هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۱, چهارشنبه

از احرام بستن «سوپر استار»های وطنی تا خیانت و خیانت به ایران و ایرانی‌!



سوپر استار‌های ایرانی‌ و هنرمندان محبوب را در پوشش احرام و لباس عربی‌ می‌‌دیدم که به دیدن الله مکه و مدینه رفته بودند. یحتمل باید می‌‌رفتند که استخوانی سبک کنند و در معنویتی که در محیط می‌‌شد به آن رسید، خود و خدای خود را بهتر بشناسند. چهره‌ها را نگاه می‌‌کردم که که در مقابل دوربین ژست گرفته اند و بر مبل‌های شیک دفتر بعثه رهبری پا به پا انداخته و با روحانی (بخوانید آخوند) آنجا (و نمایندهٔ همان ولی‌ فقیهی که دستور سرکوب و شکنجه ایرانیان را داده بود) به گپ و گفت مشغول بودند...

۵ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. راستی منم موندم چطور خیلی از فیلمای ایرانی که مفتم نمی ارزن نه خودشون نه کارگردانانشون مفت مفت جایزه می برن چه میدونم پلنگ طلائی خرس نقرهای کوسه طلائی شغال برره ای همه شماها میدونید که این حقه بازا منظورم خارجیان چه بده بستونایی که نمی کنن و جواب این خوش خدمتیها و فروش هست و نیست کشور رو با این جایزه ها میدن واقعا دنیا مگه مرده است که اینا رو دست همه اون بزرگا میزنن با فیلمای صد من یه غازشون متاسفانه سیاست خیلی کثیفه و اکثر سیاستمدارا ادمای کثیف و ماها هنوز تو خواب خرگوشییم البته من بعضی کارگردانا و فیلمای خوبو که البته کمند رد نمی کنم و اینکه ما بالاترین استعدادها رو داشتیم و الان هم داریم ولی نداریم که علتاشو می دونید من که در باره این فیلما زیاد کارشناس نیستم تو این چند ساله هم که فیلم دیدم اکثرشون مفت نمی ارزید واقعا در حد فاجعه بودن ازادی نباشه همینه دیگه قورباغه ها هم فرصت هفت تیر کشی پیدا می کنند راستی از بعضی سریالهای مزخرف ایرانی هم بگید که اصلا سر و ته شون معلوم نیست بعضیها ها هم ضعیفن و بعضیهاشون پیدا میشه خوب لطفا کارشناسا بگن البته یه چیز هم هست یا اینکه مغز خارجییا اصطکاک برداشته که............ کشورهای مورد نظر رو هم که می دونید همین غربیا
    ارش ازادیخواه

    پاسخحذف
  4. افتخار من اینه که تلویزیون ایران رو 7 ساله تحریم کردم. من 27 سالمه و تو ایران هستم.افسوس که نمی تونم به این سوپر استارها فحش بدم. فقط یک توصیه دارم. کتابهای نقد اسلام رو از اینترنت دانلود کنید و بخونید تا کم کم از تعداد تازیان ایرانی نما کم بشه. بخصوص کتاب " تولدی دیگر" از بزرگمرد مرحوم شجاالدین شفا.درود بر آرش گرامی و ایران پرستان ضد تازی و ضد اسلام. دوستدار شما کوروش شیرازی

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!