هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۰, شنبه

از اخراجی‌های ده‌نمکی تا اخراجی‌های خامنه‌ای

تحلیلی جالب از مجید محمدی (۱) و در سایت رادیو فردا خواندم که از "گروه‌های فشار" و "لات‌های" شخصی‌ بیت رهبری می‌‌گفت و مسیری که طی‌ گشت تا فیلم اخراجی‌ها ساخته و به اکران گذاشته شود. گرچه تمام این تفسیر‌ها، گناه از سر کسانی‌ که به دیدن این فیلم رفتند و پول به جیب ده‌نمکی و یارانش ریختند بر نمی دارد! نوشتهٔ بسیار جالبی‌ است که ارزش خواندن را دارد.


 (۱) جامعه‌ شناس

۳ نظر:

  1. سلام رفیق

    اگر دقت کنید از 15 یادداشت اخیر شما 12 یادداشت تیتر مشابهی دارند. تیتری با قالب «از ... تا ...». تیتر هر نوشته بیشترین نقش در جذب مخاطب را دارد. هرقدر مطلبی پر محتوا و جذاب بنویسید، تا زمانی که نتوانید مطلب خود را با یک تیتر مناسب به مخاطبان عرضه کنید در جذب آنان ناکام خواهید ماند. دوستانه پیشنهاد می کنم بر روی انتخاب تیتر مطالب خود دقت بیشتری به خرج دهید و از این قالب فعلی کاملا فاصله بگیرید. در زمینه انتخاب تیتر مناسب مطالب مفیدی هم وجود دارد که اگر امکان تهیه کتاب های تخصصی آن را ندارید با جست و جو در اینترنت می توانید به نمونه های کوتاه آموزنده دست رسی پیدا کنید.

    موفق باشید

    پاسخحذف
  2. حق با شماست و البته این شکل تیتر زدن"تقلید"ای بود از ف. میم. سخن که همیشه چنین می‌‌کرد و زمانی‌ از علاقه مندان کارهایش در سایت گویا بودم..به قول شما تنوع هم لازمه و ممنون برای راهنمایی.

    پاسخحذف
  3. البته این تیتر آخر "نقل به مضمون" از رادیوفردا بود.

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!