هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۲ خرداد ۳۰, پنجشنبه

دعوت رسمی صدای امریکا از احزاب تجزیه طالب ایران به چه معنی و چه هدفی است؟!


صدای امریکا در برنامه افق ۳۰ خرداد، با یکی از اعضای کمیته مرکزی حزب تضامن دمکراتیک اهواز/ عربستان مصاحبه می کند که همانطور که از نامش پیداست، از گروه های تجزیه طلب است و در وبسایتشان، پرچمی جعلی برای خوزستان ایران بکار می برند. البته در زیر نویس برنامه و معرفی آقای یاسین غبیشی، تنها نام اهواز برای این حزب برده می شود و به عمد یا به سهو، نام عربستان حذف می گردد. این پرسش است که دعوت از چنین اشخاصی به عنوان نماینده رسمی احزاب چند نفره تجزیه طلب، به چه بهانه است؟ آیا پر و بال دادن به چنین احزابی، به معنی رسمیت بخشی به آنان است؟!

آیا حآیا آیا دعوت از چنین زب تضامن دمکراتیک اهواز(عربستان)حزب تضامن دمکراتیک اهواز(عربستان) حزب تضامن دمکراتیک اهواز(عربستان)

۱۲ نظر:

  1. آخه گل من!
    اینا نباید حرف بزنن؟
    تجزیه طلب!
    انگی که برای خاموش کردن هر صدایی ازش استفاده می کنید.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. انگ نیست.. عکس وبسایت رسمی این حزب رو گذاشتم عزیز!

      حذف
    2. ببین حاجی جدایی طلبی و تجزیه طلبی و در هیچ جای دنیا بنام صدای مخالف شناخته نمیشه! اگه هنوز نفهمیدی! یا خودت به نفهمی زدی بدون همون انگلستان کشور اروپایی! بخاطر جزیره فالکلند به انسوی دنیا لشکر کشید و ارژانتین رو بمباران کرد اونم اونور اقیانوس! پس بفهم زررررررررر زدن درباره تمامیت ارضی با مزخرفات فدرال و اموزش زبان! و خودمختاری! و این بازیها... جواب دندانشکن به همراه خواهد داشت افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داری با خر جماعت حرف نمیزنید که ! ندونیم چه خبره!

      حذف
  2. اولا ماتجزيه طلب نيستيم بلكه ازاديبخش هستيم بعدا ازكجا فهميدي اينها احزاب چند نفره هستند ؟ درد بر ملت عرب الأحواز

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز یکی از پایه‌های دموکراسی در جامعه است باید یاد بگیریم به افکار مختلف اجازه‌ی بروز بدیم و تحمل کنیم. بگذارید هرکس هرچه میخواد بگه، تجزیه‌طلبی هم مرامی است مثل سلطنت‌طلبی فقط ارزش‌های متفاوتی دارند.
    اگر میخوایم رشد کنیم و اگر میخوایم بالنده بشیم باید زمینه رو طوری فراهم کنیم که ولو اینکه عده‌ای اندیشه‌ی تجزیه‌ رو داشته باشند اما اقبال نیابند. با حذف و قهر به جائی خوبی نمیرسیم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیز من! اول این که ممنون از کامنت شما ولی به نظر من شما مغلطه می کنی.. به نظر من این مغایرتی با آزادی های بیان و اندیشه ندارد. دعوت سیستماتیک از گروه های تجزیه طلب در صدای امریکا مشکوک است. اگر ایشون به عنوان یک فرد مستقل به برنامه می آمد من سخنی نمی گفتم ولی ایشون با نام حزب تجزیه طلب خود آمده!

      حذف
  4. درود بر ملت عرب الحواز
    آیدین از تبریز

    پاسخحذف
  5. من نمیدونم چرا فارسها که خود را وارثان کورش و منشورش میدونن. تحمل هیچ صدای مخالف و حق طلب را ندارند. و هر کس باب دلشان حرف نزنه. یا تروریسته، یا تجزیه طلب و یا محارب با خداست. توقع دارند رادیوهای بیگانه فقط براشون به به و چه چه کنند. خوب بابا اینها هم حق دارند و حرف دارند. والله تبعیض نژادی و نژاد پرستیی که در خوزستان میشه، در هیچ جای دنیا مشاهده نشده. با این تفاوت که در ایران همیشه صورت مسئله را پاک میکنند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ببین ادم نفهم! جدایی طلبی و تجزیه طلبی و.... در هیچ جای دنیا بنام صدای مخالف شناخته نمیشه! اگه هنوز نفهمیدی! یا خودت به نفهمی زدی که ایرانی رو فارس! خطاب میکنی یادت باشه نکبت! همون انگلستان کشور اروپایی! بخاطر 1 جزیره فالکلند به انسوی دنیا لشکر کشید و ارژانتین رو بمباران کرد اونور دنیا!!!! پس بفهم زررررررررر زدن درباره تمامیت ارضی با مزخرفات فدرال و اموزش زبان! و خودمختاری!!!! جواب دندانشکن به همراه خواهد داشت افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      حذف
  6. تمام اعراب با مهاجرت و اشغال اراضی ایرانی در حاشیه های جنوبی خلیج فارس ساکن و صاحب دولت شدند و اکنون در سواحل شمالی آن بازقصد اشغال و جدا سازی سرزمینهای ایران را دارند ، اما این بار کور خوانده اند اگر صدام توانست باز از خاک ایران بکند اینها هم می توانند ، فراموش نکنیم بغداد بر روی مخروبه های تیسفون ایران و پایتخت ایران توسط اعراب مهاجم عربستان احداث شد.
    درود بر ستارخان و باقر خان که ایران پرست بودند نه ایران فروش.

    پاسخحذف
  7. ما آذری ها تا نقس میکشیم هر تپش قلبمان برای ایران است و بس کسانی که خود را ترک مینامند و سر در آخور آظربایجان(ایران شمالی ) دارند و داعیه زبان مادری، بدانند که خانه پدری خیلی مهمتر است از زبان مادری البته اگر واقعا ً مادرمان به آن زبان صحبت کرده باشد( واقعا ً نه مادرمان که برای پدر بزرگ و مادر بزرگمان هم بسیاری از لغات بیگانه و بی مفهوم هستند ) بدانید و آگاه باشید به این دلیل جوابتان را ( همانا سرب داغ است)نمی دهیم که واقعا ً در اقلیت هستید ملت صدایتان را نمی شنود تا با مشتی آهنین جوابتان را در دامانتان بگذارند و حتی دوستانتان هم نطقها و آرمانهایتان را برای دل خوشی و شوخی و گذران وقت و در کل فکاهی بیش نمی دانند

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!