هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ آذر ۲۸, دوشنبه

شکایت و پیگیری از رضا پهلوی، لودگی و گرد نفاق پاشیدن از جرس


جناب جرس! اساس خود را مدافع اسلام رحمانی و مردم سالاری دینی می‌‌دانید و می‌‌گویید "جنبش راه سبز به اسلام اصلاح طلبانه باور دارد و مروج ارزشهای قرآنی، تعالیم نبوی و آموزه های علوی است". بار نخست نیست که عقاید خود را اندیشه همه می‌‌دانید و حتی اگر همه بدنبال تغییری دیگر باشند شما ازانتخابات آزاد و طبق قوانین جمهوری اسلامی و در جهت احیای آرمان‌های اصیل انقلاب  می‌‌گویید. *

جناب جرس! می‌‌دیدیم که خطکش بر می‌‌داشتید و خودی-ناخودی می‌‌کردید و ولی‌ تعجب آور بود که به اندیشه های نزدیک خود هم رحم نکردید و از خود راندید! مجتبی‌ واحدی را به دروغ از مشاورت شیخ کروبی عزل شده خواندید و با بی‌ آزرمی، نامه‌های محمد نوریزاد را سانسور کردید. به قول ف‌‌. م. سخن:

آقای نوری زاد جان اش را در دست گرفته این نامه ها را می نویسد و خودش هم آن ها را منتشر می کند. شمایی که دور از خطر نشسته ای به خاطر مصالح خودت، بر می داری نامه ی او را مثله می کنی که چه؟ نمی خواهی چاپ کنی، نکن! کسی شما را مجبور نکرده است. می کنی تمام و کمال بکن. این تذبذب شما، آبروی هر چه سبزِ مذهبی‌ست برده است.
و این تنها شکل سانسور دراین رسانه‌‌های سبز نیست! هیچ آزاد اندیشی‌ منکر آزادی زن و مرد در انتخاب نوع پوشش نیست ولی‌ وقتی‌ به تمام برگ‌های وبسایت شما می‌‌نگریم و هیچ بانویی را بی‌ حجاب نمی یابیم, این به نظرمی‌رسد که محدودیتی اعمال شده است و در نهایت تنها "چادر" به "روسری" و چند تار موی بیرون زده در برنامه‌های شبکه رسا تبدیل می‌ شود.**

 
جناب جرس! پشت نویسنده ای ناشناس پنهان می‌‌شوی و کوشش جدید رضا پهلوی را به تمسخر می‌‌گیری (از اینجا بخوانید). تمسخری که نه تنها او و بلکه دهها وکیل و فعال سیاسی دیگر را هم هدف قرار می‌‌دهد. می‌‌گویید :
  
  • -عملاً تنها اتفاقی که افتاده این است که ایشان یک کنفرانس مطبوعاتی پر سر و صدایی برگزار کرده است و طی آن تلویحاً مدعی شده است که می‌تواند تمام اعضای شورای امنیت سازمان ملل را قانع کند تا با صدور قطعنامه‌ای پرونده‌ی رهبر یکی از قدرتمند‌ترین کشورهای خاورمیانه را به دادگاه بین‌المللی کیفری ارجاع دهند.
  • پس بحث "شکایت رضا پهلوی از رهبر جمهوری اسلامی" - که هم رسانه‌های مختلف فارسی زبان و هم فضای مجازی به صورت شتابزده‌ای مطرح می‌کنند - نه با واقعیت همخوانی دارد و نه اصولاُ‌ چیزی بیش از یک "آرزو" شخصی است که زیاد از حد جدی گرفته شده است.
  • طرح بحث‌های انحرافی و اغراق‌آمیزی مانند «جنایت علیه بشریت» - که عملاً نیروهای متخاصم و نظامی را دعوت به عمل می‌کند - می‌‌تواند خطرناک و زیانبار باشد.
 جدا از پیش کشیدن این بحث که سران شورای راه سبز امید چه کسانی‌ هستند و نامشان چیست، چطور انتخاب شدند و یا چه کار مفیدی در این دو ساله کردند و دستاورد‌شان چه بود؛ سکوت این عالی‌ جنابان  پس از اعلام آمادگی رضا پهلوی برای همکاری با سران جنبش سبز را می‌توان شکستی برایشان قلمداد کرد که دعوی اتحاد و همبستگی‌ دارند. و مگر اینکه فرض را بر این بگذریم که تنها شرط رضا پهلوی برای اتحاد که همان لزوم سرنگونی نظام ولایت  فقیه است، جزو اهداف متصور سران جنبش سبز یا راه سبز امید و جرسیان نباشد.

آقا و خانوم جرس! خود در این دو ساله چه کردید که تنها خط قرمز کشید و به اتحاد میان ایرانیان، سم جدایی پاشیدید. بدانید که ما با همان "آرزو"ای دلخوش داریم که شما نتوانستید همان را هم انجام دهید و تنها حرف زدید و حرف زدید و زمان کشتید....

 سخرانی محمد مصطفایی در کنفرانس مشترک خبری با رضا پهلوی

 
مصاحبه بی بی سی با رضا پهلوی

 
تحریف شعار جنبش سبز توسط کدیور
 
پی‌‌نوشت ۱- سران جنبش سبز با ایستادگی خودشان ثابت کردند که پای رای مردم تا آخرین نفس ایستاده اند. شکایت رضا پهلوی و محمد مصطفایی هم ادامه راه آنان است تا پرچم آزادی خواهی مردم بر زمین نیفتد. (+)

پی‌‌نوشت ۲ در کنفرانس مطبوعاتی که در روز ۱۵ دسامبرصورت گرفت ٫ به طور واضح اعلام شد به دلیل عدم عضویت ایران در ICC –اساسنامه رم- این شکایت برای مطرح شدن در شورای امنیت اعلام می شود و به کشورهای عضو این سازمان فرستاده خواهد شد تا از طریق آن به آی سی سی فرستاده شود. حالا چرا "جرس" اصرار دارد که وانمود کند که شکایت "مستقیما" به آی سی سی فرستاده می شود؟ چرا "جرس" روند را وارونه و در نتیجه اشتباه جلوه می دهد؟ می توان پاسخ  را در انتهای آن مقاله در یک جمله کوتاه دید:
"طرح بحث‌های انحرافی" و "اغراق‌آمیزی" مانند "جنایت علیه بشریت" – که عملاً نیروهای متخاصم و نظامی را دعوت به عمل می‌کند – می‌‌تواند خطرناک و زیانبار باشد!  (+)

** آیا اعتقاد آن عالی‌جنابان به حجاب مختص به رسانه‌‌های وابسته به ایشان و زندگی‌ خانوادگی شان است و یا در پی‌ تحمیل عقیده خود (و در اصل اسلام راستین) به سایرین هم هستند؟ از حجاب دختران فوتبالیست ایرانی‌ تا پدیده سانسور در رسانه‌‌های سبز

لینک نوشته در وبسایت بالاترین...آزادگی...دنباله 

۷ نظر:

  1. ما ایرانیان از اقایان ابوزوسیون میخواهیم از رضا بهلوی حمایت کنند وگرنه ما انها را در لیست سیاه قرار خواهیم داد لطفا این اقایان بگویند این مدت برای ایرانیان داخل کشور چه کرده اند که حالا با عمل رضا بهلوی مخالفت میکنند ما ایرانیان ازادی می خواهیم مثل شما که در خارج نشسته اییدوخاثنین به ملت روزی باید جوابگو باشند

    پاسخحذف
  2. اکنون کاری که اقای رضا پهلوی کرده اند فرصت خوبی است برای شناختن گروه ها وکسانی که سرافرازی ایران را می خواهند و طرفداران ولایت فقیه هر چند که اقای مهدی خزعلی باشد.میدانید اقای خزعلی اخیرن گفتند که به ولایت فقیه اعتقاد داشته فقط با جناح حاکم مشکل دارند!مردم مواظب باشید

    پاسخحذف
  3. (( جدا از پیش کشیدن این بحث که سران شورای راه سبز امید چه کسانی‌ هستند و نامشان چیست، چطور انتخاب شدند و یا چه کار مفیدی در این دو ساله کردند و دستاورد‌شان چه بود؛ سکوت این عالی‌ جنابان پس از اعلام آمادگی رضا پهلوی برای همکاری با سران جنبش سبز را می‌توان شکستی برایشان قلمداد کرد که دعوی اتحاد و همبستگی‌ دارند. و مگر اینکه فرض را بر این بگذریم که تنها شرط رضا پهلوی برای اتحاد که همان لزوم سرنگونی نظام ولایت فقیه است، جزو اهداف متصور سران جنبش سبز یا راه سبز امید و جرسیان نباشد.))
    ---------------------------
    ========================================
    اصولا شورایی که حاضر نیست اعضایش را معرفی کند، خود شورا از داشتن چنین اعضایی شرمگین است...!!

    پاسخحذف
  4. گرچه برای برخی‌ از این اعضا بد نشد گمنام جان و در حال حاضر -با عمّامه یا بی‌ عمّامه- با فراق بال در بهترین دانشگاه‌های جهان و بهترین امکانات در حل زندگی‌ و درس خواندن اند!

    پاسخحذف
  5. droud bar aghaye reza pahlavi ke ba inkar tamame afrad ra motevajehe edalat khahi khod baraye hamvatananash va edalat goriziye rezhime jomhoriye eslami kard agar che mitavanest sokot konad va ba sarmayehi ke darad behtarin zendegi ra dashte bashad

    پاسخحذف
  6. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  7. رضا پهلوی کیه؟؟

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!