هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۲ تیر ۲۷, پنجشنبه

مدارک جدید و غیر قابل انکار سوء استفاده حسن روحانی از عنوان "دکترا"، ۱۹ سال پیش از فارغ التحصیلی


همانطوری که پیشتر هم نوشته بودم، شائبه سوء استفاده از جعل عنوان دکترا توسط حسن روحانی وجود دارد بنا به نکات گفته شده در ویدئو تبلیغاتی خود ایشان یا تصویر نمایندگان منتخب مجالس شورای اسلامی  و سالها پیش از ادامه تحصیل در دانشگاه کالدونین اسکاتلند (از اینجا بخوانید +).

نکات زیادی در این موضوع وجود دارد. جدا از تب  مدرک گرایی که دولتمردان و سیاسیون جمهوری اسلامی در جامعه ایرانی بوجود آورده اند که خود نیاز به بررسی دارد، اینکه شخصی چون روحانی در حالی که دارای بالاترین و حساس ترین مناصب امنیتی کشور بوده چطور سر از اسکاتلند و تحصیل در مورد شریعت اسلام در آن سوی دنیا دراورده هم جالب توجه است. از طرفی، در حالی که حتی تز دکترای روحانی در دسترس نیست و هیچ کس از نتیجه سالها ممارست ایشان در دوره فوق لیسانس و دکترا بهرمند نشده است، شائبه کپی کاری بدون درج منبع در خلاصه تز دکترای منتشر شده ایشان هم وجود دارد.


شائبه سوء استفاده از عنوان دکترا و پیش از دارا بودن چنان مدرکی توسط حسن روحانی با برملا شدن مدارکی غیر قابل انکار در وبلاگ "ناگفته های ایران" وارد مرحله جدیدی شد. بررسی دقیق شماره های اسفند۱۳۵۸ (مقطعی که انتخابات نخستین مجلس برگزار شد) روزنامه جمهوری اسلامی، هیچ شکی باقی نمی گذارد که ایشان از عنوان دکترا" در زمانی که آن را در اختیار نداشتند سوءاستفاده کرده است. همچنین در گفتگویی که در همین شماره روزنامه جمهوری اسلامی برای معرفی نامزد حزب جمهوری اسلامی از شهر سمنان انجام گرفته، می نویسند که جناب روحانی در سال ۱۳۵۸ از لندن مدرک دکترای خود را گرفته است که البته ایشان هم تکذیب نمی کند! مراجعه به روزنامه جمهوری اسلامی، بعد از برگزاری انتخابات نشان می دهد که ایشان با ۱۹۱۰۷ رای از مجموع آرای ۳۰۶۲۹ نفر، تحت عنوان «دکتر حسن فریدون روحانی» بعنوان نماینده سمنان وارد مجلس شورای اسلامی شدند.

فیسبوک  خورشیدنشان 



۳ نظر:

  1. doktorashariat eslam ham aga drost ham bashad arzish va peshkal nadarad/
    /vali dar in mored hmon dostai englisi bray aw chizi be esm doktora brayash dorost kardeand

    پاسخحذف
  2. ببینید ما دست از سلطنت شستیم. جوانها هم آقای روحانی را بدون در نظر گرفتن مدرک قبول دارند. پس باز کردن این مباحث سودی ندارد و سعی نکنید با تخریب دیگران آقای پهلوی را وارد میدان کنید.

    پاسخحذف
  3. مگه اینایی که مدرک داشتند چه گلی به سر ما زدند عزیز دلم. مدرک داشته باشه یا نداشته باشه اصلا مهم نیست.خودتو خسته نکن/ کلا شماها بیکار نمیشینید. هنوز نیومده شروع کردید. بسته دیگه بابا. میبینی هر چی زور میزینی چیزی عوض نمی شه بازم بگو.

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!