هرچند نبینی تو ولی ملت ایران ..شیریست که بر پرچم خورشید نشان است

۱۳۹۰ اسفند ۲۶, جمعه

شرافت مجلسی که به دست "مطهری‌"ها بادبان شد!


پس از نزدیک به دو سال امضا جمع کردن و پس گرفتن و مخالفت‌های هیأت رئیسه، احمدی نژاد برای پاسخگوی به پرسشهای نمایندگان مجلس احضار شد. علی‌ مطهری -از طراحان اصلی‌ سوال از ریاست جمهوری- سخنرانی‌ خود را اینچنین آغاز می‌‌کند:
تخريب رييس‌جمهوری که خدمات زيادی داشته از جمله پافشاری بر حق مسلم ملت ايران در انرژی هسته‌يی، مقاومت در برابر زورگويی‌های صهيونيست‌ها در مجامع بين‌المللی و رسيدگی به مناطق محروم کشور کار آسانی نيست؛ اصولا مساله بزرگ‌تر از آن است که به اشخاص مربوط باشد بلکه مربوط به آينده انقلاب اسلامی و از بين بردن زمينه انحراف از قانون است در واقع آنکه تخريب و مفتضح می‌شود دشمن است
 باید به ایشان و همفکرانشان گفت که اصل مشکل همین جا است و سیاست‌های کلی‌ نظام که پر از اشتباه است و کشور را به سمت جنگ و ویرانی می‌‌برد. ایران جزو منزوی‌ترین کشور‌های جهان شده است و امروز هم که "سویفت"، خدمات خود به جمهوری اسلامی را قطع کرد. پافشاری برای غنی سازی اورانیوم است که جهان را در مقابل ایران متحد کرده است و حتی همان کشور‌های دوست و برادر عربی‌ که امروز بیشتر در سمت اسراییل هستند تا جمهوری اسلامی.

اکبر گنجی در مصاحبه این هفته خود با صدای آمریکا در عین بی‌ اثر، نامنصفانه و پر تقلب خواندن انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب تعداد کم از روحانیون (۲۳ نفر) را از ویژگی‌‌های آن می‌‌داند. (از اینجا ببینید)

البته باید یادآور شد که تعداد اسمی صنف آخوند در مجلس کم شده است ولی‌ اندیشه فکلی‌های کت پوشی مثل علی‌ مطهری از هر مرتجع ای دگم تر است. 

آقای مطهری همانند که می‌‌گویند در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ تقلب نشد و البته در حوادث پس از آن مردم هم مقصر بودند. (منبع +) ایشان همان اند که ایرادش به احمدی نژاد از مکتب ایرانی‌ گفتن است و مخالفت با طرح حجاب و عفاف!علی‌ مطهری جشن‌های نوروز را یادآور جشن های ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی ایران می‌ داند و می‌ گوید که هم اکنون تز مکتب ایرانی، انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند. (منبع +)

ایشان با لحنی توهین آمیز به زنان و دختران  ایرانی‌ می‌‌گوید:  
من الان که زمستان است و هوا سرد، زن‌ها را با بلوز کوتاه و شلوار تنگ چسبان و موهای افشان در حال قدم زدن در خیابان‌ها می‌بینم و متاسفانه هیچ کس، چه مردم و چه پلیس به این زنان نیمه برهنه تذکر نمی دهد
 البته باید هم چنان بیندیشند که فرزند همان پدری هستند که چهارشنبه سوری را سنتی احمقانه می‌‌دانست. این تفکرات مختص علی‌ مطهری نیست که قریب به اکثریت مجلسیان با ایشان همصدایند. 

در مجلس شورای اسلامی انگار همه از اصل افتاده اند و خود را به جیفه دنیا فروخته اند و به پابوسی ارباب قدرت رفته اند. آنان وکیل مردم نیستند که تنها نماینده خود و نظامی اند که آنان را در -عین بی‌ لیاقتی- در چنان جایگاهی نشانده است.

شرم بر این نمایندگان که نام تک تک اشان به عنوان خائنین به ملت در تاریخ ثبت خواهد شد.

نوشته پیشین من در این مورد: 

لینک نوشته در وبسایت بالاترین

۴ نظر:

  1. سلام.
    بسیار خوب داریوش عزیز!در متن نوشته نه تنها کم‌ترین اختلافی با هم نداریم که شاید من در این زمینه از حضرتعالی رادیکال‌تر هم باشم.
    قبلا در فیس‌بوک درباره «مطهری» نوشته‌ام و اشاره کرده‌ام که من «روح‌الله‌حسینیان» را از «مطهری» بهتر می‌دانم فقط به خاطر آنکه شفاف داد می‌زند قاتل است و افتخار هم می‌کند و در کمال صداقت و شفافیت به مجلس ختم «سعید‌امامی» می‌رود که مجموعه نظام او را با القاب بدی یاد می‌نمودند.
    اما «علی‌مطهری» نه دو رنگ که هزار رنگ است و تنها نقطه شفاف در کارنامه او مشکل داشتن با اصلاح‌طلبان و خصوصا «میرحسین» است و اینکه معتقد است در انتخابات 88 تقلب نشده.
    اما نقطه اختلاف من و شما در مورد این نوشته آنجاست که قلم شما گاهی از نقد به سمت تخریت و توهین لغزش می‌کند. اتفاقا تذکر به جای شما در مورد نوشته من در مورد آقای «چالنگی» متضمن همین نکته بود که من بابت آن از شما سپاسگزارم. اما در مورد کلیت نوشته از آن دفاع می‌کنم.
    داریوش عزیز! بهتر است من و شما که حرمت «اخلاق» را ورای دین دنبال می کنیم به افراد احترام بگذاریم و در نقد از نوشتن عبارات توهین آمیز و ... خودداری نموده و توهین و تمسخر را به «شریعتمداری» و کیهان و فارس واگذاریم.

    پاسخحذف
  2. مگر این مجلس شرافتی هم داشت، که بخواهد بادبان شود!؟ آقای خمینی بنیانگزار این رژیم، به صراحت گفت که اگر ۳۵ میلیون نفر (جمعیت آنروز ایران) بگویند بله، من میگویم نه. این سلطه بلا منازع و بی چون و چرا هم توسط بند "ولایت فقیه" در قانون اساسی تامین میشد. قانونی که توسط مجلس خبرگانی تصویب شد که نمایندگانش در انتخاباتی به مراتب شبهه دارتر از انتخابات ۸۸ به مجلس راه یافتند. چرا شبهه دارتر؟ برای آنکه بر خلاف امروز تمامی جناح های رژیم در این تقلب دست داشتند و افشاگریهای اندکی هم که در آنزمان راجع به تقلب انجام میشد، بسرعت در انبوه اطلاعات قلابی و دروغ های رسانه ای و لاپوشانیهای متداول رژیم، مدفون میشد.
    مجلس در جمهوری اسلامی، از همان ابتدا تابحال تنها دکور رژیم بوده است، تا به افکار عمومی غرب اینطور القا کند که در جمهوری اسلامی، چیزی به نام مجلس و انتخابات هم وجود دارند و اساسا رای مردم گویا تاثیری در عملکرد رژیم دارد. مجلس و انتخابات در رژیم ولایت فقیه تنها و تنها مصداق همان "تقیه" است و طبیعتا مجلسی هم که برای فریبکاری تاسیس شود شرافتی ندارد. آقای مطهری سمبل یک نماینده مجلس رژیم ولایی است و از چنین نماینده ای هم نمیتوان انتظار داشت که مثل نمایندگان شجاع طبقه سوم مجلس فرانسه در زمان لویی شانزدهم، بر سر حقوق مردم بایستند و بخاطر ان با دیکتاتور بجنگند.

    پاسخحذف
  3. سلام.
    دوست عزیز
    من نویسنده وبلاگ تفنگت را زمین بگذار هستم.
    همانطور که میدانید مهدی خزعلی تمام درخواست ها را برای شکستن اعتصاب غذایش رد کرده است.
    از این رو تصمیم گرفتیم بیانیه ای خطاب به مهدی خزعلی نوشته و از وی بخواهیم که اعتصاب غذایش را بشکند. شاید مهدی خزعلی بیانیه را از جانب ملت بداند و به اعتصاب غذایش پایان دهد.
    از شما تقاضا داریم که ما را همراهی کنید.
    برای امضا کردن این بیانیه به وبلاگ ما بیاید هم متن بیانیه را دریافت کنید و هم حضور خود را به ما اعلام کنید و آدرس بیانیه در وبلاگتان را به ما بدهید تا نام وبلاگ شما نیز به امضا کنندگان بیانیه اضافه شود.
    پیشاپیش از همکاری شما متشکریم.
    www.victor-v27.blogspot.com

    پاسخحذف

تمام نظرات را می‌‌خوانم و اگر سخن تازه‌ای باشد، پاسخ می‌‌دهم. تنها خط قرمز "خورشید نشان"، ناسزا گویی و آوردن واژگان توهین آمیز است که با پوزش بسیار، حذف می‌‌شوند; و بجز آن، پذیرای هر اندیشهٔ مخالفی هستم. از خوانندگان گرامی‌ خواهش می‌‌کنم که از باز کردن "لینک" هایی که در بخش گفتمان‌ و بوسیلهٔ کاربران ناشناس گذشته شده است خود داری کنند که برخی‌ از آنها مشکوک به آلودگی "تروجان" و "بد افزار" هستند!