هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۲ تیر ۷, جمعه

حمله اسپمرهای ایرانی اینبار به فیسبوک بازیکن تیم ملی والیبال ایتالیا!

 

بازی جانانه ورزشکاران ایرانی در مقابل تیم ملی ایتالیا و برد شیرین والیبال ایران، حاشیه هایی را هم در پی داشت. نمایش صحنه هایی از تماشاگران دختر بدون حجاب ایرانی و یا بوسه عادی دو تماشاگر در گوشه ای از محل بازی می توانست از دید بازبین همیشگی فیلم مسابقات زنده خارجی پنهان مانده باشد و یا حتی عمدی در کار می بود برای گرم کردن سر مردم با اندک قطره ای از آزادی! فیلم مسابقات توسط ایرانیان البته به دقت بازرسی و بازبینی شد و عکس هایی که خارج از عرف صدا و سیما بود سر از شبکه های مجازی درآورد و عده ای هم البته به دیدنشان مستفیذ شدند و خود را به اثر بخشی انتخاب حسن روحانی دلخوش کردند!

جدا از این مساله که می تواند نشان از مشکلات گسترده روانی و اجتماعی در میان ایرانیان و با سالها تحمل کردن محدودیت در نظام جمهوری اسلامی بوده باشد، حمله اسپمری دوباره به صفحه فیسبوکی ایوان زایتسف -بازیکن تیم ملی ایتالیا*- مایه تاسف بود. انگار این عادتی شده است که ایرانیان هیجان زده به صفحات فیسبوکی شخصیت ها و یا نهاد های خارجی هجوم برند و شروع به فحاشی، توهین و اسپم کردن کنند. متاسفانه چنین رفتارهای زشت و سبکی، تنها وجهه ایرانیان را خدشه دار می کند و تصویری زشت از ما به نمایش می گذارد.
*صفحه فیسبوک ایوان زایتسف

۹ نظر:

  1. سلام دوست عزیز،

    از توجه شما به این مساله تشکر و قدردانی،عین واقعیت رو گفتین.

    دیگه واقعا فرهنگ ایرانی دستخوش یک سری افراط و تفریطهایی شده که خواسته یا ناخواسته روز به روز داره وجه ایران و ایرانی رو در دنیا خدشه دار میکنه!

    به امید روزی که ملت به خودشون بیان و دست از رسوم، فرهنگهای مبتذل مذهبی ، خرافات، خود بزرگ بینی و افراط و تفریطهایی که نشان از عقده های درون داره بردارن.
    کجاست اون فرهنگ ایرانی؟؟؟؟؟؟؟؟
    اعراب و این دین چه کرد با مردم؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. "اعراب و این دین چه کرد با این مردم"
      بی فرهنگیه یک عده رو گردن اعراب و دین و ... میندازین و بعد هم حرف از غرور و خود بزرگ بینی و این حرف ها میزنید.حقیقتا دلیل این همه عقده گشایی شما رو از دیگران نمیفهمم.یک عده بیفرهنگ به بازیکن خارجی توهین میکنند و اون وقت اعراب و دین و کائنات و ... مقصرند.
      به این میگن فرهنگ غنی آریایی،نور به قبرت بباره کوروش نور به قبرت بباره

      حذف
    2. ببخشید!! شما که از فرهنگ دینی خودت دفاع می کنی و لابد و الزاما ذوب در ... هستی تو سایت فیلتر شده چکار می کنی!! می دونی جرمه! جرم در حکومت دینی گناهه!!

      حذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. کاش فرهنگ فردی ما به سمت.احترام پیش بره.احترام به رقیب احترام به نظر مخالف و حتی دشمن.بزرگی و عزت در اعتدال هست نه در افراط و تفریط و کجروی..به امید انعکاس فرهنگ احترام در روح جمعی مخصوصا ما ایرانیا

    پاسخحذف
  4. تا دیروز موج خودجوش لباس شخصی بود امروز که آدمای همین جامعه.این فرهنگ مدام داره تزریغ میشه.وقتی مجری تلویزیون ایران از همه نژاد پرست تره چه انتظاری از مردم میشه داشت؟مسابقه تکواندو بود توی المپیک.مجری چنان کثیف گزارش کرد که آدم آرزوی مرگ میکرد.خیلی تاسف داره.

    پاسخحذف
  5. امروز میتوانیم با قاطعیت اعلام کنیم که فرهنگ آریایی مرزها رو از غرب تا شرق درنوردیده و احدی بی نصیب نیست از موهبت های این فرهنگ غنی وغلیظ !...زنده باد فرزندان کوروش کبییییرر!!

    پاسخحذف
  6. خیلی بی فرهنگیه که اینجوری فوش دادن ایرانیا همشون همینن.ادب ندارن واقعا راسته اونایی که فوش میدن همه اشون از نژاد اعرابن این مایع تاسفه که مردم کشورت اینجوری باشن

    پاسخحذف
  7. البته این تقصیر اسلام نیس اسلامم اومد به اینا یاد بده که فرهنگ داشته باشن اما بعضی ها هنوز یاد نگرفتند خودمم یه مسلمونم و به دینم افتخار میکنم اما همه درباره ی ما بد فکر میکنن

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!