هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۸۹ اسفند ۱۴, شنبه

خود سانسوری از خاندان هاشمی‌ رفسنجانی‌؟

در بخشهایی از اعترافات امیر فرشاد ابراهیمی گفته میشود که فائزه رفسنجانی‌ برای کسب محبوبیت بیشتر به افراد بسیجی‌ پول میداد که از اون در حالتهای خاصی‌ مثلا در لباس اسپرت و جین پوش یا دوچرخه سواری عکس بگیرند و در نشریات حزب‌اللهی چاپ کنند. شاید اگر چندین بار فیلم جدید هتّاکی به این خانوم رو ببینید تصنعی بودن رفتارش رو حس کنید. آیا این پرسش برای شما هم پیش اومده که چطور به این آسانی‌ کسی‌ می‌تونه به فرزندان و نوه‌های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و خبرگان رهبری نزدیک بشه، فحاشی کنه و با دوربین (که سعی‌ در مخفی‌ نگاه داشتنش نبود) فیلم برداری کنه؟ محافظان اهل بیت هاشمی‌ کجا بودند؟

اگر این فیلم ساختگی باشد، الحق که خاندان هاشمی‌ با دیدن مجریه پر هیجان پارازیت صدای آمریکا که دشنام دهندگان به فائزه رو شخصیت بد هفته نامید و هزاران لینکی‌ که هموطنان  در فیسبوک و بالاترین گذاشتند از رسیدن به مقصود خود اطمینان حاصل کرد.جالبه که در دو ساله گذشته هاشمی‌ بارها بر ضد مردم موضعگیری می‌کند و در جدید‌ترین اظهار نظرش حمله کرده به مکتب ایرانی‌ و گفته  است که نظام ولایت فقیه پابرجاست و خدشه ناپذیر و سخن از توطئه ۱۰ اسفند  می‌کند.جالب تر اینکه در لینک‌هایی‌ که در مورد هاشمی‌ در فیسبوک و بالاترین آمده این بخش رو خود ما سانسور کردیم و گفتیم ایشالا گربه است.اصلا چه شده که ما هاشمی‌ رو مدافع مردم و علیه دیکتاتور قلمداد می‌کنیم؟ آیا این از سادگی‌ ما مردم است که عالی‌ جناب سرخ پوش رو فراموش کردیم؟ فراموش کردیم زمانی‌ که این عالیجناب همه کاره بود چه بلایی بر سر چند نویسنده آورد که یک انتقاد کوچک از او کرده بودند؟ بحث ادامهٔ جنگ ایران و عراق چه شد؟ بحث فساد خاندان هاشمی‌ چه شد؟ حتما الان وقت این حرف‌ها نیست چون هاشمی‌ علیه جناح خامنه‌ای است!!! البته چرا که نه.

وقتی‌ محتشمی پور و هادی غفاری قاتل جزو طرفداران جامعهٔ مدنی تلقی‌ شوند چرا هاشمی‌ رفسنجانی‌نشود؟ وقتی‌ رئیس اسبق دیوان عالیه کشور و دادستانی که در زمان تصدیشان بسیار بیگناهانی کشته شدند میشوند مراجع تقلید! جنبش سبز و پدید آورندهٔ ایدهٔ ولایت فقیه (چه مطلق و چه غیر مطلقش) می شود پدر معنوی همون جنبش، عالیجناب سرخ پوش هم باید بشود یکی‌ از ارکان جامعهٔ مدنی.



*کاریکاتور از خبرنامه روز آنلاین است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!