده شدند. باید اینبار حجت بر کسانی چون حیایی ها تمام شده تلقی شود تا به اندیشه بخشایش ملت، با فراغ بال از تنبیه نشدنشان به کار خود ادامه ندهند.

۱۴ نظر:

  1. امین حیایی من عاشق کارات بودم ولی متاسفم برای خودم و تو و امثال تو که خودفروشی را به حدی رساندیم که توهین به روح های پاکی میکنیم که بر سر آزادی ما از بین ما رفتند..ننگ بر تو

    پاسخحذف
  2. اینها که هنرمند نیستند یک مشت گدا گشنه نون به نرخ روز خورند.
    یه روزی به سزای اعمالشون میرسند
    هر چند که همین امروز هم کارشون برای همیشه تمام شده...

    پاسخحذف
  3. امین حیایی لایق اسم هنرمند نبوده و نیست

    پاسخحذف
  4. اگه یه هنرپیشه بود که من بش می گفتم بهروز وثوقی بعد از انقلاب، اون امین جیایی بود ولی الان از چشمم افتاده و می بینم که از چشم همه افتاده. دختران و پسران برازنده ای مثل ندا و سهراب و محمد که برای ایران و برای ما جانشان را دادند و تو امین حیایی با بازی در فیلمی که سعی در سیاه کردن آنها داشت خودت را خراب کردی. زنده و جاوید جوانان زیبا و باهوش و مظلوم ایران. چه انها که رفتند و. چه انها که هستند.

    پاسخحذف
  5. من البته فیلم رو ندیدم
    اما هیچوقت هم از این چندش خوشم نمیومد

    پاسخحذف
  6. با سلام به روان پاك جان باختگان راه آزادي

    از سر كنجكاوي فيلم را ديدم اما بسي تاسف خوردم كه هنرمندان ما اين گونه خودفروشي ميكنند به كارگردان فيلم خرده اي نيست چراكه از جنس حاكميت است اما هنرمنداني كه به لطف پسند مردم مشهور و معروف شده اند چرا
    اگر پيشنهاد اين فيلم ميليارد ها تومان بود نمي ارزيد كه به خون پاك سهراب ها و نداها وآرمان آنها كه بهترين را براي ما ميخواستند خيانت كنيم.
    اين فيلم مزخرف قلاد ه هاي طلا را با گشت ارشاد مقايسه كنيد

    پاسخحذف
  7. امثال نجفی وشریفی نیا وامین حیایی هنربندانی هستند که به هدف خود به هر قیمتی که همانا پول است می رسند اما بدانند که از انها در خاطره ما جز خیانت وخودفروشی یاد نخواهند شد وبدانند که با عذرخواهی چیزی درست نمی شود وامیدوارم با قلاده های خودشان تا ابد با عذاب باشند

    پاسخحذف
  8. قلاده طلایی برای همیشه به گردن همه عوامل روی پرده و پشت پرده خواهد بود. ننگ بر خود فروشان. تن فروشی شرف دارد به این ننگ خود فروشی و خیانت به مردم. و خاک بر سر کسانی که این مسایل را به فراموشی بسپارند.

    پاسخحذف
  9. جدای از تمام مسائل میخواستم مطلبی را به طور کلی بیان کنم:در جهان سرمایه داری،انسانهااز هویت اصلی خود تهی میشوند و حرمت و حیثیت آنهابه تابعی از ثروت و طبقه اجتماهی آنها تبدیل می شود.افراد عادی هم که فاقد جایگاه برتر منحصر به اقشار پر درآمد(از جمله هنرپیشگان و خوانندگان و ورزشکاران و ...) هستند؛دچار یک نوع حقارت ذاتی میشوند و نداشته های خود را باآویزان شدن از رشته حقارتبار هواخواهی یک چهره مشهور و یقه درانی برای او جبران میکنند و به طرزی خیالی در شهرت و داشته های فرد مشهور احساس سهیم بودن میکنند.وقتی هم با عمل ناپسندی از طرف ایشان مواجه میشوند سرخورده میگردند؛غافل از این که خود پدیده هواخواهی و طرفداری از اقشار بالا مرتبه را باید زیر سوال برد و از بت آفرینی و سرور پروری دست کشید.اینها افراد مرفه و اکثرا" کم مایه ای هستند که بیشتر مسایلشان ربطی به افراد عادی ندارد.ولی متاسفانه بیشتر ما انسانهای معمولی این موضوع را درک نمیکنیم که جایگاه طبقاتی ایشان از ما جداست.در نمایشی بارز از حقارت طلبی آویزان چهره ها میشویم.

    پاسخحذف
  10. یه موقعی امین جان رو تو مهمونی میدیدم ، همون موقه هم تحویلش نمی گرفیمش !

    پاسخحذف
  11. ناامین بی حیایی!

    پاسخحذف
  12. حیایی از اول یک بازیگر لوده بود که لمپنیسم را در سینمای ایران ترویج می کرد.
    و حالا با خیانت به مردم منفورتر شده.
    او و امثال او منتظر خلع حکومت فعلی باشند تا چه بر سرشان خواهد آمد

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!