هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ آذر ۱۰, پنجشنبه

روانشناسی‌ یک بسیجی‌ مهاجم از گزارش لحظه به لحظه فتح سفارت بریتانیا در وبلاگش



نویسنده بلاگ، حمید درویشی نامی‌ است که به قول خودش دانشجوی کارشناسی ارشد رشته معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات و رتبه یک کنکور مقطع دکترا و سردبیر یک مجله دانشجوی- بسیجی‌ است. ابتدا ادبیات جناب دکتر و نویسنده بسیجی‌ برایم جالب بود که به زمین و زمان فحش و بد و بیراه نثار می‌‌کرد و این تازه نوشتار است و خدا می‌‌داند که "زبانی" به چه شکل بر خورد می‌‌کند.

به نیروی انتظامی که تازه خودی‌شان است و بدون واکنش گذاشت که او و بقولش چند ده نفر بسیجی‌ دیگر به راحتی‌ وارد باغ قلهک شوند هم فحش و بد و بیراه می‌‌دهد. از به قول او نیروی افتضاحی و نا برادران وحشی و بی‌ شعور و سربازان شهرستانی که تا سوم راهنمائی هم سواد ندارند گله می‌‌کند که چرا بساطشان را پس از فتح باغ سفارت بریتانیا و گروگان گیری به هم ریختند و بعد از اینکه مفصل هرچه خواستند در خاک بریتانیا کردند بیرونشان کردند.

دانشجوی و نویسنده بسیجی‌ و محقق در ارتباطات و معارف اسلامی اضافه می‌‌کند که اگر روزی فرمانده شود، آن سربازان عقده‌ای و فرمانده هان اش را به اشدّ مجازات می‌‌رساند که دیگر مزاحم "برادران حزب الهی" نشوند.

البته باید از ایشان جویا شد که یکی‌ دو سال پیش و آن هنگام که برادران انتظامی با ماشین از روی معترضان انتخابات رد می‌‌شدند و یا از بالای پل پایین می‌‌انداختند‌شان و یا با گلوله می‌‌زدند و یا "کهریزک" می‌ بردندشان کجا بودند؟!

با خواندن این نوشته و بیشتر آشنا شدن با اندیشه های این افراد، بیش از این که خشمگین گردم، اندوهگین می‌‌شوم و حتی دلم به حال همان‌ها هم می‌‌سوزد. می‌‌نویسد: "جستجوی اتاق به اتاق شروع شد. چون فقط زمین غصبی بود، چیزی از اموال قیمتی برنداشتیم. اما جایتان خالی! همه چیز بود. جواهرات باارزش، مشروبات الکی، سری کامل هری پاتر نسخه اصلی، فیلم و مجلات مستهجن!"

پیداست که سالها شستشوی مغزی شده و حتی می‌‌شود از واژگانش، حقارت‌ها و کمبود‌های زندگیش را حس کرد. بله! دلم به هم خودم و خودمان هم می‌‌سوزد که اینان را بر کرسی ریاست و وزارت و "آقا بالا سر" خود می‌‌بینیم. وبلاگنویس درس خوانده ما شرح فتح بزرگ خود و یارانش را ادامه می‌‌دهد و می‌‌نویسد: "... آدم بی شرف و دروغگویی بود. مثلا می گفت: همین پنج نفرند. کمی بعد، آخرینشان هم پیدا شد. بیچاره ها خیلی ترسیده بودند و در اتاق را می بستند تا شاید آنها را پیدا نکنیم!"

گپ و گفت با این اشخاص بی‌ فایده است و ولی‌ باید به ایشان گفت که وارد خاک بیگانه شدن و تعرض به آنها چه عواقب بدی نه تنها برای نظام که مملکت دارد. باید گفت که تعقیب چند دیپلمات بی‌ سلاح در خانه خودشان که مهمان این کشور بودند و گروگانگیری و غنیمت بری، بزدلی که نه شجاعت است. گرچه هزاران حرف از این قسم به ایشان زدن بیهوده است که مساله ایشان "ایران" نیست و اگر ویران هم شود، اشکی نمی‌‌ریزند.

لینک وبلاگ جناب بسیجی‌ 

پی‌‌نوشت- ابتدای خاطره فتح قلهک از جناب بسیجی‌ جالب است که می‌‌گوید سوار اتوبوس که بودند حتی از مقصد که همان باغ سفارت بریتانیا بود، مطلع نبوده است. مفهوم حرکت خودجوش را هم البته فهمیدیم!

نوشته‌های پیشین من در این مورد:

ایران و گامبیا؛ از خرد دیپلماتیک تا خشونت و تجاوز
از بادبان کردن وارونه پرچم جمهوری اسلامی در سفارت ...


لینک نوشته در وبسایت بالاترین...دنباله

۹ نظر:

  1. لیاقت مردم حقیر و پست ایران سروری اراذل بی اصل و ریشه ای مثل همین آشغال دهن دریده بسیجی وبلاگ نویس حمید درویشی هست .برای این مردم عقده ای و نا شایست و روان پریش دلسوزی نکنید.

    پاسخحذف
  2. با ناشناس موافقم. برای این مردم همین اراذل کافی و بلکه لازمه.
    ضمنا این بعثی جی همچین نوشته فتح انگار دژ نظامی فتح کردن. فردا که ناتو به ایران حمله کرد ببینم باز هم میتونن فتح کنن یا نه

    پاسخحذف
  3. مطلب روانشناسانه ای در این متن ندیدم(اشاره به ادبیات روانشناسی و ارجاع به منابع آن)
    فقط گزارش داده شده بود و دلسوزی شده بود.
    بهتر بود تیترش رو عوض می کردید و به جاش می نوشتید:‌ گزارشی از ...

    پاسخحذف
  4. حقیقتش من موافق حمله بودم... خیلی هم لذت برم. دوست دارم انگلیس که سالهل پیش از همینا به بهانه آزادی مردم حمایت میکرد الان براشون شاخ شده... 32 سال پیش شده بود صدای پیام های همینا ...بی بی سی از انقلاب تو ایران فکر میکرد بیشترین سئد را میبرد...دیگه ایران زمان شاه ( تهدید) براشون تمام شده بود. شاید این اتفاق باید زودتر از اینا اتفاق میفتاد!!!

    پاسخحذف
  5. سرانجام به مدينه فاضله رسيديم!

    سال ها بود كه دلسوزان نظام آرزوی رسيدن به مدينه فاضله را داشتند، همان مدينه ی فاضله ای كه پيامبر اكرم در زمان حيات گرانقدرشان ساخته بودند. خدا شاهد است كه در راه رسيدن به اين رويا از هيچ كوششی فروگذار نكردند، سختی ها كشيدند، مرارت ها ديدند، تهمت ها شنيدند و چه خون دل ها كه نخوردند اما سرانجام همانطور كه خداوند سبحان در قران كريم وعده داده؛ مزد زحمات شان را گرفتند و ايران عزيزمان را تبديل كردند به همان مدينه ی فاضله ای كه سی و سه سال پيش، خمينی كبير وعده اش را داده بود.

    شكر خدا رهبر فرزانه ای داريم كه در دزدی و غارت همچون جد بزرگوارش ماهر و چيره دست است. البته در نظر داشته باشيد كه ايشان فاقد یک دست است و اگر دو دست داشت چه ميكرد؟

    در قتل و كشتار مخالفين كه به حمدالله همچون سيره نبوی عمل كرده ايم و نگذاشته ايم حتی یک مخالف نيز جان سالم به در برد.

    در تجاوز به عنف كه كارنامه درخشانی داريم و بی شک اين يكی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

    در تهی كردن جامعه از رحم و مروت و عطوفت و جوانمردی فوق العاده استثنايی عمل كرده ايم به طوريكه برادر به برادرش رحم نميكند.

    از رخت بر بستن اخلاق و معنويات از فضای جامعه كه ديگه هر چی بگيم كم گفته ايم. ماشاء الله همين طور دروغ و غيبت است كه از دهان ها بيرون می آيد.

    در اجرای احكام الهی كه بسيار عالی ظاهر شده ايم چنانكه مقامات عربستان نيز به ما رشک ميورزند. خوشبختانه آمار قطع دست و پا، اعدام، سنگسار، شلاق و زندان روز به روز در حال افزايش است.

    در خوار و پست كردن زنان نيز گرچه با دشواری هايی مواجه بوديم اما شكر پروردگار بسيار خوب عمل كرده ايم و خبرهای خوشی از بازار صيغه و ازدواج مجدد به گوش ميرسد.

    در ايجاد فقر و فساد و فحشا و تن فروشی كه بنابر روايت اسناد و مدارک با اختلاف فاحشی از صدر اسلام جلوتر هستيم.

    و البته با تمام اين پيشرفت ها بايستی اذعان كرد كه در زمينه های كشور گشايی، صدور اسلام، تصاحب زنان كفار و مهم تر از همه، هم آغوشی با طفل شيرخواره و ازدواج با دختر شش ساله بسيار ضعيف عمل كرده ايم كه انشاءالله اين نقيصه نيز با تدبير و رهنمودهای حكيمانه ی مقام معظم رهبری بر طرف خواهد شد

    پاسخحذف
  6. متنفرم از کسانی که خارج از ایران نشستن و برای حادثه ای مثل این میگن "لیاقت مردم" همینه "مردم پست ایران" و بد و بیراه به مردم بدبخت ایران میدن
    آقای محترم خانم عزیز شما خیلی کارت درسته شما سروری ولی یه کم هم شعور چیز خوبیه به یه ملت تحت فشار فحش نده توقعت رو هم نگه دار برای خودت وقتی معلومه که هیچ خبری از زندگی فلاکت بار مردم بیچاره مملکتت نداری لطفا نظرت رو هم نگه دار و بذار روی معلوماتت که وزنش کم نشه. و با خاطرات زمانی که خودت دیکتاتور بودی خوش باش
    اون چیزی که ما رو به اینجا رسوند همین تک پری و مطلق دیدنیه که تو حرفای شما موج میزنه گه خیلی کارت درسته آقا/خانم دیکتاتور بالذات!! برو و همین الان کلماتت رو عوض کن. داری در مورد یه ملت حرف میزنی حرمت نگه دار. چرا فکر میکنی اونایی که به تو بد کردن یه ملتن؟ میدونی چرا چون تو هم مردم برات مهم نیست فقط خودت رو میبینی و معلومه که خشم کهنه داری. مردم ایران خیلی هم کارشون درسته دمشون هم گرم یه روزی هم به موقع این آشغالا رو از مملکت بیرون میندازن. زنده باد مردم ایران که لیاقتشون کمتر از هیچ ملتی نیست

    پاسخحذف
  7. وقتی احمقی


    وقتی احمقی، یکی از راه می رسد و با لهجه دهاتی مزخرف می بافد و تو اتقلاب می کنی بدون اینکه بدونی که دقیقا داری چه کار می کنی .

    وقتی احمقی،به جمهوری اسلامی رای می دهی بدون اینکه بدونی اسلام دقیقا چه جور دینی است و جمهوری دقیقا چه تعریفی دارد

    وقتی احمقی ، وقتی می گویند اقتصاد مال خر است می خندی ولی بعد ها از دیدن قبض گاز و برق و تورم دو رقمی و قیمت نون بربری گریه می کنی

    وقتی احمقی ، روسری سر خواهر و مادرت می کنند و تو با خودت فکر می کنی که یک روسری سر کردن یا نکردن آنقدر ها هم مهم نیست.

    وقتی احمقی در برابر تمام حقوق ضایع شده ات کوتاه می آیی و نمی فهمی به مخاطره افتادن بخشی از آزادی از بین رفتن همه ی آن است

    وقتی احمقی ، برات مهم نیست که روزنامه ها را می بندند ، سرمایه های ملی را چپاول می کنند ،مخالفین را اعدام می کنند، مغزهای کشورت یکی بعد از دیگری فرار می کنند.

    وقتی احمقی برات مهم این است که کسی به تو کاری ندارد و نمی بینی که وقتی کل کشتی در حال غرق شدن باشد به زودی نوبت تو هم خواهد شد

    وقتی احمقی، باور می کنی که خدایی آن بالا نشسته که همه ی این جنایت ها را توجیه می کند ، باور می کنی که منجی تو در ته چاه است ، باور می کنی که نجات تو در دستان کسی به جز خود توست

    وقتی احمقی از اعتقادات تو سو استفاده می کنند و سر سفره برای آقا امام زمان بشقاب می گذارند و در قرن 21 از رمال و جن گیر و نیروهای شیطانی برایت در نهایت پر رویی دری وری می بافند

    وقتی احمقی همیشه کاسه کوزه ها را سر این و آن و دزدان و بیگانگان می شکنی و نمی بینی همه ی آنچه بر تو می گذرد از حماقت خودت بوده است

    وقتی احمقی اشتباهاتت را تا بی نهایت تکرار می کنی.

    خطاب این نوشته به همه ی کسانی است که با اینکه به این قانون اساسی و آن دوران طلایی امام اعتقاد ندارند سنگ میر حسین موسوی را به سینه می زنند، دیده اند اسلام سیاسی چیست و باز شیخ شیخ می کنند، نمی دانند دموکراسی چیست ولی روزی شانزده بار حرفش می زنند، تنها به منافع حقیر و کوتاه مدت خود می اندیشند، نسبت به سرنوشت همه ی آنهایی که برای ما در زندان هستند بی تفاوتند، فرزاد کمانگر و نسرین ستوده و مجید توکلی و احمد زید آبادی و ..و… را از یاد برده اند، از دستگیر شدن رمال احمدی نژاد در عجبند اما نذر امام رضا می کنند و سفره ابولفضل می اندازند و یا فال قهوه می گیرند.

    خطاب این نوشته به همه ی کسانی است که آنقدر احمقند که حماقت خود را نمی بینند

    پاسخحذف
  8. نوشتاری از صادق هدایت :

    آنچه اسلام به ایران داد

    ما که عادت نداشتیم دخترانمان را زنده به گور کنیم ، ما برای خودمان تمدن وثروت و آزادی و آبادی داشتیم و فقر را فخر نمیدانستیم همه اینها را از ما گرفتند وبجاش فقرو پشیمانی و مرده پرستی و گریه و گدائی و تأسف واطاعت از خدای غدار و قهار و آداب کونشوئی و خلأ رفتن برایمان آوردند ، همه چیزشان آمیخته با کثافت و پستی و سود پرستی و بی ذوقی و مرگ و بدبختی است.

    چرا ریختشان غمناک و موذی است و شعرشان چوس ناله است چونکه با ندبه و زوزه و پرستش اموات همه اش سرو کار دارند.

    برای عرب سوسمار خوری که چندین صد سال پیش به طمع خلافت ترکیده، زنده ها باید به سرشان لجن بمالند و مرگ و زاری کنند.

    ... ، در مسجد مسلمانان اولین برخورد با بوی گند خلاست که گویا وسیله تبلیغ برای عبادتشان و جلب کفار است تا به اصول این مذهب خو بگیرند. بعد این حوض کثیفیکه دست و پای چرکین خودشان را در آن می شویند و به آهنگ نعره مؤَذن روی زیلوی خاک آلود خودشان دولا و راست میشوند و برای خدای خونخوارشان ورد و اَفسون میخوانند.

    ... , عید قربان مسلمانان با کشتار گوسفندان و وحشت و کثافت و شکنجه جانوران برای خدای مهربان و بخشایشگر! است خدای جهودی آنها قهار و جبار و کین توز است و همه اش دستور کشتن و چاپیدن مردمان را میدهد وپیش از روز رستاخیز حضرت صاحب را میفرستد تا حسابی دخل امتش را بیاورد و آنقدر از آنها قتل عام بکند که تا زانوی اسبش در خون موج بزند.

    تازه مسلمان مومن کسی است که به امید لذتهای موهوم شهوانی و شکم پرستی آن دنیا با فقر و فلاکت و بدبختی عمر را بسر برد و وسایل عیش و نوش نمایندگان مذهبش را فراهم بیاورد. همه اش زیر سلطه اموات زندگی میکنند و مردمان زنده امروز از قواننین شوم هزار سال پیش تبعیت میکنند کاری که پست ترین جانوران نمیکنند.

    عوض اینکه به مسائل فکری و فلسفی وهنری بپردازند ، کارشان این است که از صبح تا شام راجع به شک میان دو و سه استعامنه قلیله و کثیره بحث کنند.

    این مذهب برای یک وجب پائین تنه از عقب و جلو ساخته و پرداخته شده. انگار که پیش از ظهور اسلام نه کسی تولید مثل میکرد و نه سر قدم میرفت ، خدا آخرین فرستاده خود را مامور اصلاح این امور کرده!

    تمام فلسفه اسلام روی نجاسات بنا شده اگر پائین تنه را از آن حدف کنیم اسلام روی هم میغلتد و دیگر مفهومی ندارد. بعد هم علمای این دین مجبورند از صبح تا شام با زبان ساختگی عربی سرو کله بزنند سجع و قافیه های بی معنی و پر طمطرق برای اغفال مردم بسازند ویا تحویل بدهند.

    سرتا سر ممالکی را که فتح کردند، مردمش را به خاک سیاه نشاندند و به نکبت و جهل و تعصب و فقر و جا سوسی و دوروئی و دزدی و چاپلوسی و کون آخوند لیسی مبتلا کردند و سرزمینش را به شکل صحرای برهوت در آوردند.
    ...
    اما مثل عصای موسی که مبدل به اژدها شد وخود موسی از آن ترسید این اژدهای هفتاد سر هم دارد این دنیا را می بلعد. همین روزی پنج بار دو لا راست شدن جلو قادر متعال که باید بزبان عربی او را هجی کرد، کافی است تا آدم را تو سری خور و ذلیل و پست و بی همه چیز بار بیاورد.

    مگر برای ما چه آوردند ؟ معجون دل به هم زنی از آرا و عقاید متضادی که از مذاهب و ادیان و خرافات پیشین ، هول هولکی و هضم نکرده استفراق و بی تناسب بهم در آمیخته شده است، دشمن ذوقیات حقیقی آدمی، و احکام آن مخالف با هر گونه ترقی و تعالی اقوام ملل است و به ضرب ششمشیر به مردم زوزچپان کرده اند. یعنی شمشیر بران و کا سۀ گدائی است، یا خراج و جزیه به بیت المال مسلمین بپردازید یا سرتان را میبریم. هر چه پول و جواهر داشتیم چاپیدند. آثار هنری ما را از میان بردند و هنوز هم دست بردار نیستند؛ هر جا رفتند همین کار را کردند

    پاسخحذف
  9. شهر هرت کجاست؟
    .
    .
    - شهر هرت جایی است که رنگهای رنگین کمان مکروهند و رنگ سیاه مستحب.
    - شهر هرت جایی است که اول ازدواج می کنند بعد همدیگر رو می شناسن..
    - شهر هرت جایی است که بهشتش زیر پای مادرانی است که حقی از زندگی و فرزند و همسر ندارند..
    - شهر هرت جایی است که درختها علل اصلی ترافیک اند و بریده می شوند تا ماشینها راحت تر برانند.
    - شهر هرت جایی است که کودکان زاده می شوند تا عقده های پدرها و مادرهاشان را درمان کنند.
    - شهر هرت جایی است که شوهرها انگشتر الماس برای زنانشان می خرند اما حوصله 5 دقیقه قدم زدن را با همسران ندارند.
    - شهر هرت جایی است که با میلیاردها پول بعد از ماهها فقط می توان برای مردم مصیبت دیده، چند چادر برپا کرد.
    - شهر هرت جایی است که خنده نشان از جلف بودن را دارد.
    - شهر هرت جایی است که مردم سوار تاکسی می شن زود برسن سر کار تا کار کنن و پول تاکسیشونو در بیارن.
    - شهر هرت جاییه که نصف مردمش زیر خط فقرن اما سریال های تلویزیونی رو توی کاخها می سازن..
    - شهر هرت جایی است که گریه محترم و خنده محکومه.
    - شهر هرت جایی است که وطن هرگز مفهومی نداره و باعث ننگه پس میرویم ترکیه و دوبی و اروپا و آمریکا و ........ را آباد میکنیم..
    - شهر هرت جایی است که هرگز آنچه را بلدی نباید به دیگری بیاموزی.
    - شهر هرت جایی است که وقتی می ری مدرسه کیفتو می گردن مبادا آینه داشته باشی.
    - شهر هرت جایی است که دوست داشتن و دوست داشته شدن احمقانه، ابلهانه و .... است.
    - شهر هرت جایی است که توی فرودگاه برادر و پدرتو می تونی ببوسی اما همسرتو نه ....
    - شهر هرت جایی است که وقتی از دختر می پرسن می خوای با این آقا زندگی کنی می گه: نمی دونم هر چی بابام بگه.
    - شهر هرت جایی است که وقتی می خوای ازدواج کنی 500 نفر رو دعوت می کنی و شام میدی تا برن و از بدی و زشتی و نفهمی و بی کلاسی تو کلی حرف بزنن..
    - شهر هرت جایی است که هر روز توی خیابون شاهد توهین به مادرها و دخترها هستی ولی کاری ازدستت برنمیاد.
    - شهر هرت جایی است که مردمش پولشان را توی چاه میریزن و دعا میکنن که خدا آنها را از فقر نجات بده.
    - شهر هرت جایی است که به بعضی از بیسوادها میگن پروفسور.
    - شهر هرت جایی است که ساق پا پیدا و موی سر پوشیده است!!
    - شهر هرت جایی است که در آن دلال و دزد به مهندس و دکتر فخر میفروشند.
    - شهر هرت جایی است که مردگان مقدسند و از زنده ها محترمترند.
    شهر هرت جایی است که ..........


    خدایا این شهر چقدر به نظرم آشناست...!

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!