هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ آذر ۲۴, پنجشنبه

بی‌ پرنسیپی تبلیغ محصولات غیر پزشکی‌ جنسی‌ در ایران


در یکی‌ از همین سایت‌های داغ شده بالاترین که پر از تبلیغات هم است به مورد تأسف برانگیزی برخوردم، تبلیغات محصولات دارویی بدون هیچ استاندارد پزشکی‌. از ژل‌های بزرگ کننده پستان و آلت جنسی‌ مردان و قرصهای اسپرم سازگرفته تا ماسک‌های کوچک کننده بینی‌ و سفید کننده رنگ آلت را تبلیغ می‌‌کنند.

یکی‌ نام کارخانه سازنده را می‌‌آورد که آلمانی‌ است و محصولش هلوگرام و تاریخ انقضأ دارد و ولی‌ با جستجوی ساده در اینترنت نشانی‌ از آن نمی‌‌یابم. یکی‌ هم می‌‌گوید محصولش استاندارد CGMP دارد که معلوم میشود مربوط است به  "تولید در شرایط مطلوب". یا آنکه می‌‌گوید دانشمندان آمریکایی‌ سالها زحمت کشیدند تا چنین محصولی را در خدمت شما بگذارند و البته هیچ "رفرنسی" هم به سخنشان نیست.


چند اسم از نام کارخانه‌ها در بریتانیا یا آمریکا می‌ آورند و ولی‌ با مراجعه به آنها و حال و هوای سایت، بی‌ ارزش بودن محصولات هویدا می‌‌شود. جالب است  نام کارخانه را در گوگل که جستجو می‌‌کنید، تمام نتایج پارسی‌ اند! جالب تر اینکه برای تمام محصولات شان هم می‌‌گویند که تداخلی با هیچ داروی دیگر ندارد و با خیال راحت آن را مصرف کنید!

پای تمام توضیحات اجناس آمده که مورد تایید تمام متخصصان و پزشکان سراسر جهان و یا دارای استاندارد‌های اروپا و آمریکا است. دور از تصور نیست که بسیاری از هم میهنان ساده دلمان هم فریب این چرب زبانی‌ها را خورده اند و می‌‌خورند و نا آگاه از تمامی‌ اثرت جانبی این داروها، پول خود را به جیب عده‌ای سود جو می‌‌ریزند.

محصولاتی که در خود ایران هم تبلیغ می‌‌شوند و به فروش می‌‌رسند. این که بگوییم مسوولین از چنین تجارتی بی‌ اطلاع اند که پربیراه است که اجناس بوسیله پست جمهوری اسلامی و در داخل ایران به دست خریدارنش می‌‌رسد.


چنین بی‌ آزرمی ای تنها در میان سوداگران ایرانی‌ در داخلی‌ وطن نیست که نمونه‌های خارج نشینش هم بسیار دیده می‌‌شود. تبلیغات‌شان هم از روزنامه‌ها و مجلات ایرانی‌ است تا شبکه‌های بزرگ لوس آنجلسی. فرید شب خیزی است که دستگاه ماساژ دهنده کف پا برای افزایش قد می‌‌فروشد و یا روزنامه ای در کانادا که دارویی جنسی‌ از "سوسک" را تبلیغ می‌‌کند که آن راهم باید مخفیانه در نوشیدنی همسرشان بریزند (از اینجا ببینید)!

شرم از این همه بی‌ آزرمی...

لینک نوشته در دنباله...بالاترین

۲ نظر:

  1. جالبه ایران به خامنه ای فحش بدی دستگیر میشی میگیم ازادی بیان نیست اینجا هم به پهلوی نمیشه فحش داد فرق شماها با اونا چیه؟
    یه مسئله دیگه اینکه این محصولات با نامهای دیگه ارسال میشن که گیر ندهند

    پاسخحذف
  2. منظور شما از اینجا، وبلاگ بنده است؟ در مورد دیگر هم فکر نمی‌‌کنید که اگر همّتی بود، به راحتی‌ می‌‌توانستند این کلاه برداری‌ها را رهگیری کنند؟

    این هم مقاله انتقادی خود من به رضا پهلوی!
    http://khorshidneshan.blogspot.com/2011/12/blog-post_9867.html

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!