هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۸, چهارشنبه

ستاد های تبلیغاتی عالی‌ جناب سرخ پوش و ذکر مصیبت برای فائزه بهرمانی!


خبر- (فائزه هاشمی‌ نمی‌‌گوید "مقام معظم" و "امام"). خبری که مدت درازی جزو اخبار داغ سایت هایی چون بالاترین و خودنویس باقی‌ ماند; انگار اخبار خاندان پر جمعیت بهرمانی تمامی‌ ندارد و البته ستاد تبلیغی ایشان هم در خارج از کشور بسیار فعال است و نقش خود را به خوبی‌ اجرا می‌‌کند. جدیداً هم که در بزنگاه‌های تاریخی‌ برای هاشمی‌، دخترشان به اشکال عجیبی‌ مظلوم واقع می‌‌شوند و البته بسیاری هم همدردی می‌‌کنند و ذکر مصیبت می‌‌گویند!

هنگامی که محبوبیت هاشمی‌ با  دفاع از ولی‌ فقیه و جفا کردن به مردم به پایین‌ترین سطح خود می‌‌رسد، دخترشان مورد هتک حرمت عده‌ای لات در دانشگاه علوم و تحقیقات قرار می‌‌گیرد و یا در بازگشت از مجلس ترحیمی به شکل مشابه به ایشان توهین و فحاشی می‌‌شود و یا هنگامی که (به قول خودشان) مشغول خرید لباس بودند چند ساعتی‌ بازداشت می‌‌شوند.حالا اینها را کنار پروندهٔ نوار سازان بگذارید و به تواتر حوادث دقت کنید (از این جا بخوانید).

حالا هم که ۲-۳ روزی از به پا شدن جنجال دوباره در پروندهٔ مهدی هاشمی‌ نگذشته است (از اینجا بخوانید)، خبری از فائزه به شکلی‌ گسترده منتشر می‌‌شود که ایشان مقام ولایت را "عظمی" خطاب نمی‌‌کنند. به قول انگلیسی زبان‌ها "?So What"!

اگر ایشان که معروف به صراحت لهجه هم هستند خیر خواه بودند که انتقادی به پدرشان (عالی‌ جناب سرخ پوش سابق) ابراز می‌‌نمودند و یا حساب خود را از پدری که بر ضدّ مردم ایران و مکتب ایرانی‌ می‌‌گوید سوا می‌‌کردند؟ ایشان می‌‌توانند آیت الله خمینی را هر چه دوست دارند خطاب کنند ولی‌ آیا شده است که یک بار هم گریزی به کشتار‌های دههٔ ۶۰ بزنند و یا از دوران "طلایی" امام سخنی به میان آورند؟


لینک نوشته در سایت بالاترین...آزادگی...دنباله

۱ نظر:

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!