هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۸۹ اسفند ۱۵, یکشنبه

بیوگرافی‌ شخصیت‌های برجسته اصلاح طلب- مبارک است!


  ۱-آيت الله العظمى عبدالکریم موسوی اردبیلی- نمایندگی‌ دورهٔ اول مجلس خبرگان رهبری، دادستانی کل کشور، ریاست دیوان عالی‌ کشور و شورای علی‌ قضایی (۱۳۶۰-۱۳۶۸)، عضویت در شورای بازنگری قانون اساسی‌ و مسوول اجرای فرمان شش ماده‌ای خمینی.


فتوای موسوی اردبیلی در هنگام دادستانی انقلاب:
یکی‌ از احلام جمهوری اسلامی این است که هر کسی‌ که در برابر نظام امام عادل بایستد، کشتن او واجب است و زخمی او را باید زخمی تر کرد. این حکم اسلام است، چیزی نیست که تازه آورده باشیم.
(کیهان ۲۹ شهریور ۱۳۶۰)

عکس از رادیوفردا


 ۲ -آيت الله العظمى یوسف صانعی- دادستان کل کشور ۱۳۶۱- ۱۳۶۴

 من به عنوان یک مسأله شرعی می‌گویم که تخلف از فرمان آیت‌الله خامنه‌ای، گناه و معصیتی است بزرگ و رد بر او رد بر امام صادق(ع) و رد بر امام صادق، رد بر رسول‌الله (ص) و رد بر رسول‌الله، رد بر الله و موجب خروج از ولایت الله و ورود به ولایت شیطان است و طبق روایت عمر بن حنظله در باب ولایت فقیه، رد بر او در حد شرک بالله است.
 (روزنامه جمهوری، ۲۲ خرداد ۱۳۶۸)
 اساس حکومت در اصل پنجم، بر ولایت‌ فقیه و بر مقام رهبری است، به اعتقاد ما (مسلمانان)، قانون اساسی که خون بهای صدها هزار شهید و معلول است تا آن موقع ارزش دارد که مقام رهبری آن را می‌پذیرد، اما اگر روزی مقام معظم رهبری در جامعه، قانون اساسی را نپذیرفت، دیگر این قانون اساسی با همه محتویاتی که دارد، نمی‌تواند حکومت را اسلامی کند، چون اساس این قانون، ولایت‌فقیه است.
(کتاب ولایت فقیه، یوسف صانعی)



۳- حجت الاسلام سید علی‌ اکبر محتشمی پور- وزیر کشور میرحسین موسوی (۱۳۶۴-۱۳۶۸) و مشاوره کنونی‌ ایشان، بنیانگذار سازمان تروریستی  حزب الله لبنان.

کافی‌ است با اصلاح طلب شدن امثال فلاحیان, اژه‌ای, علیزاده و شایدهم اصغر قاتل, جنسمان تکمیل شود!

۳ نظر:

  1. واسه شما جالب نیست که بدونید مشاوره ارشد میر حسین موسوی بنیانگذار یه سازمان تروریستیه؟
    یا مرجع تقلید! جنبش سبز دادستان کل کشور در دورهٔ قتل عام‌ها بوده؟

    پاسخحذف
  2. bayad goft "SO MANY points should take into consideration by blind followers" not so what Mr. Parsa!

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!