هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ دی ۱۲, دوشنبه

آقای هاشمی رفسنجانی‌! خود چه کسانی‌ را مسدود کردید که امروز وبسایت شما چنان شد؟!


آقای آیت الله یا حجت اسلام والمسلمین هاشمی‌ رفسنجانی‌ بهرمانی! خاطرتان می‌‌آید همین گذشته نه چندان دور را که عکس اتان بر در و دیوار شهر و هر جایی‌ بود؟ دورانی که به واقع شخص اول نظام بودید و رهبر و دولت و وکیل و وزیر تعیین می‌‌کردید؟  فهرست مشاغل و مناصب شما آنقدر بلند بالا است که نام بردن از آن‌ها هم در این مقال نمی‌‌گنجد. این عکس را ولی‌ حتما به خاطر دارید که بر مسند ریاست مجلس بودید و چنان از قلع و قمع یاران نهضت آزادی لبخندی از پیروزی بر لب آوردید. آن زمان گمان می‌‌کرید که همان اژدهایی که خود زایاندید و پرورش دادید نه برای خودتان که برای دختران و پسرانتان دندان تیز کند؟

یادتان است که به کینه شخصی‌ شما فرهیختگانی به زندان می‌‌افتادند؟ یادتان است که چنان بودید که "عالیجناب" می‌‌نامیدندتان و به همان جرم هم بر تخت بیمارستان و در حال نذار و اعتصاب غذا به قل و زنجیر می‌‌بستند اشان؟ خاطرتان می‌‌آید که همین چند سال پیش با توهین به تمام خانواده‌های کشته شدگان قتل‌های محفلی، وزیر اطلاعات خود - علی‌ فلاحیان- را به سفر حج بردید و نزدیک خود نگاه داشتید؟ از این یادآوری‌ها هزاران است...

اعمال شما اثر وضعی داشت و امروز همان بر سر شما آمد که بر دیگران آوردید. آقای عمود خیمه انقلاب! چه خفتی از این بالاتر که وبسایت شخصی‌ شما را مانند سایت‌های پورنو مسدود کنند (منبع +)؟! بهتر که همان عمامه را به دیوار بکوبید و استغفار کنید و به مردمی بپیوندید که شاید امروز آنان هم دیگر پذیرایتان نباشند!

خبر جدید- فائزه هاشمی‌ به زندان محکوم شد! (منبع +)

۱۰ نظر:

  1. دنبا مکافات عمل است

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. من نه از سلطنت طلبهای فرصت طلب خوشم میاد و نه مجاهدین خائن،اما بگم که این فقط یک حیله سیاسی هست که با توافق رفسنجانی با خامنه ای صورت گرفته،رفسنجانی زرنگتر از این حرفهاست،او بود که خامنه ای را به رهبری رساند و همچنان برای حفظ او تلاش دارد،و این حیله از همان حیله های شیطانیست.گول این نمایش را نخورید که فقط برای گرم کردن تنور یخ زده انتخابا اجرا میشه،از من گفتن.

    پاسخحذف
  4. مشکلی‌ نیست که با بی‌ انصافی من رو سلطنت طلب فرصت طلب خطاب کردید! ولی‌ فکر می‌‌کنم کمی‌ "دائی جان ناپلئونی" به قضایا می‌‌نگرید...

    پاسخحذف
  5. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  6. با سلام، مرسی از عکسی که چاپ کردید. مستبدین همیشه بر این فکر هستند که فقط خودشان راه و رسم استبداد را بلدند. تاریخ نشان داده است که اینگونه نیست.رفسنجانی از زمان خمینی همه کاره ی این ملک بود و هر کس سری در سرها بلند میکرد، او بلافاصله برای حفظ بالانشینی خود آن سر را قطع می کرد. نهضت آزادی و شخص بازرگان از این سرها بودند و بعد هم نوبت بنی صدر رسید. هنگام مرگ خمینی او بر این خیال بود که دوست بی دست و پا و بی حمیت خود خامنه ای که لیاقت اداره ی یک مسجد را هم نداشت و فقط با ترفند های همین رفسنجانی از پامنبری خوانی مسجد دست هشتمی در مشهد به تهران آورده شده بود، بهترین انتخاب است که او بتواند همانند گذشته همه کاره باشد ولی اینبار تیرش از شدت نادانی و ندانستن تاریخ به سنگ خورد. او از یاد برده بود که سلطان محمود فرزند برده ای در دستگاه آلپبکین بود که او خود برده ای در دستگاه سامانیان بود و به واسطه قدرتی که پدرش از آنها گرفته بود و توانسته بود سامانیان را براندازد سلطان محمود شد. حالا نوبت رفسنجانی و فردا نوبت خامنه ای است.

    پاسخحذف
  7. رفسنجانی یک چهره ی باخته هست. نه مردم رو داره و نه رهبر. دخترش به دست ج.ا. محکوم میشه و پسرش به دست دادگاه کانادایی. و همزمان خودش و خانوادش محکوم مردم و تاریخند.

    پاسخحذف
  8. این نوع قیاس مع الفارق است. گیرم که من روزی کار اشتباهی کرده ام بدیهی است اکنون که ملاک ها عوض شده چوب اشتباهات گذشته خود را بخورم اما قیاس شما در خصوص نهضت ازادی و عملکرد هاشمی فرایض بسیار دیگری دارد که تا انها را مطرح نکنیم قیاس کامل نخواهد بود. منجمله اینکه خود دولت موقت چرا با قدرت با اینگونه رفتارها برخورد نکرد که بعدها افسوسش را بخورد؟!

    پاسخحذف
  9. دنيا دار مکافات است . از هر دستي بدهي از همان دست پس ميگيري.گندم بکاري گندم درو ميکني وجو بکاري جو درو ميکني.

    پاسخحذف
  10. " بدیهی است اکنون که ملاک ها عوض شده"
    -----------

    الان ملاک چیست گرامی‌؟
    ====================================
    "اینکه خود دولت موقت چرا با قدرت با اینگونه رفتارها برخورد نکرد که بعدها افسوسش را بخورد؟!"
    ----------
    به خود کتاب خاطرات جناب هاشمی‌ رجوع کنید عزیز! بخوانید که چه ناجوانمردانه با نهضت آزادی برخورد کردند. این چه استدلالی است که شما می‌‌کنید؟!!

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!