هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ خرداد ۱۱, چهارشنبه

هیچ...هیچ...هیچ...


دستم به نوشتن نمی‌ رود...خبر ضرب و شتم هاله سحابی و کشته شدنش در مراسم ختم پدرش آمده است..نه! باور نمیکنم. نمی‌ توانم بنویسم....این ایران است؟ این مملکت من است؟ این ایرانی‌ است که همیشه با غرور خود را از آنجا می‌ دانم؟ به کجا رسیدیم و به کجا رسیدند؟ نه! نمی‌ توانم باور کنم..این حقیقت ندارد! این یک کابوس است و بیدار می‌ شوم شاید...من خوابم شاید،،،شاید همه خوابیم،،،خوابی‌ که دیگر طولانی شده و انگار برخواستنی ندارد...     


نفرین،،،نفرین به این بی‌ آزرمی،،،گرچه بی‌ آزرمی واژهٔ کم مایه ایست برای توصیف این جنایت...

۱ نظر:

  1. ظنز خیلی سیاه واقعی-
    انواع بازی های اسلامی-

    بازی اسلامی شماره ۱ـ
    این بازی از جمله جالبترین و سرگرم کننده ترین بازیهای اسلامی است. در این بازی که جسد کِشی نام دارد ( مشابه بازی بز کِشی در افغانستان) طرفین به دو گروه تقسیم شده و یک طرف سعی می کند جسد برباید و طرف دیگرسعی می کند مثلا آداب اسلامی را بجا آورد. در این بین جسد چندین بار کشیده شده و چند بار هم به زمین می افتد تا اگر احیاناً جسد سکته ناقص کرده باشد از مرگ او صد در صد مطمئن شوند. معمولاً جسد توسط تیمی که اسلامی تر است ربوده شده و در غیاب تیم دیگر دفن می شود و تیم دیگر هم بخاطر دلبستگی خود به اسلام ددمنشانه از شکایت خود و اعلام خطای وحشیگری تیم مقابل صرفنظر نموده و بازی بخوبی و خوشی پایان می یابد.
    گفته می شود منشا این بازی متعلق به قبایل آدمخوار ساکن عربستان بوده که عادت به ربودن و خوردن جسد داشته اند.
    در این بازی حقوق بشرو پزشک قانونی و دانشکده های حقوق و دادستان ودادگستری کلاً تعطیل بوده زیرا این موارد کلاٌ مربوط به جوامع متمدن بوده و ارتباطی با اسلام ندارد.

    بزور مسلمان شده زاده سابق

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!