هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ مرداد ۲۱, جمعه

پیشنهاد استفاده از آقازاده و خانوم زاده‌های مقیم لندن بجای فرستادن گردان!



خبر-  محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج از آمادگی این سازمان برای اعزام گردان‌های عاشورا و الزهرا به عنوان نیروهای پاسدار صلح به شهرهای بریتانیا خبر داد.

می‌ گویند که می‌‌خواهند نیرو به انگلستان بفرستند که باید گفت نیازی به زحمت آقایان برای هزینه کردن و فرستادن میر غضبان خود ندارند و می‌‌توانند از حضور آقازاده‌ها و خانوم زاده‌های مقیم بریتانیا استفاده کنند. ماشاالله تعدادشان هم به وفور است و تجارت می‌‌کنند و درس می‌‌خوانند و زاد و ولد می‌‌کنند و هم از ایران برایشان پول می‌‌رسد و هم از امکانات دیار کفر (!) برای شهروندانش بهره‌مندند.


مسوولین جمهوری اسلامی که عاشق رودخانه "تایمز" هستند و سالی‌ یک بار را باید به کشور پیر استعمارگر سفر کنند و سیاحت کنند و پول‌های حلال (!) خود را برای خرج کردن به آنجا برند. در ایران چادر چاقچور به سر می‌‌کنند و به آن سوی آب که می‌‌روند مانتو پوش و پالتو پوش و چکمه پوش می‌‌شوند (و چه بد سلیقه اند!). 
 
 
آیاتِ عظام و حجج اسلامی که برای سرما خوردگی هم بار و بنه می‌‌بندند و به انگلستان می‌‌روند  که هم هوایی عوض کنند و هم از بهترین امکانات پزشکی‌ آنجا بهره‌مند شوند که البته "تافته جدا بافته" اند.

بله جناب سردار! اگر نگران هستید (که فریبکاریتان عیان است) از امکانات و نیروهایی خود در همان بریتانیا بهره گیرید و خرج تراشی نکنید و البته حضور گردانهای عاشورا و الزهرا برای سرکوب ملت ایران در داخل کشور نیازتان می‌‌شود!


*عکس تزئینی- جناب دکتر حداد عادل در حال خرید لباس زنانه برای عیال مربوطه (فروشگاهی در لندن)!

لینک نوشته در وبسایت بالاترین...دنباله...آزادگی

۱ نظر:

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!