هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۱ فروردین ۱۶, چهارشنبه

از دولت مهرورز(!) احمدی نژادی تا طرح عفاف و حجاب برای کودکان!


در اساسنامه سازمان بهزیستی و در مورد دلیل تشکیل آن آمده است: 
در زمينه حمايت خانواده های بي سرپرست و نيازمند و ارایه خدمات مختلف به كودكان و تدارک امكانات پيشگيری و درمانی و توانبخشی حرفه اي و اجتماعی معلولين جسمی و روانی و تجديد تربيت منحرفين اجتماعي و حمايت و نگهداری از كودكان و اطفال بي سرپرست و معلولين غيرقابل توانبخشی و سالمندان نيازمند و آموزش نيروی انسانی خدمات بهزيستی و توانبخشی و تأمين موجبات تشويق، جلب مشاركت و فعاليت های گروه های داوطلب و موسسات غيردولتی، سازمان بهزيستی كشور تشكيل می شود.
از سوی دیگر مدیر کل بهزیستی استان تهران یکی‌ از اصلی‌‌ترین برنامه‌های سال جاری این سازمان را "نظارت و کنترل بر برنامه‌های آموزشی مهدکودک‌ها" در راستای "موازین شرع و اسلامی کردن آنها" دانست. اين در حالی است که به‌ دستور وزارت آموزش و پرورش از پايان مردادماه سال گذشته، جدا سازی جنسیتی در کلاس‌های پیش دبستانی انجام شده بود. (منبع +)

خوب بحمدالله تمام مشکلات مربوط به کودکان بی‌ سرپرست و خیابانی حل شده است و هیچ کودکی در کشور مجبور به کار کردن برای امرار معاش خود و خانواده اش نیست و سن بزهکاری پایین نیامده است و اعتیاد دانش آموزی در مدارس کشور گزارش نمی‌‌شود و سن فحشا هم به ۱۳ سال نرسیده است که رقص و آواز کودکان، مشکل ساز می‌ شود!

مدیر کل بهزیستی استان تهران را رییس سازمان بهزیستی کشور و خود او را وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی‌ منصوب می‌‌کند؛ وزیر دولتی که رییس جمهوریش با وقاحت ذاتی خود از مهرورزی با دختر و پسر ایرانی‌ می‌‌گوید و اینکه کار فرهنگی‌ با زور و اجبار و تهدید پیش نمی‌‌رود و مشکل جامعه ما، موی دختران و پسران نیست. 

کارشناسان کودک در مورد اثرات منفی‌ روانی‌ این جدا سازی جنسیتی و محدود کردن فضای آموزشی در دوران پیش دبستانی بیشتر خواهند نوشت، گرچه این ننگ بر دولت کودتای احمدی نژاد ماند که بحث همیشگی‌ عفاف و حجاب را به کودکان ۴ و ۵ ساله کشاند; دختران و پسران خردسال را هم از هم تفکیک کرد و رقص و شادی و موسیقی (و به قول آقایان، برنامه‌های غیر اخلاقی‌!) را ممنوع وغیر مجاز ساخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!