هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ آذر ۱۷, پنجشنبه

نمایش هواپیمای آمریکایی، ابابیل‌های ایرانی‌ و شعارهای‌ توخالی


بر حسب تصادف هواپیما بی‌ سرنشین رادارگریز آمریکا در خاک ایران سقوط می‌‌کند. صدا و سیمای جمهوری اسلامی هواپیما را نشان می‌‌دهد و آن را از پیروزی‌های غرور آفرین جمهوری اسلامی می‌‌خواند. صحنه: هواپپیما پیشرفته آمریکا بر روی سکو و ژنرال سپاهی که نظامی دیگری قسمت‌های مختلف غنیمت‌شان را نشان می‌‌دهد. پشت سرشان هم  پارچه یی با شعار آمریکا هیچ غلطی نمی‌‌تواند بکند است. غنیمت را گرفته اند و انگار "فدیه" می‌‌خواهند تا آن را آزاد کنند!

به شکلی‌ با غرور مشخصات فنی‌ هواپیما را نشان می‌‌دهند و ازحول قوه الهی می‌‌گویند که انگار خود آن را ساخته اند. می‌‌گویند تسلط مدافعان وطن بر تحرکات شیطان بزرگ! گرچه انگار نمی‌‌بینند که خود نمایش این دستگاه پیشرفته، نشان از فاصله بزرگ ایران با صنعت آمریکا است.

آمریکایی که امروز در حیاط خلوت ما است و اگر این یکی‌ هواپیما هم بر حسب تصادف ساقط نمی‌‌شد، باز می‌‌دانستیم که بر آسمان ایران مسلط است. نه تنها آمریکا، که کشورهای کوچک همسایه مان هم به آخرین تکنولوژی‌ها و صنایع نظامی مجهز شدند.

سهم ایران اما خرید تکنولوژی‌های عقب مانده از روسیه و چین است که حتی از فروش تجهیزات برتر خود به جمهوری اسلامی ابا دارند. زمانی‌ ایران ژاندارم منطقه بود و به حرفی‌، نیروی هوایی پنجم جهان. فانتوم‌های پیشرفته آمریکایی که همزمان به ارتش خودشان تحویل داده می‌‌شد، در خدمت نیرو‌های ایرانی‌ نیز بودند که همان‌ها ایران را در برابر حمله عراق مصون نگاه داشتند. ولی‌ امروز چه؟!

خدا به داد ما مردم برسد که این زنگیان مست، توهم پرزوری دارند و در حقیقت هیچ نیستند.


لینک نوشته در دنباله...بالاترین

۱۱ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. اميدوارم كه هرچه زودتر حقيقت ماجرا كشف شود و اين رژيم سرتاپا دروغ و ضد مردمی آبروی نداشته‏اش بيش از پيش جلوی جامعه جهانی برود و مثل هميشه مضحكه عالم و آدم بشود .

    پاسخحذف
  3. البته بعید میدانم که این وجیزه را منتشر کنی
    به هر حال با توجه به اینکه گویا! باید هموطن باشیم و زبان فارسی اشتراک ماست یک دو نکته را برای خودت و نه انتشار می نویسم که انتشار آن بیانگر منطق قوی خواهد بود....
    دوست عزیز همانطور که میدان این هواپیما در خارج از میدان دید پرواز میکند(بالای 3 کیلومتر) و به فرض صحت گفته ی شما به حد سرعت (200 مایل) در ساعت میرسد و باید منهدم شده باشد
    این پرنده به گفته ی مالکان آن دارای سیستم انهدام در صورت لزوم بوده(چرا منهدم نشده؟)
    در هر صورت برای شما آرزوی واقع بینی دارم

    پاسخحذف
  4. راستش گرفتن این هواپیما کارساده ای نیست حتی تشخیص چون صدای کم -سرعت بالا -استتارقوی -حتی دیدنش مشکل .چین موفق به کشف هواپیمای جاسوسی شده ولی لاشه هواپیما گیرش اومده

    پاسخحذف
  5. اگر میگویی تجهیزات جنگی ایران قدیمی است درست. ولی حزب الله لبنان با تجهیزاتی به مراتب قدیمی تر از ایران توانست پوزه دوست جنایتکار شما(اسراییل) که به عنوان پنجمین ارتش دنیا مطرح است را به خاک بمالد. پس میبینید که چیزی که قدرت را نشان میدهد چیزی غیر از سلاح و تجهیزات است

    پاسخحذف
  6. why on earth we are fighting to eachother ? it is so bad that nobody does not like us anymore. ENEMY AND NOTHING ELSE. for god sake make friendship with others . all I care is how to look after my family and friends or how make our weekend more exiting! I (and many people I know) even do not give a damn what these 2 government are doing anymore! it so simple guys ; YANKS want our oil , YOU want more money. both greedy , both backward. as a ordinary man do not want play any more! is this ok

    پاسخحذف
  7. احتمالا این اتفاق انقلابی در صنعت نظامی امریکا خواهد ساخت!

    پاسخحذف
  8. واقعا خندهداره
    اینا 2 تا موشک میخواستن جابجا کنند زدند کل پادگان رو منفجر کرند
    در فرهنگ لغات واژه " حمالی" به معنای جابجایی بار توصیف شده .
    این عقب مانده ها "حمالی" رو نمیتونند درست انجام بدند اونوقت از یه چیزایی حرف میزنند که حدالقل 200 سال دیگه مونده بفهمند چی هست.

    پاسخحذف
  9. na zize man ma ba in nezam moshkel darim besiar vali nabayad keshvaro do dasti taghdime ajnabi bekonim.
    masale amniate meli bacheha k,khako namos,na eslamo va akhond.
    be nazare man amrica dare az moshkele ma ba in akhonda soe estefade mikone

    پاسخحذف
  10. ماجرای هواپیمای مانند ماجرای ربوده شدن یا تحویل ریگی از سوی پاکستان به ایران است . در این مورد هواپیما ظاهرا هواپیمای سرنگون شده یا سقوط کرده توسط حکمت یار به ایرانیها فروخته شده و ایرانیها پزش را میدهند . اگر ایرانیها اینقدر توانائی دارند مشکل بیکاری و تورم داخل مملکت را حل کنند نه اینکه دنبال دزدی و دروغگوئی باشند. ماجرای ظلم ستیزی ایرانیها در سوریه رسوا شدند و از دیکتاتور حمایت میکنند در سایر ماجراها هم مشتشان باز میشود.

    پاسخحذف
  11. سلام
    اينا كلا اداشونه پز چيز نداشتشونو بدن_واقعيت اينه كه اين هواپيما در روستاي تپه طاق بين كاشمر وطبس ،و در جلوي طويله گوسفندي سقوط كرده و توسط يك چوپان ديده شده كه بعد از كلي بالا پايين رفتن از آن و گرفتن عكسهاي يادگاري كه خودم عكساشو ديدم به پاسگاه خبر ميده كه در ادامه باحضور به موقع3ساعته با كلي هليكوپتر و ماشين نظامي ،برادران جان بر كف به صورت سينه خيز و با اسلحه و نارنجك به آن نزديك ميشوند كه باعث خنده چوپان ميشود كه بهشون ميگه بيخطره -در كل اصلا در جريان نبودند كه اين چيه واز كجا آمده بعدا فهميدن و قصه براش ساختن اونم دروغ به چه بزرگي.
    موفق باشيد

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!