هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ مرداد ۲۵, سه‌شنبه

زنی بود بر سان گردی سوار ......همیشه به جنگ اندرون نامدار (برای هیلا صدیقی)


چهار ماه حبس برای شعر گفتن. چهار ماه به بند شدن تنها برای بیان عقیده. همانکه رییس جمهوری کودتا گفت در ایران کسی‌ برایش به زندان نمی‌‌افتاد! هیلا صدیقی در صفحه فیسبوکش می‌‌نویسد: "فردا صبح، شعبه ٢۶ دادگاه انقلاب، من و ایمان قلبی و قاضی و اتهام و خدای ناظر و دعای خیر شما... ". دعا را باور ندارم و با اینحال برایش آرزوی سلامتی‌ دارم. نمی‌‌شود از آرزوی پیروزی و سربلندی برای او گفت که همین حال هم به آنها رسیده است و امثال من باید در برابرش کمر خم کنیم...

بانویی که زندگی‌ خود، خانواده و تمامی‌ موقعیت‌های اجتماعی‌اش را به خطر انداخت و در خود ایران با صدایی رسا از ظلم و جور این رژیم گفت. 

باید لحظه‌ای خودم را جای او بگذارم. می‌‌توانم؟ که او شجاعتش را داشت که روی نپوشانده و در روشنایی به مصاف جور رود و همان کند که نسرین ستوده‌ها و شیوا نظر آهاری‌ها کردند و بسیارند از ایرانیانی که خارج از گود و دور از آتش هم شهامت انجامش را ندارند!


چه فردای خوشی‌ را در خواب دیدیم...تمام نقشه‌ها بر آب دیدیم


* تصویر از وبلاگ گمنامیان

۳ نظر:

  1. درود بر شما و درود بر این دخت آریایی که از همه چیزش گذشت و با اهریمن زمان درافتاد. او پیروز شد و جمهوری کثیف اسلامی رسواتر. من به خدا اعتقاد ندارم که براش دعا کنم. ولی از ته دلم آرزوی سلامتی و شادی و پیروزی برای این بانوی زیبا و شجاع دارم.مرگ بر جمهوری اسلامی و خامنه ای. مرگ بر مزدوران بی همه چیز رژیم آخوندی. به امید آزادی خاک پاک ایرانزمین زادگاه کوروش و داریوش و فردوسی و رازی و بابک و شاملو و تمامی قهرمانان ملی.
    پاینده باشید. کوروش شیرازی(اسم مستعار)

    پاسخحذف
  2. عکس خودش خوشگله تو فوتوشاپش کردی خیلی زشت شده عزیم

    پاسخحذف
  3. هیلا صدیقی اعدام باید گردد

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!