هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۵ اسفند ۱, یکشنبه

واکنش شدید دکتر حسن روحانی به ترامپ در پی ممنوعیت سفر روحانیون اهل سنت!



در پی ممنوعیت سفر مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زهدان، و دیگر روحانیون اهل سنت به شهرهای ایران، شیخ حسن روحانی دکترای حقوق اسلامی از اسکاتلند به شدت از رفتار غیر انسانی ریس جمهوری امریکا،دانولد ترامپ، اعلام انزجار کرد و در سخنانی به شدت انتقادی گفت:

امروز زمانی نیست که بین ملت ها دیوار کشید. یادشان رفته است که سالیانی پیش دیوار برلین فرو ریخت!

 وی با بیان اینکه ایران منطقه مهد گردشگردی است گفت: راهنمایان گردشگری خادمان تمدن بشریت و واسطه انتقال تاریخ به نسل های جدید هستند. رییس دولت تدبیر و امید افزود: "امروز روز همسایگی در جهان است. تکنلوژی ارتباطات فاصله ها را کمتر کرده است. قطع کردن پیمان های تجاری به اقتصاد و توسعه جهانی کمک نمی کند"

 لازم به ذکر است که در پی ممنوعیت سفر مسلمانان به امریکا به دستور رییس جمهوری امریکا، روحانیون سنت به جز سفر به تهران، «امکان سفرهای داخلی و خارجی» ندارد و روحانیون اهل سنت دیگر نقاط ایران نیز اجازه سفر به استان سیستان و بلوچستان را «ندارند».

 همچنین در اقدامی انقلابی و حماسه ساز، سخنگوی وزارت خارجه دولت تدبیر و امید با محکوم کردن قاطع تقاضای دولت امریکا برای آزاد کردن رهبران جنبش سبز از حبس، یادآور شد که دولت حسن روحانی با وعده حبس دایمی رهبران سبز انتخاب شده است و دولتمردان تدبیر و امید در برآوردن وعده های انتخاباتی خود با هیچ دولت متخاصمی شوخی ندارند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!