هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۱ بهمن ۳, سه‌شنبه

بررسی دروغ گویی و بزرگ نمایی تخیلی مجاهدین خلق از زندانهای رژیم پیشین


توضیح واضحات: این نوشته به معنای تطهیر رژیم شاه و انکار شکنجه در زندان های ساواک نیست گرچه حتی به نقل قول از شخصیت های انقلابی چون مهدی کروبی، مهدی تاجزاده و مرحوم منتظری، حرمت خانواده های زندانی حفظ می شد و با تقاضای عفوی، بخشوده می شدند. گاه حتی زندانیان بخشوده شده، به بالاترین منصب های سیاسی هم ارتقا می یافتند. شکنجه به هر شکل آن مذموم است ولی از آن بد تر، دروغ گویی و منحرف کردن افکارعمومی است.

 در حالی که مجاهدین خلق، با مظلوم نمایی خود و دروغ گویی و بزرگنمایی در رفتار خشن  با زندانیان در رژیم پیشین، جرم مجاهدین زندانی را در حد خواندن قرآن و نهج البلاغه و کتاب های علی شریعتی اعلام می کردند (منبع +)، همان زمان اعتراف به عملیات مسلحانه و تعلیم دیدن در اردوگاه های چریکی فلسطینی داشتند. جایی که در نامه مسعود رجوی و موسی خیابانی به یاسر عرفات می نویسند منبع (+):

ما مجاهدین خلق ایران که بعضا از نزدیک در اردوگاه های الفتح شاهد نبرد مرگ و زندگی شما با دشمن نژادپرست صهیونیست و مرتجعین عرب بوده ایم، بخوبی می دانیم که خلق در زنجیر شما تا چه حد از همکاری های همه جانبه رژیم ایران با صهیونیست ها و تسلیم طلبان عرب، در رنج و عذاب بوده است. رنج و عذابی که تمام خلق ایران نیز از آغاز تولد دولت اسراییل، این طفل نامشروع امپریالیسم در منطقه در آن سهیم بوده اند.

 بزرگنمایی در مورد زندان های رژیم پیشین تا به آن حد تخیلی و دور از حقیقت می شود که می گویند (منبع +):

از وسایل استفاده شده برای شکنجه این افراد، روزنامه اطلاعات از کلاهخود آهنی که "منجر به کوری و کری می شود" و چنگک های برقی "مخصوص بیضه که بر بیضه ها انداخته می شود" نام برده است. در یکی از این افراد زندانی، هشت متر از روده، یک کلیه، طحال، یک دوم روده و یک چهارم کبد برداشته شده است!

هر روز در بهشت زهرا صحنه های عجیبی را به چشم می بینیم. هر روز اجساد زندانیانی به گورستان آورده می شود که دست هاشان بریده، چشم هایشان در آورده شده و یا سرشان با مته های برقی سوراخ شده است.

در مورد دیگر، با وجود شایعه شکنجه مسعود رجوی و موسی خیابانی و ضربه دیدن سر جناب رجوی و به کما رفتن ایشان، یک هفته پس از آن هر دو در سلامت کامل آزاد می شوند (همان منبع)!

در ادامه نامه رجوی و خیابانی نوشته می شود که:

به همین دلیل اکنون که در میهن خونبارمان جنبشی بزرگ به راه افتاده و قائد پر افتخار آن امام مجاهد اعظم خمینی، بارها بر قطع هر گونه رابطه با اسراییل پای فشرده است، آغاز فروریختن پشت جبهه ضد انقلابی اسراییل، یعنی رژیم وابسته ایران را به انقلاب فلسطین تبریک می گوییم.

برادر ابوعمار، اگر امروز شما و همرزمانتان خانه و خاکی از خود ندارید که بر آن پای گذارید، مردم ما که همیشه انقلاب شما را با چهره فلسطینی و قلب عربی و اسلامیش به طور ویژه ای گرامی و عزیز داشته اند برآنند تا در مسیر انقلاب آزادیبخش ضد امپریالیستی خود، خانه و خاکشان را در آینده ای نه چندان دور به پایگاهی برای شما تبدیل کنند و این انقلابی است تا پیروزی…

۷ نظر:

  1. درود.برشما.اگر.دریکی.ازکشورهای.جهان.اول.یعنی.پیشرفته.ها.بهر.دلیلی.گروهی.برای.سرنگونی.حکومت.دست.به.اسلحه.ببرند.و.عوامل.حکومت.را.بکشند.ایا.برایشان.به.به.وچهچه.میزنند؟.مسلما.نه.مجاهدین.خودشان.اعلان.جنگ.مسلحانه.دادند.و.بطورجدی.وارد.عمل.شدند.خوب.حکومت.گذشته.هم.باانها.وارد.جنگ.شد.درانزمان.مهدی.رضایی.درتهران.یک.افسر.شهربانی.راکشت.ودربازجوییهایش.هم.اقرارکرد.رییس.دادگاه.به.اوگفت.اگر.تقاضی.بخشش.کنی.یکدرجه.تخفیف.برایت.میتوانیم.قایل.شویم.مادرش.هم.دردادگاه.حضورداشت.امد.پیشانی.اورابوسید.وگفت.هرگز.تقاضای.بخشش.نمیکنیم.واین.راه.راادامه.میدهیم.مگرنه.اینکه.در.قران.ایه.های.قصاص.برای.قاتل.حکم.قصاص.را.واجب.دانسته.مهدی.رضایی.خودش.نخواست.اگرمجاهدین.خلق.درایران.میتوانستند.صاحب.حکومت.شوند.هرکس.باانها.مسلحانه.مبارزه.میکرد.فکرمیکنید.عکس.العملشان.چه.بود؟به.به.مخالفانشان.نقل.ونبات.میدادند؟طبیعی.است.هر.حکومتی.بادشمن.مسلح.خود.مسلحانه.مبارزه.میکند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. البته این درست است که هیچ حکومتی با مخالفین مسلح خود سازش نمیکند و با ان دست به نبرد میزند، میخواهد حکومت آمریکا باشد، یا حکومت هیتلر یا حکومت های قذافی و اسد. اما مساله اینست که مگر اساسا هر حکومتی حق وجود و مشروعیت سلطه بر کشور را دارد، چه رسد به دفاع از خود. حکومتی که با کودتا بر علیه مردم روی کار آمده باشد و با سرکوب ادامه حیات دهد، اساسا مشروعیت ندارد. حال اگر این حکومت مثل سال ٤٠ در تهران مردم را حتی در خانه های خود به گلوله ببندد، مطابق اصل دفاع از خود، این حق شهروندان است که از خود بطور مسلحانه در مقابل چنین حکومتی از خود دفاع نمایند. قانون اساسی مترقی آمریکا حق حمل اسلحه را برای شهروندان جهت مبارزه با دولت ستمگر و سرکوبگر مورد تایید قرار میدهد.

      حذف
    2. حکومتها تا زمانی مشروعیت دارند که مدافع حقوق مردم باشند. حکومتی که خود حق و حقوق مردم را سرکوب میکند و آزادیهای اساسی را از ملت سلب مینماید، مشروعیت ندارد. حال اگر پاسخ اعتراض مسالمت آمیز مردم را هم با خشونت و سرکوب و گلوله داد، از ان پس مبارزه مسلحانه مشروعیت پیدا میکند، ولو علیرغم میل ان حکومتها. ان چیزی که به مبارزه مسلحانه مشروعیت میدهد، سرکوب است.

      حذف
  2. من در هر حمله ای به هر بخش اپوزیسیون رد پای مقام عظمای ولایت را می بینم

    پاسخحذف
  3. داریوش خان
    حالا شما از کجا فهمیدید که این توصیفاتی که از شکنجه های ساواک شده، بزرگنمایی بوده است؟ تمام دلیلی که من در نوشته شما پیدا کردم اینست که رژیم شاه کسی را که تقاضای عفو میکرد (و حتما حاضر به همکاری میشد) را آزاد میکرد. اینهم که البته بسیار دلیل مسخره ای است. مگر جمهوری اسلامی همین کار را نمیکند؟ کدام حکومت پلیسی یا فاشیستی کاری غیر از این میکند؟
    اما جالب آنست که شما پس از رد حرفهای کسانیکه خود شکنجه دیده بودند، میفرمایید که قصدتان سفید سازی رژیم شاه و ماستمالی شکنجه های ساواک آریامهری نبوده است. عجب! پس شما لطف کنید تشریف بیاورید و تعریف مورد نظر خودتان را از "ماستمالیزاسیون" بفرمایید.

    پاسخحذف
  4. abazrghfary

    انقلابی کردیم انقلابستان که خر از خنده غش کرد
    آنچنان فضای ٥٧ تیره و تار و سرابی شد
    که هادی خرسندی وافوری هم انقلابی شد
    وی که قبلا خایه سناتور مسعودی میمالید
    نا گهان با خدا گشت و حالی به حالی شد
    محسن پزشکپور که با خرج دولت حزبی زد
    وی که با یاری دولت وکیل مجلس میشد
    بعد از بلوای ١٧ شهریور سال ٥٧
    روزه سیاسی گرفت ونماز خواند و الهی شد
    انقلابی کردیم ما ملت مشنگ
    از سر بیکاری ، برای خنده
    شبها روی دیوار عکس خمینی و شریعتی
    کلیشه میکردیم و میگفتیم
    کس خواهر گذاشته و حال و آینده
    زندانی سیاسی که پاسبان میکشت و از زندان آزاد شد
    ناگهان برایمان چه گوارا شد
    فیلسوفی گشت و قهرمانی تو خالی
    که با مردم کوچه و بازار
    مشغول دیدن آقا در ماه شد
    روشنفکر قلابی عزیز که ..
    دمی از وفور و منقل و خانم بازی غافل نبود
    ته ریشی گذاشت ، تسبیحی به دست گرفت
    سیگار هما کشید و محو اسلام انقلابی شد
    ان حزب طراز نوین طبقه کارگر
    یعنی حزب خائن توده
    کاندید ریاست جمهورش یک آخوند
    ان هم چه آخوندی از ته جدول لیگ دسته چهار
    یعنی شیخ صادق خلخالی بیسواد عامی شد
    انقلابی کردیم انقلابستان
    خر از شدت خنده به زمین افتاد
    دست و پا میزد و غش کرد
    هرچه داشتیم از دست دادیم و بعد
    برایش از آخوند گدایی کردیم :
    برادر اجازه هست کمی روسری را بالا بزنم ؟
    برادر آستین کوتاه تا اینجا که جرم نیست ؟
    آقا تورا به خدا بنزین را هزار تومن نکنید ؟
    آقا دلال این دارو برای بیمار قلبی هست ارزان حساب کن
    آقا راننده طلاهایم را بردار این هم موبایل فقط به من تجاوز نکن
    برادر به خدا قسم ما نامزد هستیم بکش پایین ما هم بکنیم یعنی چه ؟
    بعله .......
    جاکشا پول نفت را شاه درب منزلتان میداد
    شکر کیلویی ١٧ ریال گوشت کیلویی ٧٥ ریال
    بنزین ٦ ریال و با مایو کنار دریا
    شما نسل ٥٧ بیسواد زمان شاه پادشاهی کردید
    ریدید به کشور ما
    یعنی کار انقلابی کردید ؟



    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!