هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۶ اسفند ۹, چهارشنبه

چرا باید از مبارزطلبی احمدی نژاد از حکومت حمایت کرد؟!



محمود احمدی نژاد بحق عصاره و نماد رژیم اسلامی است، کوتوله فکری که توانست در یک نظام فاسد و بی حساب به بالاترین مقام اجرایی کشور برسد! نامدیری فاسد و متوهم که بدتر از مدیران پیشین و پسین اش به سر تا پای مملکت ضرر زد و آبرویمان را بیشتر از همیشه در جهان برد.

امروز هم البته احمدی نژادی ها به دنبال بازی های سیاسی خودشان و برگشتن به قدرت اند و نه به جبران مافات گذشته شان. نورسیدگان دور و بر احمدی نژاد در جنگ واقعی  قدرت اند با ده-هزار فامیل  نظام و دزدان قدیم و جدید انقلاب نگران اندوخته های میلیاردی و ثروت های دزی شان هستند تا عدالت ورزی مورد ادعایشان. امروز هم اگر احمدی نژادی ها رییس قوه قضایه را به دزدی و فاسد محکوم می کنند و رهبر را به بی عملی و حرف از انتخابات آزاد می زنند، میدانیم که نه از سر توبه راستین است که تنها نگران خودشان و  پول های دزدی اندوخته در آمریکای جنوبی اند.

ولی پرسش اینجاست که مگر تغییرعملکرد هاشمی رفسنجانی درآخرین سالهای عمرش از سر خیرخواهی بود یا پشیمانی از بیش از سه دهه عملکردش داشت؟ عالیجناب رفسنجانی همان ابرقدرتی بود که جانیانی مثال فلاحیان را به جان ملت انداخت، دیکتاتوری که چنان مست از قدرت بود که عزت الله سحابی را به جرم نامه نگری به زندان انداخت و گفت می خواست رویش کم شود! دوران رفسنجانی را به یاد داریم که گروهی از نویسندگان و روشنفکران ایرانی سلاخی  شدند و روزنامه نگاری را در حال احتضار و اعتصاب غذا به تخت بیمارستان زنجیر بستند.

فهرست فساد اقتصادی خاندان رفسنجانی و رانت خوری ها و سوء استفاده هایشان انقدر طولانی است که در این مقال نمی گنجد و البته برای آنان که به دنبال حقیقت اند روشن است. ولی چه شد که همان عالیجناب سرخپوش مبدل شد به نماد اصلاح طلبی و اعتدال گرایی؟ چه شد که خاندان رفسنجانی، با تمام گذشته سیاه اشان، توجیه شدند و  مقبول اصلاح طلبان در جنبش های سبز و بنفش افتادند؟

به نظر نگارنده، احمدی نژاد در دزدی و فساد، کم از رفسنجانی نداشت و عملکرد امروزش هم گذشته اش را توجیه نمی کند و نخواهد کرد! پرچم اصلاح طلبی برداشتن و ادعاهای امروزش هم مرا فریب نمی دهد. گرچه در شرایط امروز، دفاع از احمدی نژاد در مقابل امثال صادق لاریجانی می تواند یک حرکت تاکتیکی از سمت مخالفان نظام برای مقابله با خود نظام باشد.

 تخریب بیشتر احمدی نژاد و جدی نگرفتنش، امروز بیشتر به کمک همان امثال لاریجانی می آید و اشتباه استراتژیک اپوزیسیون است ...


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!