هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ مهر ۲, شنبه

نه فرشید منافی عزیز! رضا رویگری به این آسانی بخشیده نمی‌‌شود...



مصاحبه‌ای از رضا رویگری در رادیو پس فردا پخش می‌‌شود که می‌‌گویند حتی مارلون براندو نیز از  بازی در بعضی‌ فیلمهایش راضی‌ نبود و ایشان نیز چنین اند. سپس اضافه می‌‌کنند که مردم، ایشان را به "کیان ایرانی‌" ببخشند. فرشید منافی- مجری رادیو پس فردا- هم از قول تمام ملت ایران می‌‌گویند که ایشان بخشیده شدند!


ولی‌ من به عنوان یکی‌ از ملت ایران رضا رویگری "ها" را نمی‌‌بخشم.


عجیب است که ایشان چطور بازی در فیلم اخراجی‌ها به کارگردانی باتوم به دست سابق مسعود ده‌نمکی را تنها یک اشتباه ساده می‌‌دانند.  آیا مارلون براندو نیز چون ایشان در یک فیلم به معنی‌ واقعی‌ کلمه "ضدّ ملی‌" و به کارگردانی چماقداری شهره بازی کرده بود؟! ایشان حتی به طور صریح از فیلم اخراجی‌ها نام نمی‌‌برند و شهامت اعتراف این را ندارند که بگویند در بحبوحه جنبش سبز، با همکاری دیگر دوستان بازیگرشان جنبش آزادی خواهی‌ مردم ایران را به سخره گرفتند.

ایشان می‌‌فرمایند که به "کیان ایرانی‌" بخشیده شوند. دوستِ عزیز! مثالی بدتر زدید. "مختارنامه" فیلمی ضدّ ایرانی‌ و سراپا دروغ و تحریف بود که پهلوان ایرانی‌ (کیان) را در نهایت حقارت و زبونی در برابر اعراب اشغالگر نشان داد (نوشته پیشین من در مورد این سریال).

نه آقای فرشید منافی! ملت ایران بخشاینده است و ولی‌ دیگر چنین ساده اندیش نیست...


 پی‌‌نوشت- یک پیشنهاد برای جناب رویگری! چرا تمام درآمد خود از فیلمِ ضدّ ملی‌ "اخراجی‌ها" را به یک نهاد خیریه نمی‌‌بخشید؟ این نظر من است و می‌‌اندیشم پولی‌ که از بازی در آن فیلم بدست آمده باشد، حلال (نه در مفهوم دینی آن!) نیست.
 
لینک نوشته در وبسایت بالاترین...دنباله

۴ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  3. این آقا باید از بعضی کارهای دیگرش عذرخواهی کند.....

    پاسخحذف
  4. boro baba in eshtebah ye eshtebahe ani nist baradare man inhame dardo badbakhtiye mardomo un madar pedarayi ke dar suge bachehashun hastand ro didio baz vase un khaenin naghsh bazi kardi ghabele bakhshet nist baradare man ghabele bakhshesh n ist

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!