هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ آذر ۲۷, یکشنبه

از مراکز اسلامی نظام در خارج از کشور تا سرکوب نوکیشان دینی در ایران!

عاشورای ۲۰۱۱- مرکز اسلامی امام علی‌ نیویورک

به گزارش وبسايت کمپين حقوق بشر ايران (خبر از رادیوفردا)، قاضی پرونده عليرضا سيديان- ايرانی  ۳۶ ساله که چهار سال پيش اسلام را ترک کرده و به مسيحيت گراييده است- او را به شش سال زندان محکوم کرد. قاضی دادگاه می گويد:

اقدام متهم برای غسل تعميد در ترکيه، اقدام عليه نظام تلقی می شود و اگر او واقعا نياز به غسل تعميد داشت، ما به اندازه کافی در ايران کشيش داريم که اين کار را انجام دهد و اين که متهم در ترکيه اين کار را کرده، اقدام عليه نظام محسوب می شود.
وکیل این نوکیش مسیحی‌ می‌‌گوید:

موکل من با اتهام راه اندازی و اداره کليسايی خانگی روبرو است. و قاضی دادگاه معتقد تمامی موارد اتهامی، در راستای اقدام عليه نظام تعريف می شود.
"مهدور الدم بودن" و مجازات تغییر دین از اسلام مورد بحث این نوشته و قتل، شکنجه و ارعاب نوکیشان به بهانه تضعیف مذهب شیعه اثنی عشری و اقدام علیه امنیت ملی‌ هم خبر جدیدی نیستند. سخن اینجاست که با این اوصاف، چطور نظام جمهوری اسلامی به خود این حق را می‌‌دهد که ثروت‌های ملی‌ را در گوشه و کنار جهان برای تبلیغ دین رسمی‌ خود خرج کند و وقتی‌ خود اینچنین برای تبلیغ مذاهب دیگر در ایران محدودیت ایجاد می‌‌کند؟

تبلیغ برای تشرف به اسلام (والبته شیعه) و ساخت مساجد، حوزه ها، کارگاه‌های دینی، کانال‌های رادیویی و تلویزیونی و کرسی‌های شیعه شناسی‌، روزنامه و مجله و ده ها مورد دیگر از اهداف مشخص مرکز بررگ اسلامی است که امروز در گوشه و کنار جهان ایجاد شده است. و اینها آن زمانی‌ است که در خود ایران، مسلمانان سنی مذهب (و نه حتی اهل کتاب و بهایی و بی‌ دین) را اجازه ساخت مسجد یا برپایی نماز فطر نمی‌‌دهند.

مجمع جهانی‌ اهل بیت بطور رسمی‌ در ۱۲ کشور جهان نمایندگی‌ دارد (از اینجا ببینید). حوزه کاری این نمایندگی‌‌ها بسیار گسترده است و نه تنها در زندگی‌ روزمره بسیاری از ایرانیان وارد است که به تبلیغ شیعه به دیگر مذاهب نیز می‌‌پردازد. تازه این ابتدای کار است و هر کدام از این مجمع ها، خود در شهرهای دیگر کشور میزبان نمایندگی‌ دارند. 

برای نمونه تنها به حوزه گسترده فعالیت‌های یک مرکز اسلامی (مسجد الغدیر) در شهر ونکوور کانادا دقت کنید (از اینجا ببینید). چنان فعالیت‌هایی‌ که هیچ کشور و نهاد مذهبی‌ ای، اجازه انجامش را در ایران ندارد که با شدیدترین واکنش نظام سرکوب می‌‌شود!

 نوشته پیشین من در این مورد:
از هلال شیعه در خاورمیانه تا ده‌ها مرکز اسلامی در ...

  بر اساس گفته این آخوند مقیم آمریکا، شیعیان اجازه قمه زنی‌ و سایر مراسم مذهبی‌ خود در آمریکا و اروپا را دارند.

لینک نوشته در وبسایت بالاترین...دنباله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!