هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ فروردین ۲۵, پنجشنبه

از بی‌ شرمی ملایان شیعی تا "یا علی‌" گفتن نوزاد تازه متولد شده!


داستان سرایی ملایان رافضی در مورد امامانشان تازگی ندارد و قرن هاست که احادیث و روایت افسانه‌ای و یاوه‌های خرافیشان، گروهی ساده اندیش را مسحور کرده است. و این جز برای منافع شخصی‌ خودشان نبود که با سرگرم کردن عامهٔ مردم به خرافات، دکان دینداری خودشان را پر رونق نگاه می‌‌داشتند و می‌دارند و شوربختی است که این جعلیات، نسل به نسل به ما ایرانیان منتقل گشته است. و مگر همین علمای شیعه و متفکر اعظمشان -علامه مجلسی- نبودند که می‌‌گفتند امامان شیعه از پهلوی مادر و ختنه شده و "اشهد آن لا.." کنان زاییده شدند؟ کار تا بدانجا رفت که گفتند چون حسن عسگری میوه‌ای را که قطره‌ای از بهشت بر آن چکیده بود خورد، نطفهٔ امام مهدی بسته شد! و چون جنین چهل روزه شد سخن مردم را می‌شنید و چون تولد یافت، لب به سخن گشود. و البته در داستان زایش تمام امامان، نوری هم باید ساطع شود که از هر جای جهان دیده می‌‌شود! جالب است که طبق روایاتشان، خود پیامبر مانند سایر آدمیان تولد یافت ولی‌ برای امامان شیعه افسانه‌هایی‌ ساختند که مرغ پخته را هم به خنده می‌‌اندازد.


و امروز هم که چنان قدسیتی را برای آقای خامنه‌ای قایل شدند؛ با این تفاوت که این بار ایشان در هنگام زایش "یا علی‌" می‌‌گویند! گویی که امام اول شیعیان چون خدایی شده است که از او مدد باید جست. پنداری بی‌ آزرمی این قوم تمامی‌ ندارد و چه بی‌ شرم تخیلات نابخردانه و جعلیات افسانه‌ای خود را به مردمی ساده دل‌ قالب می‌‌کنند.

۴ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. هیچ گاه نظر مخالف خودم رو حذف نکردم. تنها در صورتی‌ کامنتی رو پاک می‌کنم که توهین آمیز باشه و از واژگانی سخیف استفاده برده باشه. پوزش که دوباره مجبور شدم کامنت توهین آمیزت رو پاک کنم! اگر پاسخ مستدلّی داری این گوی و این میدان!

    پاسخحذف
  4. من خبر موثقی از فرمایشات مقام معظم، والده ایشون و قابلهٔ ایشون دارم که در بلاگم درج کردم بلکه قضیه روشنتر بشه:

    http://gheyzhakekoli.blogspot.com/

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!