هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ مرداد ۲۸, جمعه

از تجاوز امام مسجد تورنتو به کودکان تا اختلالات اجتماعی مسلمانان متعصب در جوامع غربی


خبر-یکی از رهبران مذهبی‌ مسلمانان ایالت انتاریوِ کانادا به جرم تجاوز به دختران و پسران خردسال بازداشت شد(۱۸ اگوست).

 محمد مسرور را امین و مورد اطمینان جامعه مسلمان می‌‌شناختند که در خانه‌اش آموزش قرآن می‌‌داد. تا امروز ۱۳ قربانی او مشخص شدند که به گفته پلیس تورنتو بیشتراند و نه تنها در کانادا که از آمریکا، آلمان، فرانسه، لهستان و بنگلادش هم می‌‌تواند افراد دیگری باشند. اخبار مربوط به این جنایات را جستجو می‌‌کردم که بجز چند رسانه‌ محلی کانادا پوشش چندانی نداشت. در دنیای وب پارسی‌ زبان هم به آن زیاد پرداخته نشده بود و در بالاترین هم حتی "داغ" نشد!

حال تجسم کنید فرد متجاوز یک کشیش و کاردینال مسیحی‌ یا خاخام یهودی بود که چه بلوایی می‌‌شد. برنامه خبری شبکه (CTV) را از اینترنت می‌‌دیدم و مصاحبه با دوستان، همفکران و آشنایان محمد مسرور که بجای اظهار شرمساری، او را اسوهٔ اخلاق نشان می‌‌دادند و با وقاحت کامل عملش را منکر می‌‌شدند و سیمای کانادا هم همه را پوشش داد.

جماعتی با تعصب مذهبی‌  که از فقیر‌ترین کشور‌های مسلمان با هر حربه‌ای به آمریکا و کانادا و کشور‌های اروپایی مهاجرت می‌‌کنند. نه با جامعه کشور مقصد وفق پیدا می‌‌کنند و نه ارزشی برای قوانین و هنجارهایشان قایلند. شاید دیگر عجیب نباشد که در خیابان های آن ممالک، زنانی نقاب بر صورت زده ببینی‌ که پشت سر شوهرشان (صاحبشان!) راه می‌‌روند و یک دوجین بچه هم به دنبالشان. مردهایی با قیافه‌های زشت و عبوس و ریش‌های نامرتب که از یک متری هم نمی‌‌شود بویشان را تحمل کرد و تنها هنرشان تولیدِ مثل و استفاده از کمک‌های اجتماعی آن کشور هاست.


با یکیشان که احتمالا پاکستانی‌ یا بنگلادشی هم بود و در یکی‌ از چهار راه های شلوغ شهری در آمریکا، قرآنِ انگلیسی پخش می‌‌کرد سخن گفتم. از اطلاعات من در مورد صدر اسلام و خلفای راشدین متعجب شد و فکر کرد که "عالم دینی" هستم که البته همه در ایران به شکلی‌ چنین شدند! از او در مورد آیه‌های از قرآن در مورد جنگ با کفّار و غنیمت گیری از کافران بود پرسیدم و از پاسخش متعجب شدم. شهروند آمریکا بود و در کشوری آزاد زندگی‌ می کرد و از امکاناتشان بهره می‌‌برد و آمریکاییان را کافر می‌ خواند که اگر لازم باشد باید با ایشان جهاد کرد!

 و مانند او هم کم نیستند که وقتی‌ جک استراو -وزیر پیشین دادگستری بریتانیا- نتیجه تحقیق در مورد سؤ استفاده جنسی‌ از کودکان را دریافت گفت:" با وجود اينكه تعرض كنندگان از گروههاي مختلف نژادي بوده اند، اما به طور خاص مشكلي در ارتباط با آزار و اذيت دختران سفيد پوست توسط مردان جوان پاكستاني مشاهده شده است زيرا اين افراد دختران سفيد پوست را طعمه هاي آساني براي فريب و سوء استفاده مي دانند."


و البته این حرف که با مدرک هم بود جامعهٔ بنیاد گری مسلمان را خشمگین کرد که چرا به مسلمانان توهین شده است! پنج برابر شدن جمعیت مسلمانان بریتانیا تا ۲.۵ میلیون (لینک) تنها ظرف چهار سال گذشته را می‌‌شود زنگ خطری برای تمام کشور‌های اروپای و آمریکای شمالی دانست. تضاد فرهنگی‌ بین اکثریت آن مسلمانان و جوامع غربی و شکاف اجتماعی ای که روز به روز هم بیشتر می‌‌شود.

 ۱۶۰۰ مسجد و مرکز اسلامی که تنها در کشور انگلستان هستند و در چندین سال آینده هم چند برابر می‌‌شوند، همانند دخمه‌های آموزشی طالبان هستند که در پاکستان انتحاری فارغ التحصیل می‌‌کنند و در جوامع آزاد افرادی متحجر و خرافاتی که جهلشان خطری کمتر از بمب و نارنجک ندارد.

مردمانی که هممیهنان خود را کافر می‌‌دانند و رابطه جنسی‌ (بخوانید تجاوز) با دختران سفید پوست را حلال و گرچه در مورد امام مسجد "بیت المکرم" تورنتو که طعمه، کودکان مسلمان و "خودی" بودند.
لینک نوشته در وبسایت بالاترین 

۳ نظر:

  1. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  2. azizam, chera narahat mishi akhe? aksarariyate ghalebe mosalmoona hamintor vahshi va door az tamadon an, biya khodet chand sal too oroopa ya amrica zendegi kon, khodet mibini ke lachasbtarin goroohe ejtema hamin msalmoonaye moteassebe bifarhange ke taze talabkar ham hastan..albatte shoma az tarze harz zadanet maloome ke arzeshe tozih dadan barato nadari, maghzeto tatil kardi rafte...

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!