هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

جزایر سه گانه، شهره صولتی، و بی اخلاقی ها در جامعه پر از تزویر ایرانی

هدف من، دفاع صرف از یک هنرمند و خواننده ایرانی نیست که نشان دادن چند خصلت زشت که متاسفانه در میان ما ایرانیان هم بسی رایج است؛ اتهام زنی، دروغ پردازی و تهمت ناروا زدن. شنونده کارهای شهره نیستم و سبک خواندنش هم باب میل من نیست و مهم هم نیست که بخواهند با گفتن "خواننده لوس آنجلسی" تحقیرش کنند و یا سنش را به رخ بکشند و یا طرز پوشیدنش را مسخره کنند. 

ولی نه! مهم است. این چه حقی است که به خودمان می دهیم که همه را قضاوت کنیم و آنچه را که خود می پسندیم از دیگران هم بخواهیم؟ چه حقی است که هموطن هنرمندی را چنین زشت خطاب کنیم و با الفاظی زشت از او نام ببریم؟ گویی که در لس آنجلس خواندن، جرم است و فراموش می کنیم که همان ها  بودند که در آن دوران سیاه انقلاب و جنگ، دلخوشمان می کردند و شادی می آفریدند و امروز هم. 

ما چه کردیم بجز کپی کردن آثارشان که مثل "دزدی در روز روشن" است و انگار همه چیزمان با جهانیان متفاوت که هنرمندانشان حمایت می گردند تا که مرتب ترقی کنند و بهتر شوند. چنان کردیم و شد که هنرمندی چون ویگن از سر استیصال جلوی دوربین رفت و برای تامین هزینه درمانش از مردم کمک خواست. و همین هنرمندان لس آنجلسی هستند که اگر چند ماهی به برنامه کنسرت هم نروند، حتی از پرداخت هزینه های روزمره شان هم باز می مانند.

حالا انگار طلبکاریم و شاید ارث مان را برده باشند که می گوییم چرا امثال شهره پیشتر به دوبی می رفته اند. با اینکه کار نیک شهره را دیدیم که گفت که به دلیل بحران جزایر سه گانه، به دوبی نمی رود و برنامه اش را ملغی می کند، واکنش برخی از ایرانیان چگونه بود؟

می نویسند که "احتمالا" فروش بلیت کنسرت شهره خوب نبود و یا "حدس می زنیم" که خود امارات اجازه  برگزاری آن را نداد! یکی دیگر می گوید که چند سال پیش شهره در برنامه ای تلویزیونی گفت که  دوست دختر فلان شخص بوده است و یا در زندگی شخصی اش چنان کرده است و پس سزاوار تشویق و حمایت نیست. آن یکی هم از جراحی های پلاستیکش می گوید و سنش و یا ارزش کارهای هنری اش. انگار همه قاضی هستند و شایسته که در کار دیگران سرک بکشند و تهمت بزنند و مسخرگی کنند. و مگر خود آنان که هستند و چه کردند و در زندگی شخصی خود چگونه اند؟

درود می فرستم به شهره عزیز و توجهی که کرد و از رفتن به امارات سر باز زد. ایرانیان هنوز دلخوش هستند و می گویند که چند هزار سال است که مالکیت جزایر برای ایران است و امارات یک وجبی نمی تواند کاری کند ولی چشم بر روی حقایق بسته اند. خطر بزرگی در کمین ایران است و برای خاک وطن دندان تیز کرده اند. 

*کاریکاتور از رادیو زمانه

۳۱ نظر:

  1. احمد
    سن افراد مهم نیست ولی مهمه که هر فردی که میبینه حرف زدن موضع گرفتن براش هیچ هزینه ای نداره برای ژست گرفتم میاد یه حرفی میزنه که اساسا در قد قواره او نیست
    مثلا ربع پهلوی مدعی شده بود که در زمان جنگ حاضر شده بود تحت حاکمیت رژیم خمینی بره در جنگ شرکت کنه
    خب چون به خوبی میدانسته خمینی با انهمه ادعای انقلابی بودن بیاد پسر شاه را راه بده در واقع ابروی خودش را پیش طرفدارانش برده هیچ وقت اینکار را نمیکنه ادعا داشت که، بله من حاضرم برم
    شما نیاز نیست جانتو فدا کنی اون پولهایی را که از مردم دزدیدی میدادی به خانواده مردمی که در جنگ ضد میهنی توسط رژیم در کردستان قتل عام شدن
    میدادی به فرزندانی کردی که رژیم پدرانشان را صدتا صدتا در بیدادگاههای قرون وسطی رژیم اعدام کرد
    این خانم شهره صولتی هم همین حالت را داره
    در ضمن من اسم او را هم کمتر شنیدم چه برسه به اینکه موزیکشو گوش داده باشم
    خدا را شکر جنایت سال 67 خون پاک ترین فرزندان ایران چنان دامان رژیم را گرفته که فغان نوریزاد درآمده که از صدر تا ذیل رژیم را به خاطر این جنایت زیر سوال میبره کارگزاران رژیم را با هیتلر چنگیز مقایسه میکنه
    بله همانطور که علی فرمود هیچ چیزی به اندازه خون به ناحق ریخته شده باعث زوال یک حکومت نمیشود
    درود به تک تک خواهران برادارنم در تمام گورهای جمعی ایران منجمله خاواران و بهشت زهرا که با خون خودشان خمینی ملعون را از ماه به چاه کشیدن وگرنه اگر نبودن آنها همین الان امثال شما خمینی را گاندی میپنداشتید
    این فدای انها بود که پرده از چهره ضد بشری خمینی برداشت و گرنه تا صد سال دیگر هم کسی این جلاد خونآشام را نمیشناخت

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احمد آقا
      با اینکه نه از شاه خوشم میاد و نه از شیخ، معذالک ایراد شما به نظر من بنی اسرائیلی است. اگر رضا پهلوی بقول شما بقصد فریبکاری پیشنهاد شرکت در جنگ را داده (که به نظر من باید هم نیست) و اگر این تیری که آقای رضا پهلوی در تاریکی انداخته، گرفته است، این تنها و تنها به خاطر بی لیاقتی و بی شعوری ملایان است. به نظر من باید به آقای رضا پهلوی اجازه شرکت در جنگ را میدادند، مشروط بر آنکه ثروت و پولهای دزدی خاندان پهلوی را هم با خود به ایران بیاورد، حداقل تا آنجا که میتواند. به این ترتیب میتوانستند رضا پهلوی را خلع سلاح تبلیغاتی نمایند.

      حذف
    2. احمد آقا
      با اینکه نه از شاه خوشم میاد و نه از شیخ، معذالک ایراد شما به نظر من بنی اسرائیلی است. اگر رضا پهلوی بقول شما بقصد فریبکاری پیشنهاد شرکت در جنگ را داده (که به نظر من بعید هم نیست) و اگر این تیری که آقای رضا پهلوی در تاریکی انداخته، بهدف خورده است، این تنها و تنها به خاطر بی لیاقتی و بی شعوری ملایان است. به نظر من باید به آقای رضا پهلوی اجازه شرکت در جنگ را میدادند، مشروط بر آنکه ثروت و پولهای دزدی خاندان پهلوی را هم با خود به ایران بیاورد، حداقل تا آنجا که میتواند. به این ترتیب میتوانستند رضا پهلوی را خلع سلاح تبلیغاتی نمایند.

      حذف
    3. احمد
      آقای ناشناس مجاهدین در کشور حاکم نبودن که بخوان به کسی اجازه کاری بدن یا ندن
      هر وقت حاکم شدن شما میتوانی ادعا کنی که با اجازه دادن به او میشد ربع پهلوی را خلع سلاح کرد

      حذف
    4. احمد آقا
      من راجع به مجاهدین حرف نزدم، من راجع به آخوندها حرف زدم. حرف من اینست که اگر رضا پهلوی میتواند امتیاز تبلیغاتی به نفع خود بگیرد، این از بی عرضگی و بی سیاستی آخوندهاست. لطفا مطلب را کامل بخوانید.

      حذف
  2. to khodetam poolaye vezarato pas bedeh joojeh enghelabi maloome ki hasty ke ejaze midi be khodet harfe moft bezani??

    پاسخحذف
  3. بله احمد آقا درست میفرمان
    هیشکی حق حرف زدن نداره اللا رجوی چیها و دوستانشون.
    همه باید خفه شن در مملکتی که برادر مسعود و خواهر مریم و از این جور فسیمها داره!!!

    پاسخحذف
  4. bebin dige shoma monafeghiin khafeshiiin dahanetoono bebandid zerr zeerr nakonid babaaa. alate ghaziye vase ma maghz shode. booye taafone eteghadato maslaketoon aragho be goh keshide kardanetoon biroon dige shoma chi chi zer zer mikonid akhe man nemidoonam???? ane alahazrat mohamad reza shahe pahlavi va khomeini ba ham too dahanetoon.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فعلا که بوی تعفن اعتقادات تو و اربابان تهران نشین ات در آمده و تمام کشور را به تعفن کشیده. این بوی تعفن انقدر شدیده که دیگه حتی برای دنیا هم قابل تحمل نیست. تو برو یک فکری برای اینهمه تعفن خودت و اربابت بکن.

      حذف
  5. متن کوتاه ولی پر از نکته!
    با اجازه و با ذکر منبع از متن شما استفاده میکنم.
    --
    من نه مذهبی هستم، نه آخوندی و نه سلطنتی اما واقعا در عجبم از این جماعت مجاهدین :(
    اصلا معلوم نیست چی میخوان، فقط نگاه میکنند به چی اعتقاد
    داری که ببرند زیر سوال !

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سپاس از شما

      سبب افتخار من هست...

      حذف
    2. احمد
      مجاهدین مخالف شیخ و شاه ودیکتاتوری های فردی منجمله دیکتاتوریهای سلطنتی و مذهبی هستن بودن و خواهند بود
      وتا سرنگونی هر کدام از پا نمینشینن

      حذف
  6. آقای ناشناس، اگر کردی که نیستی دلت برای انهایی بسوزد که زیر چکمه کمونیستی کردستان مثلا آزاد جان به جان آفریده، چه کرد بودند چه فارس چه ترک و گیلک. ما هم درود میفرستیم به سروران خوابیده در خاوران و روزی کسانی که این جنایت را انجام دادن محاکمه میکنیم اما فقط آنها را که کشتار فیزیکی انجام دادن جانی نمیدانیم بلکه آنها را که این عزیزان را در اوج جوانی ترور مغزی کردند و یادشان دادن که در زندانها مقاومت کنید و هات نام خود را به جانیان نگوید زیرا رهبرتان با دختره آقای بنی صدر در اتاقی خلوت در حال مقاومت است. ما که خود از قربانین هستیم جنایت مسعود رجوی را فراموش نمیکنیم و او را جانی اول و ملایان را جانیان دووم میدانیم. امام را رهبرت گاندی کرد و به خورد ملت داد وگرنه ما با هم رقاص هایمان در دوران پهلوی زندگی آرامی داشتیم. . جانیانی چون تو و رهبرت این ننگ را به ایران آوردند و تو ملت ایران ایران را متهم میکنی که خمین را گاندی میکردند. بسی شرم بر تو باد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عجب! هر دم از این باغ بری میرسد/ تازه تر از تازه تری میرسد/. حالا بعد از اینهمه ظلم و استبداد و بهانه سرکوب، چشممان به برچسب "ترور مغزی" روشن! آقا یا خانمی که برای بقول خودت "تروریستهای مغزی" خط و نشان سرکوب میکشی، آیا به آزادی بیان و عقیده اعتقاد داری یا نه؟ آیا باور داری که این کسانی که در زندانها به خاطر اعتقاداتشان کشته شدند، حتی نباید یک ثانیه هم در زندان میبودند، که داشتن عقیده ای متفاوت جرم نیست، بلکه بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر، از حقوق اولیه افراد است؟
      جنابعالی خیلی بیجا میفرمایید که کسی را با بهانه خنده دار "ترور مغزی" بخواهید از حقوق و ازادیهایش محروم کنید. آیا امثال نداها و سهرابها کشته شدند که تنها جای دیکتاتور و بهانه سرکوب عوض شود؟که اگر قبلا کسی به بهانه "مخالفت با جمهوری اسلامی" یا "محارب" کشته میشد، از این پس، به بهانه "ترور مغزی" سرکوب شود. شما دیکتاتورها کی میخواهید دست از سر مردم بردارید. گورتان را از این کشور گم کنید. آخر چه کسی به شما حق میدهد که اولا راجع به عقاید دیگران قضاوت کنید و بدتر از ان، بخواهید استانداردهای فکری خودتان را به دیگران تحمیل کنید؟ در ایران آزاد آینده هر کسی حق تبلیغ عقیده و مرامش را باید داشته باشد، البته به شرط آنکه ان عقیده مزاحمتی با حقوق بشر نداشته باشد. بالاتر از ان، حق شرکت در انتخابات (یعنی حق انتخاب کردن و انتخاب شدن) را دارد و تنها ملک تعیین کننده در انتخاب افراد برای ورود به مجلس و نمایندگی مردم، آرا مردم است و لاغیر.

      حذف
    2. من نمیدانم چرا بعضیها عادت دارند که حرف مزخرف بزنند؟ کی مجاهدین به زندانیها فرمان مقاومت دادن؟ مجاهدین اتفاقا به هواداران خودشان توصیه میکردند که وابستگی تشکیلاتیشون را با مجاهدین، در زندان انکار کنند. آخر یک کم سواد و مطالعه هم بد نیست.

      حذف
    3. خسته شدم از بس حرف مجاهدین رو کشوندن زیر لینک های من.. آخه این بحث من چه ربطی به مسعود و مریم داره که خودتون رو نخود آش می کنین؟ زیر تمام لینک ها میاین و اسپم می کنین..


      از این به بعد تمام کامنت هات بی مربوط مجاهدین رو حذف می کنم...

      حذف
    4. آقای داریوش
      حرف مجاهدین بی ربط نیست. شما نگاه کن به حرفهای بی ربطی که زیر کامنت خودت در حمله به مجاهدین وجود داره. آیا مجاهدین حق پاسخگویی ندارند؟ هر کس و نا کسی حق داره که هر چه به دهانش میاد به مجاهدین بگه ولی مجاهدین باید دهنشان را ببندند؟ شما اگر بجای حذف پاسخهای مجاهدین، کامنتهای بی ربطی را حذف کنی که جابجا به مجاهدین حمله میکنند، نتیجه بهتری خواهید گرفت. مساله کامنتهای مجاهدین هم خود بخود حذف شده و کامنتهای مجاهدین در پاسخ به کامنتها هم بی موضوع و بی ربط خواهد شد. البته من بالشخصه به هیچ حذفی معتقد نیستم و شما را هم تشویق به حذف هیچ کامنتی نمیکنم.

      حذف
    5. خودتون بحث رو شروع می کنید.. مثلا این لینک چه ربطی به مجاهد داشت؟ همه چیز رو به خودتون ربط می دید.. اگه به کسی کاری نداشته باشید کسی با شما هم کاری نداره


      تمام وقت من بجای بحث مفید باید به سر و کله زدن به مجاهد ها بگذاره در مطالبی که هیچ ربطی به اونها هم نداره.. خستم کردید بخدا

      حذف
    6. آقای داریوش
      شما اگر نمیخوای مجاهدا نظر بدن خیلی راحت دم این وبلاگت بنویس "ورود مجاهدین ممنوع". اینکه کاری نداره. اما اینجا یک مجاهد آمده و جواب شما را داده، و در ارتباط با مساله هم حرف زده (احمد). از ان به بعد هر کی آمده نابجا بند کرده به مسعود و مریم و مجاهد و غیره. . اگر ان اظهار نظرهای مغرضانه و بقول خودتان بیربط، نبود کسی به آنها جواب نمیداد. آخر بعضیها نمیفهمند که اگر میخواهند توی گوش کسی هم بزنند باید منطقی و مستدل باشند و نه با دلایل و حرفهای یاوه و اراجیف و تهمتهای خنده دار و وصله های ناچسب.
      از ان گذشته شما مختاری هر کاری میخوای توی وبلاگت انجام بدی، منتهی اگر میخوای پاک کنی، هم اظهار نظر مجاهد را پاک کن و هم اظهار نظر ضد مجاهدین را (چون هیچیک ربطی به مساله ندارند). (گر چه من باز هم بالشخصه پاک کردن هیچ اظهار نظری را درست نمیدانم). چه بسا اگر ان اظهار نظرهای مغرضانه و چرت و پرت را پاک میکردید، اصلا دلیلی نداشت که کسی بخواهد پاسخ دهد.
      حرف احمد آقا را هم با همه ایرادتی که بهش دارم، هنوز به موضوع صحبت مرتبط میدانم. حرف های بیربط به اصل کامنت را ما شروع نکردیم، دوستان شما شروع کردند. به نظر من، شما بجای سر و کله زدن با مجاهدین، اگر با این دوستان ضد مجاهدتان سر و کله بزنید که آقایان، خانمها مرتبط بنویسید، جنگ ایران و عراق و صدام و مسعود و مریم چه ربطی به حرف من دارد، چه بسا نتایج بهتری بگیرید. ممنون.

      حذف
  7. az khomeini goor be goor va khameneie shirei badtar mozahemine khalghand ye mosht mozdoor ahmad agha shoma boro ba saddam dast bede

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. یک رهبر مسئول برای آزادی ملتش با هر رییس کشوری دست میده. به خصوص اگر ان کشور از خاک ایران عقب رفته باشه و بارها و بارها هم پیشنهاد آتش بس بهمراه پرداخت غرامت جنگی داده باشه. به هر حال صدام حسین رهبر عراق بود و برای صلح باید با وی دست میدادند. مگر آقای خمینی و نمایندگانش، پس از خوردن جام زهر، با چه کسی دست دادند؟ مگر قبل از آنها شاه با چه کسی دست داد تا قرارداد الجزایر را بنویسد؟ نکند انتظار داشتی که جنگ ایران و عراق تا ۲۰ سال دیگر مطابق نظر خمینی ادامه پیدا کند؟

      حذف
  8. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  9. همچنان دم از علی و ال علی میزنید که دلسوزان این کشورند.
    همچنان دم از مجاهدین میزنید که یادتون رفته با خمینی سر تقسیم مملکت کنار نیومدند و در مجموع تماما خاینند
    همچنان دم از توهین نکردن به این و اون دم میزنید ولی به هرکسی توهین میکنید . به یکی میگید ربع پهلوی به یکی میگید خاین اونم بدون هیچ توجیهی و اثباتی و الی اخر
    هیچکدوم از افراد نمیخوان واقعیت و حقیقت رو ببینند و نظر بدند
    هرکسی دنبال منافع خودشه و برای همین این کشور هیچوقت درست نخواهد شد. نه هیچوقت
    ملتی که بعد این همه خیانتها بازهم میگه موسوی (برگشت کن به عصر طلایی امام) یا ملتی که نمیخونه تاریخ رو تا ببینه اعراب و همون علی علیه السلامشون چه بلایی برسر ایرانیان و فرهنگشون اورده و فقط علی علی الکی میکنند و حسین حسین میگین بهتر از این نخواهد شد
    ملتی که یادش رفته بود در سال 57 که دقیقا سی و چند سال قبلش قحطی و گشنگی و مریضی تمام ایران رو گرفته بود ولی مردی پیدا شد که اصلا شما راست میگید دیکتاتور بود ولی این نا بهنجاریها رو سامان داد و به ما شخصیت بین المللی داد
    با این ملت چه باید کرد؟
    من خارج کشور هستم و می بینم که هیچ اعتباری نداره ایرانی
    الکی شعار ندید. هیچ اعتباری برامون نذاشته این حکومت بظاهر اسلامی
    کو اون دوران حکومت پاسپورت ایرانی و اعتبار جهانی
    همش الکیه اره؟ دموکراسی الکی رو عشق است اره؟
    خاک بر سر هرچی جاهله که از تاریخ هم نمیخاد درس بگیره و ببینه که تمام این ماجرا میکس شدن مسلمانان تند رو و کمونیستها بوده(کمونیستهایی که حتی خدا رو قبول ندارند چطور با مسلمونا جوین شدند خود جای بسی سوال است و بوی خیانتش به همه جا بلند)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. علت میکس شدن مذهب در انقلاب ایران، سرکوب تمام احزاب سکولار بدست شاه و کودتاچیان ۲۸ مردادی بود. وگر نه چرا باید ۷۰ سال پس از انقلاب مشروطه ایران، آخوند دوباره بقدرت بازمیگشت؟
      علت میکس شدن مذهب با سیات، همراهی و همکاری دربار شاه با آخوندها برای برپایی کودتای ۲۸ مرداد علیه پیشوای نهضت ملی نفت ایران بود.
      بدتر از ان علت سوار شدن آخوند به کشور، تسلیم ارتش به خمینی توسط سران ارتش شاه بود، که ارتش را صحیح و سالم برای سرکوب در اختیار خمینی گذاشت تا با ان مردم و انقلابیون را سرکوب کند. شما بجای خواندن تاریخ ۱۴۰۰ ساله، اگر به تاریخ معاصر ایران توجه نمایید نتیجه بهتری میگیرید. جواب ما در ان دوردستهای ۱۴۰۰ ساله نیست،

      حذف
  10. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اولا که زندگی خصوصی آدمهای دیگر از جمله خواننده ها به من و تو مربوط نیست. مشکل ما مردم آدمهای بی فرهنگی مثل تو هستند که به خودشان اجازه میدهند که تو زندگی مردم دخالت کنند و توی رختخواب مردم سرک بکشند. خانم شهره که مرجع تقلیدت نیست که تو به دنبال تقلید از جزئیات زندگیش باشی. تازه مگر مراجع تقلیدتان چه پخی هستند، یک مشت آدمهای کثیف و زنباره و بچه باز.

      از ان گذشته، اگر هم مردم به این خواننده ها اقبال نشان میدهند یا به خاطر صدا و هنری است که دارند یا به خاطر یک کار ملی است که کرده اند مثل همین خودداری خانم شهره از مسافرت به دبی. اگر هم کسی به امثال تو محل نمیگذارد برای آنست که جز حرف لغو و یاوه چیزی نداری که بگویی. خانم شهره بخاطر میهن، از درآمد کلان دبی صرفنظر کرد، تو چه غلطی کردی؟ فقط بلدی ان گاو گند چال دهان را باز کنی و حرف محمل بزنی. ابلهانه خیال میکنی که اگر شهره را پایین بیاوری خودت را بالا برده ای.

      حذف
  11. احمد
    ترشحات یک ذهن بیمار
    مجاهدین فرمان مقاومت دادن و ؤزیم آنها را قتل عام کرد!!!پس تقصیر مجاهدین هست که مقاومت کردن!!!
    از این به بعد ن=تصمیم گرفته شده تاریخ مقاومت در تمام کشورها حذف بشه وازه مقاومت ار بین بره
    علت قتل عام فرانسویها هیتلر نبود ژنرال دوگل بود که مقاومت میکرد
    علت قتل عام مردم ایران در حمله چنگیز بی رحمی ضد بشری بودن او نبود علت مردم بودن که مقاومت میکردن و البته سربه دارانی که فرمان مقاومت میدادن
    واقعا دروغگویی تا کجا؟؟؟
    اگر مقاومت برای ازادی ایران جرم هست و اگر مقاومت در هر کجا چه در زندان و چه در هر کجای دنیا جرم است ما به این جرم بزرگ افتخار میکنیم با تمام وجود فریاد میزنیم که ما مجرمیم
    البته که در فرهنگ شاه شیخ مقاومت و ایستادگی در برابر دیکتاتوری جرم است
    مزدوری که ادعا کردی جوانان را مجاهدین ترور مغزی کردن
    اولا اینکه بوی گند وزارت اطلاعاتت از همینجا به مشام میرسه
    دوما شما که خود جزو قاتلین مجاهدین هستی غلط میکنی از خاوران و انها یاد کنی
    سوما رهبر ما توی قلب ماست شما هم گویا مغزت تمام به زیر شکمت وصله که همه را به کیش خود پنداری
    سوما آقا داریوش از ما کینه داری چرا رودربایستی مثل مرد وایسا بگو نظر دادن مجاهدین ممنوع
    باید هم خسته بشی از رسوا شدن
    اتفاقا رژیم هم همینور میگه
    و چهارم اگر مجاهدین امام ملعون را کردن گاندی پس چطور حتی یک نفر و حتی یک نفر از مجاهدین در شورای انقلاب خمینی جا نداشت؟؟چطور میشه کسانی به زعم شما موافق خمینی ملعون باشن ولی حتی یک نفرشان در شورای انقلاب راه داده نشه؟؟
    وحتی یک مجاهد در این 33 سال در حاکمیت نبودن حتی روزهای اول انقلاب
    تنها افرادی از مجاهدین در رژیم بودن که مخفیانه فعالیت میکردن که البته هنوز هم بسیارند
    امام کردن خمینی را باید بری از امثال یزدی بازرگان بنیصدر ارتش شاهنشاهی بپرسی
    برو از بختیار بپرس که خواهان مذاکره با خمینی بود مدام منتظر رفتن برای پابوسی به دربار خمینی بود که گویا خمینی او را ادم حساب نکرد
    برو از اون سنجابی جبهه ملی بپرس
    گویا مجاهدین خط قرمز آمریکا و قدرتهای دیگر برای سپردن قدرت به خمینی بودن
    بله مجاهدین همچنان هم سرکش و انقلابی باقی خواهند ماند دلیلشم لیست تروریستی امریکا و البته لیست رژیم

    پاسخحذف
  12. احمد
    آقای داریوش جان نه من و نه هیچ هوادار مجاهدی با شما مشکلی نداره
    ولی نمیدانم مشکل شما با ما چیه؟؟
    وبلاگ را ساختی بقیه نظراتشون را بدن؟؟خب ما هم نظر میدیم
    نمیخوام بگم ما استثنایی هستیم ولی در اروپا نفی هلوکاست جرم هست چطور شما دلت میاد اجازه بدی کسانی قتل عام ما را انکار کنن؟؟
    آیا شما از کشورهای اروپایی منجمله المان دموکرات تری؟؟
    هیچ کسی نیست که نداند هزاران نفر از هم فکران ما قتل عام شدن آیا حق نداریم فریاد بزنیم صدایمان را به گوش بقیه برسانیم؟؟؟آیا حق نداریم برای جلوگیری از یک کشتار مجدد فریادمان را بلند کنیم؟؟
    تمام حقوقذدانان بین الملی کستار سال 67 را در رده جنایت علیه بشریت ونسل کشی قلمداد میکنن
    یعنی شما یک گروهی را که مورد نسل کشی قرار گرفته را با بقیه یکی میدانی انتظار داری همه مثل هم باشن؟؟

    واقعا من نمیدانم مشکل شما با ما چیه ولی میدانم جای اینکه بیای از ما سوال کنی تا ما هم صادقانه جواب شما را بدیم مثل دو هم وطن نظر ما را بپرسی مدام تهمت میزنی؟؟ به هر حال روزی ما باید کنار هم در یک میهن کنار هم و با هم زندگی کنیم ایکاش جای اینکه اینهمه بدون هیچگونه شناختی بیای همیشه ما را مورد تهمت قرار بدی خبدلایل حرفهاتو صادقانه بیان کن ما هم بدانیم اگر سوالی هست جواب بدیم؟؟
    ولی اینکه شما بیایی یکنفره به پیش قاضی بری حتما راضی هم برمیگردی
    به هر حال ما هیچوقت در پیشقدم شدن برای دوستی با کسی که ضد رژیم باشه ترسان نیستیم چون چیزی برای مخفی کردن نداریم کسی از بیان واقعیات ترسان هست که ریگی به کفش داره
    شما هم هر سوالی داشته باشی بنده حاضرم جواب بدم هر سوالی حتی اگر اتهام به مجاهدین باشه تا شاید این دشمنیها کم بشه من شما بتوانیم مثل دو هم وطن با هم صحبت کنیم ولی اینکه شما نخواهی دیگر به خودت مربوطه ما تا جایی که جا داشته باشه سعی میکنیم به همه از در دوستی وارد بشیم
    امیدوارم شما هم من و افرادی با افکار من را هموطن خودت بدانی نه اینکه از واقعیت فرار کنی چون در نهایت من شما هموطن یکدیگر هستیم من معتقدم که هیچ کسی هم به داد من شما نمیرسه غیر از خودمان امیدوارم که شما هم همین اعتقاد را داشته باشی
    واگر غیر از این است کامنت را حذف کن بنده هم تا زمانی که شما زنده باشی وبلاگت برقرار باشه نظری در وبلاگت نمیگذارم

    پاسخحذف
  13. نمیدانم چراخواهران و برادران مجاهد بااین قلمهای عالی و توانا ،نمی نشینند فکری به حال پاسخی مناسب و منطقی و واضح بدون فحاشی و تهدید برای ۲۴۵ صفحه افشاگریها و انتقادات ایرج مصداقی بنمایند که و به درستی طشت پر نشت و رسوای مسعود جان و بیضه لیسانش رااز بام بیانداخته ۰ عترت نداشته ایشان را از دم گشت به فاک فنا داده است؟

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!