هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۲ مرداد ۱, سه‌شنبه

پیشنهاد توبه از سوی حسن روحانی به معترضان انتخابات ۸۸، توهین مستقیم به شعور ملت است!



به مرور برای ایرانیانی که با شور و حرارت به پای صندوق های رای رفتند و به امید تغییر، مامور امنیتی ۳۵ ساله و معتمد رژیم را در بازی تکراری بد و بدتر انتخاب کردند هم ثابت می شود که بازی خوردند و  نه تنها تغییراتی چشمگیر  در پی نیست که بنیان جمهوری اسلامی را هم با دستان خود محکم تر کرده اند. کمی که شور و هیجانات آنی ویژه ایرانیان فروکش کرد،  آهنگ سخنان تهدید آمیز امثال محسنی اژه ای و عسکراولادی و ژنرال های سپاه در گوششان حک خواهد شد ولی چه سود که راه بازگشتی نیست. محسنی اژه ای تهدید می کند که ایرانیان معترض خارج از کشور به محض ورود بازخواست و بازداشت می شوند و اغماضی در کار نیست و سردار سپاه -ید الله جوانی- می گوید که حتی سخن گفتن از حصر موسوی و کروبی هم خالف قانون است!

از سوی دیگر حسن روحانی، ایرانیان معترض را به "توبه" فرا می خواند تا شاید که مورد عطوفت و بخشندگی رژیم واقع شوند. انگار نه انگار که حقی از ملت ضایع شده و خانواده هایی داغدارند که باید مردم باید از گناه نکرده خود استغفار و طلب بخشش کنند!

فیسبوک  خورشیدنشان 



۴ نظر:

  1. با سلام یا درود. میخواستم بپرسم که اگر من در مقابل یک رئیس‌جهور قدرتمند، طرفدار یک پادشاه یا ملکهٔ تشریفاتی باشم، آیا میتوانم به شاهزاده رضا پهلوی اعتماد کنم؟ اگر میدانید که ایشان در جایی‌ به این مساله اشاره کردند، لطفا لینکش را در این‌جا بنویسید. ممنون.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گرامی متوجه پرسش شما درست نشدم. اگر ممکن هست پرسش را به شکل دیگری مطرح کنید.

      حذف
  2. شما ازجانب خودت صحبت کن .هیچکدام از رای دهندگان به روحانی نگفته اند که پشیمان شده اند وبازی خورده اند شما ناراحتی که ملت باز رفته رای داه .حالا تا 4سال هی بنشینیدوقصه ببافید مردم خودشون تصمیم میگیرند چیکار کنند

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!