هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۶ بهمن ۲۴, سه‌شنبه

بازداشت فعالین محیط زیست و استادان دانشگاه با اتهام جاسوسی و فرضیه گودزیلا


سردار دکتر سرلشگر حاج سید حسن فیروز آبادی که فرمانده سابق ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و مشاور نظامی  حال حاضر فرمانده کل قوای نظام است، در سخنانی گفته است که (لینک):

هر فعال محیط زیستی و دانشمند کشاورزی هم "ممکن است" جاسوس باشد

سخنان ایشان که پس از "خودکشی شدن" یک استاد  جمعه‌شناسی و فعال سرشناس محیط زیست در ایران، کاووس سید امامی، بیان شد حاوی نکات حیرت آور دیگری هم هست. سردار فرموده اند که فعالین محیط زیست با هدف خرید  پوست سوسمار و آفتاب پرست و مارمولک و فروش آن به بیگانگان، جاسوسی اتمی می کرده اند. 

اما پوست مارمولک چه ربطی به جاسوسی اتمی دارد؟ جناب سردار می گویند که پوست این خزندگان امواج اتمی را جذب می کند و می توان از بررسی پوستشان فهمید که در آن منطقه معدن اورانیم هست یا خیر! منبع علمی ایشان هم  احتمالا گودزیلا و نیروی خارق العاده اش برای جذب انرژی از انفجارات اتمی و  فرستادن  امواج  اتمی تخریبی اش  بوده است. 

سخنانی که همین امروز ۱۳ فوریه، دستمایه خنده بسیاری از رسانه های بین المللی شده است. فرضیات جاسوسی مارمولکها، از زبان یک بسیجی ساده در نیامده است و نظریه پردازش در عالی ترین سطوح نظامی و سیاسی نظام اسلامی بوده و هست. افکار مالیخویایی و گودزیلایی، دروغ گویی، و وقاحت امثال جناب حاجی سردار نشان از ترس شدید نظام از برافتادن است. ترس از حتی محققان حوزه محیط زیست و اجتماعی، ترس از بر ملا شدن بیشتر فروپاشی زیربنای کشور، هوای کشور، آب کشور، خاک کشور، اقتصاد کشور،  و   ....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!