هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ مرداد ۳۰, یکشنبه

تهدید مستقیم به قتل از مداح مشهور و یهودی ستیزی رژیم


در شب قدر مسلمانان، روضه خوان خاصِ بارگاه -منصور ارضی- سخن می‌‌گوید و فرمان قتل مخالفاش را صادر می‌‌کند. همان شب قدری که "گویند اهل خلوت، امشب است" و در قرآن هم می‌‌آید که "شبی‌ است سرشار از سلامتی‌ تا سپیده دمان".

انگار به باور‌های خودشان هم ایمان ندارند و قانون هم برای ایشان نوشته نشده است و مستثنی اند. بند ۶۶۹ مجازات اسلامی که می‌‌گوید: "هر کس دیگری را به هر نحو تهدید به قتل یا ضررهای نفسی و شرافتی یا مالی و یا به افشای سری نسبت به خود یا بستگان او نماید اعم از اینکه به این واسطه تقاضای وجه و یا تقاضای انجام امر یا ترک فعلی را نموده و یا ننموده باشد به مجازات شلاق تا 74 ضربه یا زندان از دو ماه تا دو سال محکوم خواهد شد".

خب! برای ایشان مسلم است که کسی‌ نمی‌‌تواند پیگیرش شود و حتی شکایت رییس جمهوری کودتا هم از شخص ایشان به جایی نرسید. شکایتی که در فروردین امسال  خاطر اظهارات توهین‌آمیز و هتاکانه منصور ارضی علیه رحیم‌ مشایی تسلیم مراجع قضایی شد که او را "یهودی‌ صفت" خوانده بود.

البته مشخص نیست که چرا باید "یهودی صفت" ای برای آقایان توهین آمیز باشد و در سخنرانی‌ اخیر مداح اهل بیت (!) هم دوباره چنین واژه‌ای را به کار برد. مردمانی نژاد پرست و فاشیست که با مذاهب دیگر ستیز دارند و اگر می‌ شد همان می‌‌کردند که آدولف هیتلر کرد! در رسانه‌‌های خود از آزادی مذاهب می‌‌گویند و در مجلس اسلامی‌اشان برای دیگر مذاهب نماینده‌ دارند و ولی‌ دمِ خرس نفرتشان بیرون زده است. شاید این شکل بنماید که خصومت‌شان با اسراییل به سبب مشکلش با فلسطینیان است که اصل آن را باید در "یهودی ستیزی" این رژیم جستجو کرد.

از واژگان بی‌ آزرم و سخیف جناب مداح که بگذریم، ایشان از مفسدان اقتصادی سخنی گفت. باید از ایشان پرسید که خود چگونه می‌‌توانند از درآمد روضه خوانی، ۹۰ ملیون تومن پول دیه را بپردازد که قسم جلاله خورده بود که به قاتل "یهودی امت" خواهد پرداخت!

لینک نوشته در وبسایت بالاترین

۱ نظر:

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!