هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۲ مرداد ۶, یکشنبه

بی تفاوتی حسن روحانی به درخواست بعضی نمایندگان برای دعوت از خاتمی در مراسم تحلیف

فهرست مهمانان خارجی مراسم تحلیف حسن روحانی (یا فریدون) توسط مجلس عنوان شد (به نقل از رادیو فردا). گرچه قریب به اکثریت نام ها، مربوط به فقیر ترین، بحران زده ترین و نیازمند ترین و بی اثر ترین کشور ها در عرصه جهانی است، نامهایی چون کره شمالی، توگو،  گینه بیسائو، کنگو، سوازیلند و سوریه. از سوی دیگر در حالی که دعوت از سران کشور های اروپایی قطعی نشده است، جمهوری اسلامی از جک استراو، به عنوان نماینده دولت فخیمه بریتانیا کبیر برای شرکت در این مراسم دعوت رسمی کرده است.

از سوی دیگر، برخی از نمایندگان در دیدار با حسن روحانی از او درخواست کردند که  بدون مصلحت‌اندیشی از روسای جمهور سابق مانند خاتمی دعوت شود اما آقای روحانی واکنشی به این خواست نمایندگان نداشتند و وارد این مباحث نشدند و به لفظ مبرک خود فرمودند که:
از فضای انتخابات عبور کرده‌ایم و باید به فضای عقلانیت و اعتدال که بر خودمحوری و افراط‌ گری غالب شده، بها دهیم!

 این در حالی است که بنا به نظر صادق زیبا کلام، جناب حسن روحانی  باید در اعتراض به بی توجهیی که به خاتمی شده است، تحلیف را تحریم کند. 

فیسبوک  خورشیدنشان 

۳ نظر:

  1. نمی دانم بگویم چقدر ما بدبختیم یا چقدر این رژیم فریبکار و تمامیّت خواه است که امروز حضور خاتمی در مراسم تحلیف به معنای پیروزی بزرگ مردم بر حاکمیت و انتقام خون سهراب و نداو هاله سحابی و رامین پوراندرجانی و امیر جوادی فر و محسن روح الامینی و محمد مختاری و صنع ژاله و دیگران شده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. لااقل برای بنده پیروزی نیست حضور شخصی مثل خاتمی که به فریبکاری می شناسمش

      حذف
  2. بارها گفته ام وبار دیگر می گویم ریش روحانی ریشه ملت را ریشه کن خواهد کرد. لعنت به کیف انگلیسی

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!