هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ خرداد ۵, پنجشنبه

بازی باخت-باخت جمهوری اسلامی در زمین فوتبال!


خبر- سخنگوی وزارت امور خارجهٔ جمهوری اسلامی شکست تیم النصر عربستان در برابر ذوب آهن اصفهان را تحقیر آمیز خواند. مدت‌هاست که دعوا‌های سیاسی دو کشور به زمین چمن فوتبال هم کشیده شده است و برای هم «خط و نشان» می‌‌کشند...

۳ نظر:

  1. به نظرم این نوشته شما علت وجودی دوران خاتمی را نادیده گرفته و به همین علت به نحوی آن دوران را به گونه ای جلوه می دهد که گویی در دورانی طلایی بوده ایم
    خاتمی آمده بود تا جمهوری اسلامی را چه در دوران خودش و چه پس از خودش حفظ نماید و این را به خوبی انجام داده است و می دهد
    واقعا این بازی آیا بازی باخت باخت جمهوری اسلامی است؟ باخت جمهوری اسلامی از چه کسی؟ بی تردید روابط جمهوری اسلامی با کشورهای دیگر طبق معمول طول عمرش ادامه خواهد یافت اما این وسط آیا بردی برای مردم به دست می اید؟ تا کنون جمهوری اسلامی نشان داده است که در فضای داخل کشوری که اشغال نموده به خوبی می تواند بازی کند و مردم ان کشور دقیقا بر طبق پیش بینی هایش بازی می کنند برای همین تا کنون هرگز نباخته است جمهوری اسلامی نیاز است یک بار ببازد تا به اشغال ایران پایان داده شود.

    پاسخحذف
  2. حق با شماست،،ولی‌ من کجا نشان دادم که دوران خاتمی طلائی است؟ و یا کجا گفتم که در جاهای دیگر نظام برد کرده است؟ مطلب چیز دیگری و تنها در مورد روابط خارجی‌ جمهوری اسلامی و کشور های عرب همسایه بود!

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!