هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۱ آذر ۱۱, شنبه

پادگان گلف اهواز و ژست تبلیغاتی بنی‌صدر به حضور در خط مقدم


در مطلب پیشین من و نوشتاری که در مورد شیوه های تبلیغاتی سیاسیون بود، مطلبی در مورد پوپولیسم تبلیغاتی حضور فرمانده وقت کل قوا-بنی صدر- در ۱۰۰ متری نیروهای عراقی نوشته بودم که به زعم من چنان کاری از روی عقلانیت نبود (از اینجا بخوانید +). از کامنت های خوانندگان به نوشته ای رسیدم که حضور جناب بنی صدر در خط مقدم -لااقل در یکی از خبرهای بچاپ رسیده در روزنامه انقلاب اسلامی- را به چالش کشیده است (از اینجا بخوانید +). بر اساس این منبع، بنی صدر در بازدید از اهواز، در ساختمانی که به "پادگان گلف" مشهور شده بود سخنرانی می کند که محل آن بسیار دورتر از خط مقدم و محلی برای استراحت نیروهای ارتشی بوده است. گرچه خبر آن در روزنامه انقلاب اسلامی با تیتر "رییس جمهوری در خط مقدم" به چاپ می رسد.

توضیح جناب دکتر بنی صدر در این مورد، کمک بسزایی در روشن شدن شائبه دروغ پردازی روزنامه "انقلاب اسلامی" خواهد کرد.

۱۸ نظر:

  1. خنده داره واقعا! سایتهای رژیم مرتب درباره بنی صدر و جنگ دروغپردازی می کند، بنی صدر باید به اینها جواب بده؟

    شما هم یکی از همین دروغها را بدون هیچ سندی آوردی که مثلا بنی صدر را تخریب کنی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بنده نوشتم که منتظر پاسخ جناب بنی صدر یا یکی از اعضای فرقه ایشون هستم. سوال پرسیدن عیب نیست، فرار از پاسخگویی سیاستمداران مشکل دار است!!

      حذف
    2. همین که به مزخرفات سایتهای رژیم اعتبار می دهی، خودش نشان می دهد که می خواهی بنی صدر را تخریب کنی، آنهم به هروسیله ای!

      مرد حسابی یکم فکر کن ببین آیا
      این سایت رژیم، عکس بنی صدر را در پادگان گلف منتشر کرده؟ خیر!
      اینکه چنین عکسی در روزنامه بنی صدر آمده باشه، را اثبات کرده؟ خیر!
      اینکه در ذیل چنین عکسی زده باشند، خط مقدم جبهه، را ثابت کرده؟ خیر!

      حذف
    3. بنده قصد تخریب کسی را ندارم...نمیشه همیشه با دست پیش گرفتن از پاسخگویی فرار کرد. همین دیروز داماد بنی صدر در بالاترین گفت که "دوستان" بنی صدر به ایشون کمک خرجی می دهند .. این "کمک خرجی" ها از کجا می رسد؟ آیا تمام منبع امرار معاش جناب بنی صدر از کمک های دوستان است؟ اینها هیچ کدام پاسخی داده نشده تا به امروز!

      حذف
    4. پاسخ بوتیمار گرامی: جناب شهرام شما زیاد توجهی به نوشته های این دوستان نکنید ، این دوستان بنیصدر طلب هر کجا که لازم باشد جامه حقیقت را وارونه نیز به تن خواهند کرد ، و هر کجا لازم باشد سایتهای رژیم برایشان حکم منبع را دارد .
      این لینک را ببینید
      https://balatarin.com/permlink/2012/5/14/3025294
      این لینک از یکی از سایتهای زنجیره ای وزارت اطلاعات توسط یکی از طرفداران بنیصدر فرستاده شده ! ایدی آقا برار !!
      آش آنقدر شور بوده که در اولین نظر داده شد یکی دیگر از طرفداران بنیصدر ، به طرفدار ولی میگوید که این سایت رژیم است !
      طرفدار فرستنده در جواب میگوید : اگر قرار باشد سایت های رژیم را حذف کنیم، چیزی به عنوان خبر ازایران نمی ماند. آیا فارس نیوز، تابناک، آفتاب، خبرآنلاین، و........سایت های رژیم نیستند؟ به هرحال این هم خبری است مانند دیگر اخبار.

      حذف
    5. از این داستان که بگذریم ، شما فکر میکنید چرا سایت بنیصدر به سایت کپی کار مشهور شده ؟ شما که گمان نمیکنید از سایت حزب مشروطه اخبار را کپی میکند ؟
      دوست عزیز ۸۰ درصد خراک های تبلیغاتی سایت بنیصدر از سایتهای درون رژیم است .
      مقلدین بنیصدر برای کوبیدن مخالفان خود حتی از سایتهای وزارت اطلاعات خبر ها را میگذارند ، نوشته های شاگردیین مدرسه علوی و جیره خوارانی که قبل از انتخابات برای احمدی نژاد تبلیغ میکردند را از سایتهای رژیمی کپی میکنند و در سایتشان میگذارند . کمی واقع بین باشید .

      حذف
  2. یکی اتهام زده، بجای اینکه از اتهام زننده بخواهید اتهامش را ثابت کند، از متهم می خواهید ثابت کند بی گناه است؟ واقعا که!

    من باب اطلاع شما باید عرض کنم که:
    «اصل بر برائت است مگر آنکه خلافش ثابت شود»

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. البته تا بوده، همینطوری بوده که پهلوی چی اینطوری به بنی صدر حمله کند و این اصل اساسی حقوقی را برعکس کند:

      «اصل بر برائت است مگر آنکه خلافش ثابت شود»

      حذف
    2. خب نابغه جان الان خلافش ثابت شده دیگه :)))) مگه نوشته رو نخوندی؟

      حذف
    3. از کی تا حالا داستان پردازی "حجت‌الاسلام سید اسماعیل بنی حسینی" شده اثبات؟

      این عوضی ها هنوز میگن که بنی صدر گفته باید زمین داد و زمان گرفت! تو به اینا حرفها و داستان پردازی های اینها اعتماد می کنی؟ پس باید در خیلی چیزهای تو شک کرد که اولیش عقلته! :)

      حذف
    4. من اعتماد نمی کنم و همونطور که گفتم "شائبه" هست.. بجای سفسطه هم بهتره پاسخگویی کنید!

      حذف
    5. چون بی ادبی کردی البته دیگه پاسخی از من نمی گیری .. به ترولینگ خودت ادامه بده

      حذف
    6. بالاتر که گفتی اتهام زننده اثبات کرده! الان هم می گویی اعتماد نمی کنی!؟ تکلیف خودت را مشخص کن که کدام یک!

      بعدش تکلیفت را با این اصل نیز مشخص کن:

      «اصل بر برائت است مگر آنکه خلافش ثابت شود»

      بجای اینکه از اتهام زننده بخواهی اثبات کند، برعکس می روی؟

      حذف
  3. همین که بی اعتبارتان کردم، برایم بس است.

    راستی عکس منتشر شده مربوط به آذر 1359 بود:
    http://nagoftehayeiran.blogspot.com/2012/11/150-200.html

    و آخوند رفیق تو! از مهر 1359 داستانسرایی کرده است!

    به پای هم پیر بشین! :)

    پاسخحذف
  4. در اینکه بنی صدر به همراه رئیس ستاد مشترک ارتش ایران یا وزیر دفاع در جبهه حضور می یافت تا در آن وضع بحرانی(صدام الکی کلی خبرنگار به عراق نیاورده بود چون خیال می کرد که ایران را با آن وضع ارتش می تواند یک هفته ای بگیرد و این چیزی بود که سرتیپ فلاحی در روزهای قبل از جنگ نیز به بنی صدر گفته بود که ما فقط 5 روز می توانیم مقاومت کنیم) به ارتشی روحیه بدهد، شکی نیست، چیزی است که در نشریات فرانسوی مثل پاری ماچ مستند منتشر شده است:
    http://nagoftehayeiran.blogspot.com/2012/10/blog-post_23.html

    بعلاوه در آخرین مورد از اظهار نظر یک ارتشی برجسته آنهم ساکن ایران در 3 مهر 1390 نیز این امر تائید شد، آنهم از سوی کسی که جزئیات و ریز اتفاقات را بخاطر دارد:

    امیر سرتیپ سید مجتی تهامی نه تنها از ابتدای جنگ، بلکه ماه ها قبل از آغاز جنگ در منطقه جنوب حضور داشته و در مصاحبه با روزنامه جام جم گوشه هایی از اتفاقات ده روز ابتدای جنگ را بازگوی می کند. تیمسار تهامی در برابر سوالات خبرنگار جام جم درباره عقب نشینی های اول جنگ به شدت موضع می گیرد و از عملکرد ارتش در آن روزها دفاع می کند. وی ادعا می کند که بنی صدر در روز اول مهر برای بازدید به خط اول جبهه آمده بود.

    منبع اصلی:

    http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100855050066

    "روز يكم مهرماه حدود ساعت 10 صبح رياست جمهوري وقت، رياست ستاد مشترك ارتش و فرمانده گروه اطلاعات رزمي لشكر 92 به مواضع تيپ 2 در عين خوش وارد شدند. همزمان با حضور آنان مأموريت اجراي عمليات تاخيري به يگان‌ها ابلاغ گرديد."


    پاینده ایران

    پاسخحذف
  5. hahahaha mr bin,be delemoon mond ie adam dorosto hesabi to in damo dastgahe j.e bebinim hahahaha che ghiyafee ham gerefte ghazanfar... lol

    پاسخحذف
  6. in abol ehtemalan nazdike padegane ashraf aks nagerefte?? fek konam age farar namikard kheyli rahat mitoonest hamaro to padegane ashraf khale selah kone kafy bod faghat ie zang be masud hezar damad mizad vasash pish fangh ham mikardan... lol

    پاسخحذف
  7. بخاطر استناد به صحبتهای یک آخوند، آش اینقدر شور شد که رفقای پهلویست تو، نرفتند برای لینکت رای فله ای جور کنند! ها ها ها!

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!