هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۸۹ اسفند ۱۰, سه‌شنبه

مغلطهٔ سبز؟


یک توضیح ساده! مسیح علی نژاد مصاحبهٔ خود با شیخ کروبی را در صفحهٔ فیسبوکش می گذارد و اینشکل تیتر می‌زند: "کروبی مخالف ورود دین به عرصه سیاست". اگر به صفحهٔ خانم مسیح بروید و ویدئو مصاحبه را ببینید به وضوح پی‌ برده می‌شود که گفته شیخ این است:
 این که گفت شود دین وارد سیاست نشود غلط است چون آمیز‌های دین آمیخته با سیاست است.
جالب تر کامنت‌های هم میهنان می‌باشد که با ذوق و شوق تبریک می گویند به شیخ کروبی برای این موضعگیری شجاعانه اش! این من را به یاد ترجمهٔ "از روی قصد اشتباه" آقایان قطبی و یزدی از سخنرانی‌‌های خمینی و پیش از انقلاب انداخت.

 قدردان شجاعت‌ها و دلاوری‌های شیخ کروبی و مهندس موسوی هستم و در این لحظات حساس دل نگران جانشان همچون تمام هموطنان, ولی مغلطه بازی و کج فهماندن عقاید این دو رهبر جنبش سبز توسط بعضی‌ دوستان را نمی توانم بپذیرم!

از دقیقه ۲:۳۰ ببینید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!